Sukces CD Projekt RED – absolutny. Tryumf polskich twórców – niezaprzeczalny. Zwycięstwo rodzimej kultury – bezdyskusyjne. Ta wiadomość cieszy tym bardziej, ponieważ ciepłe przyjęcie danej produkcji przez krytyków i graczy, nie zawsze jest równoznaczne z komercyjnymi osiągnięciami. Szczęśliwie, to nie jeden z tych przypadków, gdyż "Wiedźmin 3" sprzedaje się świetnie i w przeciągu dwóch tygodni trafił do domów 4 milionów graczy.
class="lbox">"To dla nas znak, że obrana przez CD PROJEKT RED ścieżka prowadzi w dobrym kierunku i pokazuje nam, że warto publikować darmowe DLC i nie zapominać, dla kogo i po co tworzy się gry" – podsumował współzałożyciel studia, Marcin Iwiński.
Trudno się z tym nie zgodzić. Szczerze winszujemy wyniku i liczymy, że warszawskie studio jeszcze niejednokrotnie sprezentuje nam produkt takiego kalibru, wciąż z gracją podnosząc poprzeczkę dla siebie oraz konkurentów.