[Styx: Shards of Darkness] Styx powróci i będzie nieco ładniejszy (nie z twarzy)


Pamiętacie jeszcze goblina Styxa z gry "Styx: Master of Shadows"? Autorzy tytułu ze studia Cyanide właśnie postanowili przypomnieć o tym, że w produkcji jest druga część serii pt. "Styx: Shards of Darkness". Udostępnili oni bowiem trzy nowe screenshoty z nadchodzącej kontynuacji, na których możemy przyjrzeć się zmianom, jakie zaszły w wyglądzie lokacji, które trafią w nasze ręce.

styx: shards of darkness class="lbox">styx: shards of darkness

"Shards of Darkness" zawdzięcza dużo bardziej szczegółowe widoki między innymi temu, że autorzy zdecydowali się zmienić silnik gry na Unreal Engine 4, który pozwala na tworzenie lokacji znacznie większych oraz – co ważne – wielopoziomowych. Dobrze przy okazji wiedzieć, że nowa część skradanki ma nam zapewnić nieco bardziej otwarty świat niż pierwowzór, a także kilka nowości w mechanice – w tym huśtanie się na linach oraz zjazd tryrolką. A to podobno dopiero początek.

styx: shards of darkness class="lbox">styx: shards of darkness styx: shards of darkness class="lbox">styx: shards of darkness
Odpowiedz
← Nowości

[Styx: Shards of Darkness] Styx powróci i będzie nieco ładniejszy (nie z twarzy) - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...