swiat_dryftu2

[GII] Filmiki z Gothica

Teraz sprawdziłem, u mnie działa.

Użytkownik ziomek dnia sob, 16 cze 2007 - 08:42 napisał

zamiast tricku wyskakuje jakiś napis..

[post="69731"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Jaki napis? Na środku ekranu? Tak jak byś zaczynał z kimś rozmowę? Co jest napisane? W jakim języku?

Najlepiej zrób screena, może pomożemy.


'Jeżeli płaczesz nad tym, że w twoim życiu słońce zapadło za horyzontem, łzy przeszkodzą ci dostrzec piękno gwiazd.'
Odpowiedz
to są oczywiście moje filmiki,które wam podałem na SB..polecam..szczególnie Atak na Khorinis!

http://www.youtube.com/watch?v=s40w0kSlWEk...related&search=

Następne!
Też polecam

http://www.youtube.com/watch?v=s40w0kSlWEk...related&search=
Polecam


To nie są twoje filmiki, jeno przez ciebie znalezione

Właśnie.

[Dodano po chwili]

http://www.youtube.com/watch?v=wwR_znZy9dk...related&search=

nie kumam,a pozatym tytul niepasuje do filmiku..ktoś wytłuamczy?
Odpowiedz
m.in. jest po środku i po angielsku..i jak w chodzę do GÓrnego Miasta to nikt ze mną niegada


A pozatym screena niemogę dadać po mój rodzic zainstalowal jakiegoś "bonusa" i komputer sie OKROPNE spowolnił..moja przeglądarka po 15 minutach sie uruchamia i komputer co chwila sie zawiesza..ale to inna para kaloszy..
Odpowiedz
Hmmm... W takim razie raczej ci nie pomogę. U mnie wszystko działa, nie wiem co może być u ciebie.

A tak w ogóle, to jak brzmi ten napis?


'Jeżeli płaczesz nad tym, że w twoim życiu słońce zapadło za horyzontem, łzy przeszkodzą ci dostrzec piękno gwiazd.'
Odpowiedz

Użytkownik ziomek dnia sob, 16 cze 2007 - 11:07 napisał

http://www.youtube.com/watch?v=wwR_znZy9dk...related&search=

nie kumam,a pozatym tytul niepasuje do filmiku..ktoś wytłuamczy?

[post="69741"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Przeczytaj komentarz autora do tego filmiku...

Cytat

Mag wody z Nocy Kruka rzucający słowa na wiatr


'Jeżeli płaczesz nad tym, że w twoim życiu słońce zapadło za horyzontem, łzy przeszkodzą ci dostrzec piękno gwiazd.'
Odpowiedz
a oto następna stronka XD :
http://www.youtube.com/watch?v=gPpjGhsZBPg...related&search=

wie ktoś jak moge coś zrobić że paladyni będą iść tam gdzie chcę?
na tym filmiku jest przykład..
a tutaj jest następny:
http://www.youtube.com/watch?v=zjjgDib7hYk&NR=1
tam jest Zomo i "drudzy"
jak oni robią że kolesie idą tam gdzie chcą..jak oni to robią?
pewnie z pomocą jakiegoś programu..
jakiego programu?

[Dodano po chwili]

ahh..jeszcze jeden fajny filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=eBvf41a-or4...related&search=

Dzień z życia Beziego XD


[Dodano po chwili]

http://www.youtube.com/watch?v=eBvf41a-or4...related&search=

dobre XD
Odpowiedz
Mi niedziała
...a człowiek pokonał bestię która się obraziła i wróciła do królestwa Beliara...




Odpowiedz
A wy na pewno robicie tak, jak było na filmiku - przechodzicie przez bramę po prostu bokiem?


'Jeżeli płaczesz nad tym, że w twoim życiu słońce zapadło za horyzontem, łzy przeszkodzą ci dostrzec piękno gwiazd.'
Odpowiedz
To jest super sposób kurcze dlaczego ja tego nie wymyśliłem
Odpowiedz
już mi działa..nawet sie nieskapowałem że gram "rockfellerem"..

Co to jest rockfeller?

oto kod na rockfellera(rockfeller to postać):
insert pc_rockfeller
jak ktoś z nami chce pogadać lub my z nimi(jeżeli jesteśmy rockfellerem) to wyskakuje ten napis!
a natemat tricka..
tak..odwracasz sie i gnasz!
http://www.youtube.com/watch?v=OidjG-z6Jfo...related&search=
następny trick XD

http://www.youtube.com/watch?v=x9uM21u9Q8o...related&search=
a dopiero z tym jest problem!
do kajuty jakoś się niemogę dostać..jak n to zrobił ? XD
Odpowiedz

Użytkownik Tyrael dnia pon, 18 cze 2007 - 19:57 napisał

To jest super sposób kurcze dlaczego ja tego nie wymyśliłem 

[post="70077"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Dla mnie nie jest super, to jest to samo, co użycie kodów. Lepiej grać uczciwie, bo potem wyskakują różne błędy:

Użytkownik ziomek dnia pon, 18 cze 2007 - 20:54 napisał

już mi działa..nawet sie nieskapowałem że gram "rockfellerem"..

Co to jest rockfeller?

oto kod na rockfellera(rockfeller to postać):
insert pc_rockfeller
jak ktoś z nami chce pogadać lub my z nimi(jeżeli jesteśmy rockfellerem) to wyskakuje ten napis!

[post="70101"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




A nowe filmiki? Czekam, aż mi się załadują

[Dodano po chwili]

Udało mi się! Wow!

To jest bug - i tak nikt z niego nie skorzysta, bo nikt (grający uczciwie) nie ma wystarczająco napakowanej postaci... Bug służy tylko do zaspokojenia ciekawości

Użytkownik ziomek dnia pon, 18 cze 2007 - 20:54 napisał

http://www.youtube.com/watch?v=x9uM21u9Q8o...related&search=
a dopiero z tym jest problem!
do kajuty jakoś się niemogę dostać..jak n to zrobił ?  XD

[post="70101"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Wystarczy, że staniesz jak gość z filmiku i wystarczająco długo będziesz naciskał klawisz ruchu w prawo (domyślnie "D"). Powinieneś też (choć mogę się mylić) nadal mieć wyłączony bieg (czyt. chodzić, a nie biegać).


'Jeżeli płaczesz nad tym, że w twoim życiu słońce zapadło za horyzontem, łzy przeszkodzą ci dostrzec piękno gwiazd.'
Odpowiedz
Ja bym na waszym miejscu nie grał w ten sposób co na filmiku. Robiłem podobne rzeczy i w 4 akcie nie mialem wcale ludzi w Khorinis,lasy,Górnicza Dolina . . . nic !!! Odradzam, jedynie pochwała za pomysł :-)
Odpowiedz
← Gothic

Filmiki z Gothica - Odpowiedź

Wczytywanie...