W tym temacie musisz umieścić opis i koncepcje swojej postaci. Co musisz uwzględnić:
Imię i nazwisko - dowolne ale raczej wskazujace na środkowoeuropejskie pochodzenie
wiek - dowolny, patrz wprowadzenie do sesji
płeć - w sumie też dowolna ale co powiesz na odegranie kobiety?
wygląd - pełne pole do popisu
opis cech charakteru - j.w.
inne - ciekawostki, dziwne nawyki, fobie, zainteresowania i upodobania,
historia postaci - nawiązująca do tego co jest napisane poniżej
Jak już się zapewnie domyślasz twoja postać związana jest z kastą druidyczną. Pełnisz u nich funkcję którą można określić jako oficer wykonawczy. Masz już za sobą etap żółtodziobctwa i zajmujesz dosyć wysoką pozycje w średnim przedziale organizacji.
Do NP (nowe przesłanie) przystąpiłes jeszcze na etapie studiów. Co ważne zaliczasz się do tych członków którzy 'nie wierzą' choć starasz się tym specjalnie nie afiszować. Twoje przystąpienie związane jest z chęcią uczestniczenia w kolonizacji, jest to rodzaj twojego odwiecznego marzenia. Niestety ze względu na problemy zdrowotne (histereza pohibernacyjna) nie mogłeś dołączyć do kolonistów mimo, ze istnieją metody medyczne pozwalające zminimalizować efekty choroby. Po trochu jesteś też rozżalony na dyletanctwo medyczne ponieważ schorzenie można było usunąc za pomocą odpowiedniej modyfikacji genów, jednak diagnoza lekarska nie uznała tego przypadku za wymagający podjęcia odpowiedniej ingerencji. Dlatego przystapiłeś do NP licząc, ze będziesz mógł z ich pomocą zrealizować swoje cele.
Tyle kwestią wstępu. Twoim zadaniem jest rozbudowanie poszczególnych wątków i dodanie tego co uważasz za stosowne. Studia ukończyleś na kierunku (do wyboru):
- algortmy AI, elektronika, automatyka lub
- biologia, xenobiologia (badanie życia odkrytego w innych światach ze szczególnym naciskiem na układ Szerfen)
Jeśli chodzi o kwestie aktualne do kasta planuje porwanie statku koloznizacyjnego szykujacego sie do wyruszenia do układu Hettalus. Chcecie doprowadzić do zmianu kursu statku tak by wylądował on na innej planecie tego układu gdzie zostanie założona zwykła kolonia (kolejny Eden) a nie placówka wydobywcza. Statek ze względu na swoją konstrukcje po zmianie kursu nie będzie posiadał dosyć paliwa by zawrócić zatem załoga zostanie postawiona przed faktem dokonanym, a rząd będzie musiał się ugiąć pod takim ciągiem wypadków i będzie musiał skierowac transportowce z kolonizatorami na planete przez was wybraną.
Na statku kolonizacyjnym (zauważ, ze występuje dwie kategorie tych statków: kolonizacyjne i kolonizacyjno-tansportowe. Ten pierwszy transportuje kilkanaście tysięcy ludzi i całą masę sprzętu i to za jego pomocą ustalana jest kolonia. Te drugie natomiast transportują miliony kolonizatorów i wyruszają zazwyczaj w kilka lat po starcie statku kolonizującego) znajdować się będą liczni NPowcy w tym ty (ok. 300-400 - liczba ta nie powinna zwrócić niczyjej uwagi). Waszym zadaniem będzie przejęcie kontroli w koloni i przygotowanie jej na przybycie statków transportowych. Na statku kolonizacyjnym znajdą się zasoby broni i odpowiednich środków które mają wam w tym pomóc. (Przeszedłeś szkolenie w jednym z obozów NP w obsłudze broni i pancerzy).
Plan zatem zakłada wymanewrowanie statku, założenie koloni i przejęcie władzy oraz przyjęcie pierwszego statku transportowego na którym ok 15-20% osób będzie należeć do NP. Następnie dojdzie do zbudowania Wrót i przyjęcia kolejnego statku oraz wysłanie wiadomości na Ziemie w której nasza pierwsza kolonia NP ogłosi niepodległość.
Jakie jest twoje zadanie. Najpierw musisz znaleźć osoby które dokonają sabotażu statku, ważne jest by nie można było ich w żaden sposób powiązać z NP. Przed samym przybycie na orbitę planety musiszsię postarać o to by zostać wybudzonym i przejąć kontrolę nad statkiem czy to za pomoca siły czy persfazji. Po wylądowaniu będziesz jedną z wyższych rangą i co za tym idzie będziesz koordynował działania w koloni.
To wszystko to na razie tylko taki zgrubny opis. Szczegóły pojawia się w toku fabularnym.
Teraz pałeczke oddaje tobie. Opis i koncepcja postaci oraz ewentualne pytania.
Imię i nazwisko - dowolne ale raczej wskazujace na środkowoeuropejskie pochodzenie
wiek - dowolny, patrz wprowadzenie do sesji
płeć - w sumie też dowolna ale co powiesz na odegranie kobiety?
wygląd - pełne pole do popisu
opis cech charakteru - j.w.
inne - ciekawostki, dziwne nawyki, fobie, zainteresowania i upodobania,
historia postaci - nawiązująca do tego co jest napisane poniżej
Jak już się zapewnie domyślasz twoja postać związana jest z kastą druidyczną. Pełnisz u nich funkcję którą można określić jako oficer wykonawczy. Masz już za sobą etap żółtodziobctwa i zajmujesz dosyć wysoką pozycje w średnim przedziale organizacji.
Do NP (nowe przesłanie) przystąpiłes jeszcze na etapie studiów. Co ważne zaliczasz się do tych członków którzy 'nie wierzą' choć starasz się tym specjalnie nie afiszować. Twoje przystąpienie związane jest z chęcią uczestniczenia w kolonizacji, jest to rodzaj twojego odwiecznego marzenia. Niestety ze względu na problemy zdrowotne (histereza pohibernacyjna) nie mogłeś dołączyć do kolonistów mimo, ze istnieją metody medyczne pozwalające zminimalizować efekty choroby. Po trochu jesteś też rozżalony na dyletanctwo medyczne ponieważ schorzenie można było usunąc za pomocą odpowiedniej modyfikacji genów, jednak diagnoza lekarska nie uznała tego przypadku za wymagający podjęcia odpowiedniej ingerencji. Dlatego przystapiłeś do NP licząc, ze będziesz mógł z ich pomocą zrealizować swoje cele.
Tyle kwestią wstępu. Twoim zadaniem jest rozbudowanie poszczególnych wątków i dodanie tego co uważasz za stosowne. Studia ukończyleś na kierunku (do wyboru):
- algortmy AI, elektronika, automatyka lub
- biologia, xenobiologia (badanie życia odkrytego w innych światach ze szczególnym naciskiem na układ Szerfen)
Jeśli chodzi o kwestie aktualne do kasta planuje porwanie statku koloznizacyjnego szykujacego sie do wyruszenia do układu Hettalus. Chcecie doprowadzić do zmianu kursu statku tak by wylądował on na innej planecie tego układu gdzie zostanie założona zwykła kolonia (kolejny Eden) a nie placówka wydobywcza. Statek ze względu na swoją konstrukcje po zmianie kursu nie będzie posiadał dosyć paliwa by zawrócić zatem załoga zostanie postawiona przed faktem dokonanym, a rząd będzie musiał się ugiąć pod takim ciągiem wypadków i będzie musiał skierowac transportowce z kolonizatorami na planete przez was wybraną.
Na statku kolonizacyjnym (zauważ, ze występuje dwie kategorie tych statków: kolonizacyjne i kolonizacyjno-tansportowe. Ten pierwszy transportuje kilkanaście tysięcy ludzi i całą masę sprzętu i to za jego pomocą ustalana jest kolonia. Te drugie natomiast transportują miliony kolonizatorów i wyruszają zazwyczaj w kilka lat po starcie statku kolonizującego) znajdować się będą liczni NPowcy w tym ty (ok. 300-400 - liczba ta nie powinna zwrócić niczyjej uwagi). Waszym zadaniem będzie przejęcie kontroli w koloni i przygotowanie jej na przybycie statków transportowych. Na statku kolonizacyjnym znajdą się zasoby broni i odpowiednich środków które mają wam w tym pomóc. (Przeszedłeś szkolenie w jednym z obozów NP w obsłudze broni i pancerzy).
Plan zatem zakłada wymanewrowanie statku, założenie koloni i przejęcie władzy oraz przyjęcie pierwszego statku transportowego na którym ok 15-20% osób będzie należeć do NP. Następnie dojdzie do zbudowania Wrót i przyjęcia kolejnego statku oraz wysłanie wiadomości na Ziemie w której nasza pierwsza kolonia NP ogłosi niepodległość.
Jakie jest twoje zadanie. Najpierw musisz znaleźć osoby które dokonają sabotażu statku, ważne jest by nie można było ich w żaden sposób powiązać z NP. Przed samym przybycie na orbitę planety musiszsię postarać o to by zostać wybudzonym i przejąć kontrolę nad statkiem czy to za pomoca siły czy persfazji. Po wylądowaniu będziesz jedną z wyższych rangą i co za tym idzie będziesz koordynował działania w koloni.
To wszystko to na razie tylko taki zgrubny opis. Szczegóły pojawia się w toku fabularnym.
Teraz pałeczke oddaje tobie. Opis i koncepcja postaci oraz ewentualne pytania.