EA zamknęło Maxis

http://www.pcgamesn.c...hut-down-by-ea

Cytat

“Today we are consolidating Maxis IP development to our studios in Redwood Shores, Salt Lake City, Helsinki and Melbourne locations as we close our Emeryville location. Maxis continues to support and develop new experiences for current Sims and SimCity players, while expanding our franchises to new platforms and developing new cross-platform IP.

These changes do not impact our plans for The Sims. Players will continue to see rich new experiences in The Sims 4, with our first expansion pack coming soon along with a full slate of additional updates and content in the pipeline.

All employees impacted by the changes today will be given opportunities to explore other positions within the Maxis studios and throughout EA. For those that are leaving the company, we are working to ensure the best possible transition with separation packages and career assistance.”


Smutłam trochę, bo logo Maxisa towarzyszyło mi przez większość dzieciństwa, ale jak większość marek pochłoniętych przez EA Maxis w ostatnim czasie był raczej trupkiem na sznurku. Nie orientuję się w tych wszystkich siedzibach i tym, co która robiła, bo z tego co można przeczytać zamknęli tylko jedno ze studiów Maxisa - Emeryville (zostają jeszcze 4), a większość pracowników dostała możliwość przetransferowania się w inne części tłustego cielska EA. W każdym razie chciałam się podzielić newsem po prostu, jakieś komentarze?
Odpowiedz
Czyli co, nie będzie już Sims 5 ?
Odpowiedz
EA rozwaliło już kilka dobrych zespołów... które wcześniej wchłonęło. Komentarz jest jeden - nie idź do EA. Co prawda szefostwo na początku dostanie porządny zastrzyk gotówki, ale w dłuższej perspektywie zespół czeka "reorganizacja".

EA jest trochę jak Brainiac. Cel: pochłaniać i niszczyć
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
EA to już dawno syf, i dno :< Nie ogarniam, jak może tak nisko upaść.
Odpowiedz
Nisko upaść? Są molochem na rynku gier i życzę każdej firmie, aby osiągała takie wyniki finansowe. To, że przy okazji są srogimi chu**, którzy niszczą po kolei kawałek po kawałku historię branży, to inna brocha, ale tutaj nie ma miejsca na sentymenty. Liczą się wyniki.

Dla mnie smutniejsze jest to, że to MY, gracze, jesteśmy takimi frajerami, że wciąż dajemy się nabierać na ich sztuczki i pompujemy kasę w ich kieszenie. Zdecydowanie nie z nimi jest coś nie tak.
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz

Cytat

Dla mnie smutniejsze jest to, że to MY, gracze, jesteśmy takimi frajerami, że wciąż dajemy się nabierać na ich sztuczki i pompujemy kasę w ich kieszenie.


TO.

Btw, pewnie niedługo zamkną też Bioware.
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ati dnia czwartek, 5 marca 2015, 19:21 napisał

TO.

Btw, pewnie niedługo zamkną też Bioware.


Bez przesady, gry bioware jeszcze się całkiem dobrze sprzedają, więc tak szybko nie zamkną
Odpowiedz
Tak po prawdzie to wspomniane studio same sobie jest winne. Ze "Spore" wiązane były olbrzymie nadzieje, ale oprócz ciekawego generatora, dzięki któremu można było faktycznie stworzyć swój unikalny gatunek, gra była przeciętna i nudziła po kilkunastu godzinach. Totalny niewypał, o którym mało kto już pamięta (a przed premierą mówiło się o rewolucji i kamieniu milowym). "Darkspore"? Podobnie, dlatego nie zdziałał nic w gatunku slasherów, który mimo wszystko daje chyba jedno z największych pól do popisu w całej branży elektronicznej rozrywki i łatwo się tutaj wybić. Nowe "SimCity"? Przecież to była marketingowa porażka na całej linii i jedna z najbardziej katastrofalnych premier w historii (problemy z serwerami, tony bugów, beznadziejny kontakt z klientem). Jedynie odkuli się na "The Sims 4", ale recenzje i opinie graczy też były dalekie od piania z zachwytu.

Maxis sam siebie doprowadził do upadku, Electronic Arts podpisało tylko akt zgonu.
Odpowiedz
← Gry ogólnie

EA zamknęło Maxis - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...