Napisano: 21 marca 2019, 17:33 · #1
0

Przenieśmy się w czasie. Dawno dawno w temu w 1982 roku Lucasfilm Limited powołało do życia Lucasfilm Games w celu zdobycia władzy nad rynkiem gier komputerowych. Dzięki nim (i znalezieniu odpowiednich twórców) zawdzięczamy takie hity jak seria "Dark Forces", obie części "Star Wars: Knights of the Old Republic", masę przygodówek o Indianie Jonesie, serię "Monkey Island" i wiele, wiele innych. Za cały ich trud i wysiłek zostali zamknięci przez Disneya w 2013 roku, a licencja na robienie gier w świecie Star Wars została dana EA dzięki czemu po 6 latach mamy oszałamiającą liczbę dwóch gier. Premiera ostatniej zatytułowanej "Star Wars: Battlefront II" była pełna kontrowersji, a sama gra nie sprzedała się w liczbie zadowalającej sprzedawcę.

disney

Wywołało to pogłoski o narastających spięciach i starciach pomiędzy Disneyem i EA, gdyż prawdopodobnie Myszce nie spodobało się szambo otaczające gry spod jej loga. I koniec końców Disney postanowił wziąć produkcje w swoje dłonie i wskrzesił Lucasfilm Games. Celem studia jest tworzenie gier na podstawie marek należących do Disneya na wszystkie dostępne platformy. Aby temu sprostać, rozpoczęto hurtową rekrutację pracowników. Otwarte jest równo 86 stanowisk od programistów i grafików po scenarzystów i specjalistów PR. Ktoś chętny?

disney