Jestem nowy na tym forum, moje hobby to tworzenie modyfikacji do Baldur's Gate. Mam wstępne doświadczenie, ale tutaj zaczynam tak jakby od nowa.
Mam pomysł na trzech NPC, postaram się ich przedstawić.
Pierwszy: Szaman Gork. Półork.
Szamani nie potrzebują wysokiej mądrości. I Gork nie będzie "mądry". Zdany wyłącznie na instynkt "prymityw", ale za to silny.
Osadzenie w świecie gry: Postać będzie związana z questem archeologicznym nieopodal Nashkel (Siewca Zagłady i Kooozah). Wstępnie będzie czuł silne przyciąganie do tego Stonehenge i raczej będzie chciał urządzić rzeź, a ściślej - da ujście swoim morderczym instynktom...
Dialogi proste i nieprzekombinowane. Opowie trochę o tym, co mówią rozmawiające z nim duchy.
Drugi: Holnara ("Waleczna").
Kobieta krasnolud. Za nonsensopedią: "W fantastyce raczej nie będzie mowy o krasnoludzkich kobietach, a jak będzie, to w trzech zdaniach, w których musi się pojawić informacja o tym, że też są brodate." Postanowiłem to zmienić. W sumie, bardzo mało o nich wiadomo, więc będzie to improwizacja - nie da się nawet dojść za bardzo do źródeł, ale może spróbuję. Mod nietypowy. Zdecydowanie nie dla fanów krasnoludzkich wojowników...
Lokalizacja: Kopalnia Nashkel.
Trzeci: bard Elvanell
Jest próżniakiem, ale ma talent i charyzmę. Charakter Neutralny zły. Będzie miał dialogi, w jednym z nich może zaprezentować swój... sonet.
Granie złą drużyną trochę "wymaga" tego, by ktoś świecił oczami za tych zbójów. Od tego będzie ten bard.
Lokalizacja: Beregost.
Do wszystkich tych postaci jest już kilkadziesiąt linijek tekstu, ale zaprezentuję to w spoilerze i dla ciekawych.
Mam pomysł na trzech NPC, postaram się ich przedstawić.
Pierwszy: Szaman Gork. Półork.
Szamani nie potrzebują wysokiej mądrości. I Gork nie będzie "mądry". Zdany wyłącznie na instynkt "prymityw", ale za to silny.
Osadzenie w świecie gry: Postać będzie związana z questem archeologicznym nieopodal Nashkel (Siewca Zagłady i Kooozah). Wstępnie będzie czuł silne przyciąganie do tego Stonehenge i raczej będzie chciał urządzić rzeź, a ściślej - da ujście swoim morderczym instynktom...
Dialogi proste i nieprzekombinowane. Opowie trochę o tym, co mówią rozmawiające z nim duchy.
Drugi: Holnara ("Waleczna").
Kobieta krasnolud. Za nonsensopedią: "W fantastyce raczej nie będzie mowy o krasnoludzkich kobietach, a jak będzie, to w trzech zdaniach, w których musi się pojawić informacja o tym, że też są brodate." Postanowiłem to zmienić. W sumie, bardzo mało o nich wiadomo, więc będzie to improwizacja - nie da się nawet dojść za bardzo do źródeł, ale może spróbuję. Mod nietypowy. Zdecydowanie nie dla fanów krasnoludzkich wojowników...
Lokalizacja: Kopalnia Nashkel.
Trzeci: bard Elvanell
Jest próżniakiem, ale ma talent i charyzmę. Charakter Neutralny zły. Będzie miał dialogi, w jednym z nich może zaprezentować swój... sonet.
Granie złą drużyną trochę "wymaga" tego, by ktoś świecił oczami za tych zbójów. Od tego będzie ten bard.
Lokalizacja: Beregost.
Do wszystkich tych postaci jest już kilkadziesiąt linijek tekstu, ale zaprezentuję to w spoilerze i dla ciekawych.