[Wiedźmin 3: Dziki Gon] Dziki Gon znowu załatany - patch 1.04


CD Projekt RED nawet na chwilę nie robi sobie przerwy na wytchnienie, mimo znakomitych ocen, deweloperzy łatają swoją produkcję jak szaleni. Łatka 1.04 jest już dostępna do pobrania na PC. Listę zmian znajdziecie w rozwinięciu newsa.

wiedźmin 3: dziki gon class="lbox">wiedźmin 3: dziki gon
  • Wprowadzono możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji.
  • Naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych.
  • Wojownicy Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji będą zachowywać się już poprawnie.
  • Wyeliminowano błąd powodujący spontaniczne podpalanie się chmur gazowych.
  • Rozdzielczość 1280 x 720 poprawnie wyświetla się teraz w opcjach.
  • Poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych.
  • Ulepszono jakość renderowania dla ustawień wysokich / ultra.
  • Zwiększono wydajność technologii NVIDIA Hairworks.
  • Dodano kilka kart do gry w Gwinta w Prologu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający import stanów gry z Wiedźmina 2 przez użytkowników ze znakami diakrytycznymi w nazwie.
  • Poprawiono ogólną stabilność i wydajność gry.
  • Wprowadzono poprawki związane z minimalizowaniem okna z grą przez użycie alt + tab.
  • Zaktualizowano ikonę gry.
  • Powiększono rozmiar okna z łupem.
  • Poprawiono usterkę powodującą wyświetlanie się okna z porównywaniem przedmiotów poza granicami interfejsu.
  • Ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy.
  • Wprowadzono drobne poprawki do interfejsu gry w Gwinta.
  • Uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry.

Przeczytaj recenzję gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon" na Game Exe!

Odpowiedz
← Nowości

[Wiedźmin 3: Dziki Gon] Dziki Gon znowu załatany - patch 1.04 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...