[Tyranny] Tyranny - trochę o mechanice rozgrywki


Aż ciepło robi się na sercu widząc, jak znakomicie rozwija się rynek klasycznych cRPG, który po wielu latach wielkiej smuty został wskrzeszony w glorii i chwale. Już za pięć dni swoją premierę będzie miał nowy przedstawiciel tego gatunku – "Tyranny". Jest więc oczywistą oczywistością, że Obsidian Entertainemt nie będzie siedzieć przez ten czas cicho, tylko stara się systematycznie podgrzewać atmosferę przed wspomnianym wydarzeniem.

tyranny class="lbox">tyranny

Nowy materiał promujący grę skupia się na mechanice rozgrywki, przede wszystkim walce oraz systemie reputacji, który jest oczkiem w głowie developerów. Progres w stosunku do, koniec końców, bardzo ciepło przyjętego "Pillars of Eternity" widać gołym okiem, szczególnie w kwestii efektów specjalnych czarów i umiejętności, które są świetnym mariażem efektowności oraz funkcjonalności – robią wrażenie, a także czuć tutaj moc.

Odpowiedz
← Nowości

[Tyranny] Tyranny - trochę o mechanice rozgrywki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...