Pathfinder: Kingmaker - O trudach odpoczywania


Każdy fan cRPG-ie dobrze wie, że bohaterowie muszą od czasu do czasu wypocząć. Ciężko rani, wystrzelani z zaklęć, z dziurami w zbrojach nie mieliby szans w starciu z kolejnymi hordami przeciwników. W większości gier jest to proste, wystarczy nacisnąć przycisk odpoczynku i bohaterowie po 8 godzinach są jak nowi. W "Pathfinder: Kingmaker" jest z tym trochę... ciężej.

pathfinder: kingmaker class="lbox">pathfinder: kingmakerpathfinder: kingmaker class="lbox">pathfinder: kingmaker

Bohaterowie nie mogą przecież wypoczywać byle gdzie! Na bagnach i innych nie sprzyjających lokacjach może się okazać, że w okolicy nie ma dość suchego lądu do rozbicia porządnego obozu. Jeść też trzeba, więc któryś z towarzyszy musi ruszyć na łowy. Może się jednak okazać, że zamiast z sarniną wróci ze stadem wściekłych niedźwiedzi, chętnych do rozszarpania drużyny na kawałki.

Ktoby się spodziewał, że zwykłe spanie, okaże się takie skomplikowane.

pathfinder: kingmaker class="lbox">pathfinder: kingmaker
Odpowiedz
Wygląda to całkiem ciekawie. Kojarzy mi się trochę z obozowaniem w Darkest Dungeon. Jak dla mnie dobry patent.
Odpowiedz
Świetne W końcu ktoś postanowił zabrać się za to

Jak dla mnie bardzo dobra wiadomość, widać że coś z tej gry będzie
Odpowiedz
← Nowości

Pathfinder: Kingmaker - O trudach odpoczywania - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...