Z wielką radością informujemy, że patronowana przez Game Exe druga edycja planszowej gry "Labyrinth: Ścieżki Przeznaczenia" zadebiutuje już w przyszłym miesiącu, a dokładniej w dniach 24-26 kwietnia na festiwalu Pyrkon! Warto wspomnieć, że ruszyła już przedsprzedaż gry. Zainteresowanych zapraszamy do sklepu Let's Play target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">do sklepu Let's Play.
class="lbox">"Labyrinth: Ścieżki Przeznaczenia" to rewelacyjna kontynuacja gry nagrodzonej "Wyróżnieniem Graczy" w 2012 roku. Każda rozgrywka jest unikalnym starciem, w którym epickie postacie bohaterów używają swoich potężnych mocy, zdobywają magiczne artefakty i kreują za każdym razem inny, unikalny wygląd labiryntu, pragnąc zdobyć upragnioną... nieśmiertelność!
class="lbox">Ścieżki starożytnego labiryntu ciągle się zmieniają, każdy z graczy tworzy je, zmierzając do centrum, gdzie czeka... NIEŚMIERTELNOŚĆ. Jednak poza przeciwnikami, próbującymi pokrzyżować nasze plany, na straży upragnionej nagrody stoi magiczny konstrukt – Golem, którego trzeba przechytrzyć. Stawka jest wysoka, a ten, kto ją zdobędzie, zmieni losy świata zgodnie z pradawną przepowiednią. W magicznym labiryncie, gdzie nie istnieje czas, musisz poradzić sobie nie tylko z konkurencją, ale także pułapkami i niespodziewanymi zdarzeniami, wstrząsającymi całym labiryntem.
Proste i czytelne zasady pozwalają szybko zacząć grać i świetnie się bawić, przenosząc Cię do starożytnego miejsca, pełnego magii. Współzawodnictwo, którego doświadczysz jednego przyprawi o łzy śmiechu, kiedy pokrzyżujesz plany przeciwnikom lub "zemścisz" się, za ich wcześniejsze sztuczki, a innym da dużo do myślenia, gdy Golem pokrzyżuje ich plany! Sprawdź się i wykuj swoją ścieżkę, biegnącą pomiędzy przeznaczeniem, a mocą tkwiąc głęboko w Tobie!
Ciekawostka – jak powstał "Labyrinth: Ścieżki Przeznaczenia"
Chłopaki z Let's Play po wydaniu Arkan Miłości nie chcieli jednak ograniczać się tylko do erotyki i podjęli prace nad grą dużą planszową. Pragnęli stworzyć coś przygodowego – dla rodzin, jak i zaawansowanych graczy.
Pomysł na grę pojawił się w głowie twórcy podczas snu. Był tak zapalający, że przez 1,5 roku powstawał Labyrinth I ed. Otrzymał on zaraz po wprowadzeniu nagrodę graczy Gra Roku 2012.
Jak się okazuje gra była bardzo często wybierany przez graczy na konwentach fantastycznych.
Mimo to Twórcy wciąż nie byli w pełni zadowoleni ze swojego dzieła. Ich zdaniem czegoś jeszcze brakowało – specyficznego powera – bycia grą "epicką" (np. poprzednie grafiki pozostawiały wiele do życzenia). Po prawie 2 latach gra została całkowicie ulepszona i doprowadzona do takiego stanu, jaki przyśnił się twórcy. Oto efekt ich pracy.
class="lbox">