[Shadowrun: Hong Kong] Shadowrun: Hong Kong - dobitny sukces zbiórki


Studio Harebrained Schemes ponownie ma ogromne powody do radości i może poklepywać się po plecach w akompaniamencie wystrzeliwanych korków od szampana. Ich najświeższy projekt oraz zarazem kolejne samodzielne uzupełnienie do produkcji "Shadowrun Returns", stało się niemałym wydarzeniem na serwisie Kickstarter, zgarniając ponad 1.2 mln dolarów z datków wszystkich zaangażowanych pasjonatów.

shadowrun, hong kong class="lbox">shadowrun, hong kong

Sukces tym większym, że developerzy początkowo prosili jedynie o 100 tys. "zielonych", które miały im pomóc w dopięciu produktu na ostatni guzik, jednak tę kwotę udało im się uzyskać w niecałe dwie godziny. Dlatego twórcy postanowili popuścić pasa i wodze wyobraźni, dodając bonusowe progi finansowe – ich przekroczenie gwarantowało nadplanowe opcje, jakie znajdą się w rozszerzeniu. Udało się zaliczyć każdy z nich, a więc gracze mogą już zacierać ręce na myśl o kolejnej mini-kampanii (4-5 godzin rozgrywki ekstra), nadprogramowych misjach, specjalnych postaciach (dwóch nowych towarzyszy), czarach bądź efektach audiowizualnych.

Produkcja przeniesie nas do tytułowego cyberpunkowego Hong Kongu. Choć miasto w 2056 roku jest uznawane za chlubny przykład ładu i harmonii, to na jego peryferiach wciąż panuje anarchia, czyniąc z tego miejsca jedno z najniebezpieczniejszych na świecie. To tereny należące do wzajemnie zwalczających się Triad. Pełne od korporacyjnych intryg, nieszablonowej technologii oraz dzikiej magii. Ponownie staniemy na czele ekipy "shadowrunnerów", dla których nie istnieje coś takiego jak misja niemożliwa, o ile zlecenie jest sowicie opłacone. Tym razem celem będzie odnalezienie, zbadanie i unicestwienie tajemniczej siły, która zakaża złem wszystko, czego tylko dotknie.

shadowrun, hong kong class="lbox">shadowrun, hong kong

Co ważne, tym razem tytuł nie ukaże się na tabletach. Twórcy postanowili skupić się nad dopracowaniem rozgrywki na komputerach osobistych, a wspomniane urządzenia uniemożliwiały im odpowiednio rozwinąć skrzydła. Wedle obietnic taki ruch spowoduje, że wirtualny Hong Kong będzie ładniejszy, znacznie większy oraz staranniej wykonany niż metropolie, które odwiedzaliśmy poprzednio.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Kolejny "Shadowrun" trafi na dyski twarde graczy już w sierpniu.

Odpowiedz
← Nowości

[Shadowrun: Hong Kong] Shadowrun: Hong Kong - dobitny sukces zbiórki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...