Odpowiedz
  • 1 strona

[NWN1] Klany z Krainy Grabdera - mod do nwn1

Serwatus

2
Napisano: 28 grudnia 2014, 23:20 · #1
0
Klany z Krainy Grabdera - link do moda

Wymagania - NWN 1 Diamentowa Edycja z patchem 1.69

O module:

- W miarę bogaty dialogowo (toolset mi naliczył ponad 103k słów w rozmowach)

- Długi (zapewnia 10h gry)

- Do gry single player

- Duży świat (około 180 obszarów)

- Ok 50 zadań do wykonania przez gracza

- Starałem się by był daleki od h&s, ale nie mi oceniać jak wyszło

Krótkie nawiązanie do fabuły:

Kraina Grabdera - miejsce, w którym zawsze rządził lód. Lód i śnieg, oraz istoty z niego stworzone. Nadeszły jednak czasy, kiedy wydaje się, że sytuacja przedstawia się tak jak w reszcie krain na świecie. Rządzą rasy humanoidów - takie jak elfy, orkowie, czy też ludzie, do których nadciąga widmo zbliżającej się wojny. Czy w świetle wewnętrznych konfliktów uda im się obronić przed straszliwym ciosem wymierzonym przez cienie przeszłości?

Zapraszam do grania i opiniowania, a nuż zbierze się tyle propozycji poprawek, że za jakiś czas wyjdzie wersja poprawiona. Oczywiście liczę, że ta jest na tyle dobra, że będzie się podobać i proponowane poprawki będą kosmetyczne, ale jak znam życie to raczej już sfera marzeń

Screeny z gry i edytora:











Gość_Arek*

Napisano: 19 kwietnia 2015, 23:03 · #2
0

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Serwatus dnia niedziela, 28 grudnia 2014, 23:20 napisał


Witam. Niestety pod linkiem podanym przez Ciebie nie ma pliku.
"Note: Nie znaleziono pliku. Został skasowany lub w ogóle nie istniał.
Porada: Sprawdź linki, jak i literówki."

Czy mógłbyś wrzucić plik jeszcze raz? Warto także wrzucić go na prowadzoną przez fanów stronkę poświęconą NWN1 i NWN2: neverwintervault.org
W razie potrzeby, tzn. gdybyś zależało Ci na pomocy z czymkolwiek związanym z uploadem moda, jego aktualizacją, bądź jakąkolwiek inną czynnością związaną z neverwintervault, możesz napisać do tamtejszego admina (Werelynx) lub moderatora (Sawark). I w dodatku niekoniecznie po angielsku, jako że obydwaj doskonale posługują się polskim.
Z tego, co wiem, obydwaj w miarę swojego wolnego czasu zapoznają się z Twoim modem bardzo chętnie i potem podzielą się swą szczegółową opinią (czyli dostarczą Ci tzw. feedback'u), po to, żeby jakieś ewentualne wciąż znajdujące się w modzie błędy można było poprawić.

Serwatus

2
Napisano: 11 sierpnia 2015, 19:35 · #3
0
http://www88.zippysha...ci5m/file.html Dużo więcej się nie zmieniło, ale powinno być już zdecydowanie trudniej o bugi, a i pojawiło się parę elementów jeszcze bardziej oddalających moda od hack&slasha (czytajcie - "z nudów" dorobiłem 3 zagadki typowo na myślenie). Lista poprawek:
- zostały poprawione wyłapane literówki
- zwiększona liczba możliwości teleportacji po świecie - ograniczenie backtrackingu
- naprawiony błąd związany z atakiem na gracza więcej niż jednego, wcześniej neutralnego stworzenia
- poprawione kilkanaście bugów powiązanych z zadaniami, oraz interakcją z przedmiotami
- autozapis dokonywany jednokrotnie podczas wejścia na wyzwalacz zmiany obszaru
- brak błędu związanego z zaśmiecaniem pamięci przez moda
- poprawa wpisów w dzienniku

Klany z Krainy Grabdera - mod do nwn1 - Odpowiedź

 
 
Podaj numer strony
Wczytywanie...