[Dishonored 2] [E3 2016] Dishonored 2 z unikalnymi misjami


Podczas tegorocznych targów E3 nie zabrakło informacji o grze "Dishonored 2" od studia Arkane. Na konferencji Bethesdy pojawił się nowy trailer tytułu oraz nieznane dotąd fragmenty rozgrywki z komentarzem twórców.

dishonored 2 class="lbox">dishonored 2

Podczas zabawy w drugiej części serii wcielimy się zarówno w znanego z poprzedniej odsłony Corvo Attano, jak i w córkę cesarzowej – Emily Kaldwin. W najnowszym materiale wideo możecie przyjrzeć się umiejętnościom, z których skorzystają grywalni bohaterowie a także głównym założeniom budowania poziomów w grze. Twórcy postawili na unikatowość i postanowili, że każda z misji będzie cechowała się niepowtarzalnym schematem i ciekawymi rozwiązaniami. Przykładem jest chociażby misja, w której losowo pojawiające się burze piaskowe stale zmieniają widoczność i warunki walki lub poziom (rezydencja), w którym fizyka nie działa tak jak powinna, dzięki czemu nasz bohater może swobodnie poruszać się między czasami współczesnymi, a przeszłością, kiedy to dom tętnił życiem.

"Dishonored 2" zadebiutuje 11 listopada 2016.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Odpowiedz
Po kolei:
1. Chwalili się, że poprawią AI wrogów, ale w gameplay'u za bardzo tego nie widać. To te same debile co w jedynce.
2. Far Reach nie jest nową mocą. Działa tak samo jak Pull Dauda w jedynce.
3. Nie jestem przekonany do Shadowalku. Moc pozwalająca nam się skradać? Nie wystarczy do tego ciche chodzenie i trzymanie się cienia?
4. Epizod w posiadłości wygląda fajnie. Mam nadzieję, że w teraźniejszości pojawią się jacyś wrogowie zmuszający nas do skakania w przeszłość. Poza tym atmosferą przypomina mi Przytulisko z Thiefa 3.
Odpowiedz
← Nowości

[Dishonored 2] [E3 2016] Dishonored 2 z unikalnymi misjami - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...