[Elex] Pierwsze szczegóły o ELEX


Jakiś czas temu zapowiedziana została gra "ELEX" – nowa produkcja studia Piranha Bytes, twórców hitu "Gothic 2". Dotychczas nie wiedzieliśmy o tytule zbyt wiele, jednak ostatnio w niemieckim magazynie Gamestar pojawił się artykuł na jego temat. A zaraz potem zbiór najciekawszych informacji w sieci – oczywiście gdzie, jeśli nie na znanym z takich rewelacji NeoGAF target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">znanym z takich rewelacji NeoGAF.

elex class="lbox">elex

Tytułowy ELEX okazuje się poszukiwanym we wszechświecie narkotykiem, który można znaleźć wyłącznie na jednej planecie, która właśnie przetrwała uderzeniu meteorytu – i to właśnie na niej rozegra się akcja gry. Owy środek – po nadużyciu – powoduje zatracanie człowieczeństwa i mutacje wśród rasy ludzkiej.

Klimat produkcji to oczywiście świat postapokaliptyczny, w którym będziemy mieli do czynienia z dwoma skrajnie różnymi frakcjami. Pierwsza – skupiająca się na rozwoju technologicznym (o poziomie rozwoju cywilizacyjnego podobnym do znanego nam z obecnych czasów) i druga – przypominająca ludy średniowieczne. "ELEX", zgodnie z modą panującą ostatnio w świecie gier, poruszy ważne dla ludzkości tematy – w tym przypadku kwestię narkotyków.

Jeśli wierzyć Piranha Bytes, podczas zabawy otrzymamy rozbudowany system rozwoju postaci z możliwością skoncentrowania się na magii, walce w zwarciu lub atakach z dystansu. Pojawi się także system craftingu oraz wielki otwarty świat. Nie uświadczymy się za to ekranów wczytywania. Co do wydarzeń skryptowanych – ma być ich jak najmniej. Reasumując, "ELEX" ma poprawić wszystkie błędy "Gothica 3".

Odpowiedz
Gothica nie Ghotica.
hmm... Nie wiem co tu wpisać.
Odpowiedz
A dla mnie może być nawet ciekawa i świeża zabawa. Byleby nie przesadzili, a takie połączenie było tyleż spójne, co i oryginalne

Dziwię się, że porównują grę do "Gothica 3", w końcu ten wyszedł w 2006 roku, a twórcy w "Risenach" bardzo się poprawili.
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Lionel dnia środa, 29 lipca 2015, 11:58 napisał

Postapo i magia? No nie wiem. Do tego podróże kosmiczne. Jakoś mnie nie przekonuje.

E tam, Arcanum pokazał że magia i technologia to strzał w dziesiątkę. To samo będzie na pewno z postapo, a wierze że PB to będzie potrafić Klimat będzie podobny do torment numenera raczej
Odpowiedz
Cóż, jak powiedział Monte Cook

Cytat

„Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii


Magia może więc zupełnie inaczej wyglądać. Potwory z fantasy + postapo akurat wyszłoby ciekawie.

Gorzej jak będzie wyglądać magia podczas walki i fabularnie, bo jeśli będą klasyczne firebale i czarodzieje/magowie, to faktycznie średnio by pasowało.
Odpowiedz
Po pierwszych zdaniach miałem wrażenie, że czytam o Diunie mimo wszystko czekam i ciekaw jestem co z tego będzie
[font="Arial Black"]\"Łatwo coś zniszczyć, trudniej zbudować\"[/font]

Archangel of Destruction
Odpowiedz
Takie połączenie już było. W sensie, kosmici i magia.
W takiej stareńkiej serii jak Might and Magic. I wyszło świetnie.
Cytując moją babcię: sralis mazgalis rewerendus duptus
Odpowiedz
← Nowości

[Elex] Pierwsze szczegóły o ELEX - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...