Nieznane dotąd narzędzia edytorskie ŚPZ


Jak donosi forum RPGCodex, jeden z polskich (bardzo dociekliwych) graczy odkrył, że istnieje edytor gry "Świątynia Pierwotnego Zła". Co ciekawe, jest on podobno dostępny od 12 lat i przez cały ten czas był ukryty w polskiej wersji gry. Czemu nikt go dotychczas nie odkrył? Dlaczego autorzy łatki nie poinformowali o takim udogodnieniu? Nie wiadomo. Jeżeli chcecie dowiedzieć się, jak skorzystać z edytora, zerknijcie do rozwinięcia newsa.

świątynia pierwotnego zła

By uruchomić edytor:

  • Zainstaluj grę "Świątynia Pierwotnego Zła".
  • Pobierz oficjalny polski patch 2.0.
  • Utwórz pusty folder, a w nim stwórz plik tekstowy "ChangeLog.txt".
  • Uruchom patch i zainstaluj go w utworzonym w trzecim kroku folderze.
  • Po instalacji odnajdź w folderze plik "WorldEd.Exe".
  • Plik "WorldEd.exe" skopiuj do folderu, w którym zainstalowałeś "Świątynię Pierwotnego Zła".
  • Uruchom edytor za pomocą pliku "WorldEd.exe". Możesz od teraz tworzyć przygody na silniku gry "Świątynię Pierwotnego Zła".
świątynia pierwotnego zła
Odpowiedz
What?! No nieźle, szkoda że nie było tego wcześnie to może gra zyskałaby większą popularność. Np. co dla NWN zrobił dobry kreator map... nowe życie.
Odpowiedz
Z tym że ŚPZ, była strasznie kiepska w porównaniu do NWN
Odpowiedz
Nie no ŚPŻ mi się bardzo podobał nawet nie wiem czy nie bardziej niż NWN bez dodatków
Odpowiedz
Dla mnie też NWN był lepszy, lecz lecz lecz gdyby w ŚPZ były ciekawe mody to kto wie. To co potrafią gracze zrobić czasem przebija samą grę.
Odpowiedz
Próbuje zainstalować do pustego folderu, ale nie chcę. Macie jakiś pomysł? W sumie może to być wina tego że mam z gog

EDIT: A zreszta i tak sie zawiesza.
Odpowiedz
← Nowości

Nieznane dotąd narzędzia edytorskie ŚPZ - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...