Bonusy żywnościowe:
:-> 50 ciemne grzyby + 10 mana
:-> 25 jabłek + 1 siła
:-> gulasz Thekli + 1 siła(2x gdy nie jesteśmy najemnikiem lub 5x gdy jestesmy)
:-> piwo Coragona + 1 mana, +3 pkty trafień (2x) Bonusy książkowe:
:-> "Boska Moc Gwiazd" +2 many (1x)
:-> "Kunszt Połódniowców" +5% posługiwanie się bronią jednoręczną(Luthero)
:-> "Podwójny Blok" +5% posługiwanie się bronią dwuręczna(Luthero) Bonusy od osób:
:-> Wolfgar +2% posługiwanie się bronią jednoreczna (rozmowa z nim miedzy 5-7)
:-> Palladyn Sergio +2% posługiwanie sie bronią dwuręczną ( Nowicjusz)
:-> złodziej Rengaru + 2 zręczność ( gdy nie wydamy go Lordowi Andre i będziemy należeć do gildi złodzieji)
:-> Mag ognia Daron różne ( po wpłaceniu datku na zakon - najwiecej 1000 szt. złota) Inne
:-> W późniejszych rozdziałach kapliczki ( po wpłaceniu datku)
:-> Poza tym składniki do mikstur o stałym działaniu jak: goblinia jagoda (zręczności), smoczy korzeń (siły),itp. jeśli nie będziemy wykorzystywać ich do mikstur.
Smoczy kożeń-+1 siła
Goblinie jagody-+1 zręczność
Tablice Kamienne-różnie(trzeba się nauczyć czytać)
Jeśli pomożemy gościowi koło mostu i zabijemy bandytów i zabierzemy tablice +1 siła...
Użytkownik Aldaron dnia Apr 8 2005, 08:55 PM napisał
Bonusy żywnościowe:
:-> 50 ciemne grzyby + 10 mana
:-> 25 jabłek + 1 siła
:-> gulasz Thekli + 1 siła(2x gdy nie jesteśmy najemnikiem lub 5x gdy jestesmy)
:-> piwo Coragona + 1 mana, +3 pkty trafień (2x) Bonusy książkowe:
:-> "Boska Moc Gwiazd" +2 many (1x)
:-> "Kunszt Połódniowców" +5% posługiwanie się bronią jednoręczną(Luthero)
:-> "Podwójny Blok" +5% posługiwanie się bronią dwuręczna(Luthero) Bonusy od osób:
:-> Wolfgar +2% posługiwanie się bronią jednoreczna (rozmowa z nim miedzy 5-7)
:-> Palladyn Sergio +2% posługiwanie sie bronią dwuręczną ( Nowicjusz)
:-> złodziej Rengaru + 2 zręczność ( gdy nie wydamy go Lordowi Andre i będziemy należeć do gildi złodzieji)
:-> Mag ognia Daron różne ( po wpłaceniu datku na zakon - najwiecej 1000 szt. złota) Inne
:-> W późniejszych rozdziałach kapliczki ( po wpłaceniu datku)
:-> Poza tym składniki do mikstur o stałym działaniu jak: goblinia jagoda (zręczności), smoczy korzeń (siły),itp. jeśli nie będziemy wykorzystywać ich do mikstur.
[post="12129"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Mała poprawka. Za zjedzenie 50 ciemnych grzybów otrzymujemy 5 punktów many.
ja nosiłem kiedyś jeden fajny miecz to mi siłe podniusł , a taka ciekawostka , wiecie że jak macie np. amulet siły (siła +5) to tyle razy jle go założycie tyle razy wam 5 siły dojdzie sam to odkryłem ale w gothicu 3 nie działa
Założenie dwóch pierścieni i amuletu należących do jednego kompletu daje duży bonus (np. dwa pierścienie dodające manę i amulet dodający manę). Ale komplety to chyba artefakty tylko z Jarkendaru.
Użytkownik Archol dnia Feb 14 2007, 04:47 PM napisał
Nie wiem skąd masz taką informację ale jest ona napewno nieprawdziwa. W całym Gothicu IINK nie ma aż 25 szczawiów królewskich, jest ich dokładnie 11.
[post="54530"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
No to może to jest Easter Egg dla kodziarzy, którzy mogą wszystko (w tym także stworzyć sobie 25 Szczawiów Królewskich )
Użytkownik diego19 dnia Feb 25 2007, 02:42 PM napisał
ja nosiłem kiedyś jeden fajny miecz to mi siłe podniusł , a taka ciekawostka , wiecie że jak macie np. amulet siły (siła +5) to tyle razy jle go założycie tyle razy wam 5 siły dojdzie sam to odkryłem ale w gothicu 3 nie działa
Użytkownik diego19 dnia niedziela, 25 lutego 2007, 13:42 napisał
ja nosiłem kiedyś jeden fajny miecz to mi siłe podniusł , a taka ciekawostka , wiecie że jak macie np. amulet siły (siła +5) to tyle razy jle go założycie tyle razy wam 5 siły dojdzie sam to odkryłem ale w gothicu 3 nie działa
to dziala tylko jak grasz na marvin modzie tzn grasz z cheatemi ! to latwa gra i tak !
Użytkownik Xpress dnia wtorek, 20 marca 2012, 16:38 napisał
to dziala tylko jak grasz na marvin modzie tzn grasz z cheatemi ! to latwa gra i tak !
Gothic II Noc Kurka latwy nie jest...w kazdym razie nie dla mnie. Ale to chyba dlatego ze gram w niego od kiedy mialem 4 lata czyli...eeee 2004r teraz 2014 czyli dekade juz w niego gram wiec doswiadczenie sie ma .
A bonusy zywnosciowe to nie znam poza tymi ktore tu wymieniliscie. Jezeli mozna to do tego doliczyc to czarna ruda z tego co slyszalem spowalnia wszystko oprocz cb (na krotko) po jej zjedzeniu. Taka ciekawostka o ile prawdziwa.
A i co do bonusow kapliczek. TO MA OGRANICZONA ILOSC UZYC!!!!!!!!!! 9 czy 10 razy podbilem se sile i nie szlo dalej,mimo pol-godzinnej proby! Potem szlo w zrecznosc a potem w mane i przed koncem gry palkiem walilo mi tylko energia zyciowa. Tak wiec polecam sie modlic na koniec gry i WTEDY wykorzystac nasze zloto.
Tylko po co używać kodów do zwiększenia siły, bez problemu można ją dobić do 170 ( na topór berserkera ) bez niczego. Oto lista, co trzeba posiadać, zrobić :
- ognisty gulasz +1 siła ( Snaf - po wykonaniu zadania )
- parujący gulasz +1 siła
- gulasz Thekli +1 siła x2
- 10 mikstur siły ( bez problemów znajdziemy odpowiednią ilość smoczych korzeni i szczawiu ) +3 siły
- 25 jabłek - +1 siła
- kamienne tabliczki siły - 2x I, 2x III, łącznie 16 siły
-kapliczki innosa +/- 10 siły
Wychodzi nam 61 siły, a dobicie 109 siły bez żadnych amuletów i pierścieni to kwestia +/- 33 poziomu ( czyli początek rozdziału IV ), zakładając, że tak jak ja rozdaliście pn :
-2h - 60% ( 80pn )
- kusze - 30% ( 20pn )
-Oprawianie zwierząt i nauka języka ( 35pn )
- otwieranie zamków ( 10pn )
- wyidzelina z żądeł krwiopijców ( niezbędna do fabuły ) - 1pn
Użytkownik diego19 dnia niedziela, 25 lutego 2007, 13:42 napisał
ja nosiłem kiedyś jeden fajny miecz to mi siłe podniusł , a taka ciekawostka , wiecie że jak macie np. amulet siły (siła +5) to tyle razy jle go założycie tyle razy wam 5 siły dojdzie sam to odkryłem ale w gothicu 3 nie działa
Tak ale po uruchomieniu Marvin Mode czyli oszustwo