Bonusy żywnościowe, książkowe i inne - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

ICry,
Tylko po co używać kodów do zwiększenia siły, bez problemu można ją dobić do 170 ( na topór berserkera ) bez niczego. Oto lista, co trzeba posiadać, zrobić :
- ognisty gulasz +1 siła ( Snaf - po wykonaniu zadania )
- parujący gulasz +1 siła
- gulasz Thekli +1 siła x2
- 10 mikstur siły ( bez problemów znajdziemy odpowiednią ilość smoczych korzeni i szczawiu ) +3 siły
- 25 jabłek - +1 siła
- kamienne tabliczki siły - 2x I, 2x III, łącznie 16 siły
-kapliczki innosa +/- 10 siły
Wychodzi nam 61 siły, a dobicie 109 siły bez żadnych amuletów i pierścieni to kwestia +/- 33 poziomu ( czyli początek rozdziału IV ), zakładając, że tak jak ja rozdaliście pn :
-2h - 60% ( 80pn )
- kusze - 30% ( 20pn )
-Oprawianie zwierząt i nauka języka ( 35pn )
- otwieranie zamków ( 10pn )
- wyidzelina z żądeł krwiopijców ( niezbędna do fabuły ) - 1pn
FilipSid-Archer,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Xpress dnia wtorek, 20 marca 2012, 16:38 napisał

to dziala tylko jak grasz na marvin modzie tzn grasz z cheatemi ! to latwa gra i tak !



Gothic II Noc Kurka latwy nie jest...w kazdym razie nie dla mnie. Ale to chyba dlatego ze gram w niego od kiedy mialem 4 lata czyli...eeee 2004r teraz 2014 czyli dekade juz w niego gram wiec doswiadczenie sie ma .

A bonusy zywnosciowe to nie znam poza tymi ktore tu wymieniliscie. Jezeli mozna to do tego doliczyc to czarna ruda z tego co slyszalem spowalnia wszystko oprocz cb (na krotko) po jej zjedzeniu. Taka ciekawostka o ile prawdziwa.

A i co do bonusow kapliczek. TO MA OGRANICZONA ILOSC UZYC!!!!!!!!!! 9 czy 10 razy podbilem se sile i nie szlo dalej,mimo pol-godzinnej proby! Potem szlo w zrecznosc a potem w mane i przed koncem gry palkiem walilo mi tylko energia zyciowa. Tak wiec polecam sie modlic na koniec gry i WTEDY wykorzystac nasze zloto.
Gość_Xpress*,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik diego19 dnia niedziela, 25 lutego 2007, 13:42 napisał

ja nosiłem kiedyś jeden fajny miecz to mi siłe podniusł , a taka ciekawostka , wiecie że jak macie np. amulet siły (siła +5) to tyle razy jle go założycie tyle razy wam 5 siły dojdzie sam to odkryłem ale w gothicu 3 nie działa


to dziala tylko jak grasz na marvin modzie tzn grasz z cheatemi ! to latwa gra i tak !
diego19,
Wiem że to błąd gry ale jak mi brakowało 10 siły do miecza to se tak zrobiłem i było dobrze.
Raphagorn,
Założenie dwóch pierścieni i amuletu należących do jednego kompletu daje duży bonus (np. dwa pierścienie dodające manę i amulet dodający manę). Ale komplety to chyba artefakty tylko z Jarkendaru.

Użytkownik Archol dnia Feb 14 2007, 04:47 PM napisał

Nie wiem skąd masz taką informację ale jest ona napewno nieprawdziwa. W całym Gothicu IINK nie ma aż 25 szczawiów królewskich, jest ich dokładnie 11.

[post="54530"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


No to może to jest Easter Egg dla kodziarzy, którzy mogą wszystko (w tym także stworzyć sobie 25 Szczawiów Królewskich )

Użytkownik diego19 dnia Feb 25 2007, 02:42 PM napisał

ja nosiłem kiedyś jeden fajny miecz to mi siłe podniusł , a taka ciekawostka , wiecie że jak macie np. amulet siły (siła +5) to tyle razy jle go założycie tyle razy wam 5 siły dojdzie sam to odkryłem ale w gothicu 3 nie działa

[post="55505"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Ee, to już jest wykorzystywanie błędu gry
diego19,
ja nosiłem kiedyś jeden fajny miecz to mi siłe podniusł , a taka ciekawostka , wiecie że jak macie np. amulet siły (siła +5) to tyle razy jle go założycie tyle razy wam 5 siły dojdzie sam to odkryłem ale w gothicu 3 nie działa
Archol,

Użytkownik Aldaron dnia Apr 8 2005, 08:55 PM napisał

Bonusy żywnościowe:
:-> 50 ciemne grzyby + 10 mana
:-> 25 jabłek          + 1 siła
:-> gulasz Thekli        + 1 siła(2x gdy nie jesteśmy najemnikiem lub 5x gdy jestesmy)
:-> piwo Coragona + 1 mana, +3 pkty trafień (2x)
Bonusy książkowe:
:-> "Boska Moc Gwiazd" +2 many (1x)
:-> "Kunszt Połódniowców" +5% posługiwanie się bronią jednoręczną(Luthero)
:-> "Podwójny Blok" +5% posługiwanie się bronią dwuręczna(Luthero)
Bonusy od osób:
:->  Wolfgar +2% posługiwanie się bronią jednoreczna (rozmowa z nim miedzy 5-7)
:-> Palladyn Sergio +2% posługiwanie sie bronią dwuręczną ( Nowicjusz)
:-> złodziej Rengaru + 2 zręczność ( gdy nie wydamy go Lordowi Andre i będziemy należeć do gildi złodzieji)
:-> Mag ognia Daron różne ( po wpłaceniu datku na zakon - najwiecej 1000 szt. złota)
Inne
:-> W późniejszych rozdziałach kapliczki ( po wpłaceniu datku)
:-> Poza tym składniki do mikstur o stałym działaniu jak: goblinia jagoda (zręczności), smoczy korzeń (siły),itp. jeśli nie będziemy wykorzystywać ich do mikstur.

[post="12129"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Mała poprawka. Za zjedzenie 50 ciemnych grzybów otrzymujemy 5 punktów many.
Donovan,

Użytkownik Archol dnia Feb 14 2007, 02:47 PM napisał

Nie wiem skąd masz taką informację ale jest ona napewno nieprawdziwa. W całym Gothicu IINK nie ma aż 25 szczawiów królewskich, jest ich dokładnie 11.

[post="54530"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




po prostu chłopaczek se taką ciekawostkę wymyślił
Archol,

Użytkownik Carmelo dnia Apr 9 2005, 01:11 PM napisał

Podobno 25 królewskich szczawiów daje cały dzień przyspieszenia. Jednak to jest niepotwierdzone, pisałem o tym na forum o Gothicu.

[post="12138"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Nie wiem skąd masz taką informację ale jest ona napewno nieprawdziwa. W całym Gothicu IINK nie ma aż 25 szczawiów królewskich, jest ich dokładnie 11.
Wojownik ADANOSA,
Smoczy kożeń-+1 siła
Goblinie jagody-+1 zręczność
Tablice Kamienne-różnie(trzeba się nauczyć czytać)
Jeśli pomożemy gościowi koło mostu i zabijemy bandytów i zabierzemy tablice +1 siła...
Valen,
A pozatym po co zjadac 25 krolewskich szcza żeby pobiegać cały dzien chyba że na wiecznośc to już cos
olo,
Moze moze, ale powiedz mi kto bylby taki glupi i zjadl taka wazna rzecz jak szczaw krolewski????? jest on zbyt potrzebny do robienia innych mikstur...
Carmelo,
Podobno 25 królewskich szczawiów daje cały dzień przyspieszenia. Jednak to jest niepotwierdzone, pisałem o tym na forum o Gothicu.
Aldaron,
Bonusy żywnościowe:
:-> 50 ciemne grzyby + 10 mana
:-> 25 jabłek + 1 siła
:-> gulasz Thekli + 1 siła(2x gdy nie jesteśmy najemnikiem lub 5x gdy jestesmy)
:-> piwo Coragona + 1 mana, +3 pkty trafień (2x)
Bonusy książkowe:
:-> "Boska Moc Gwiazd" +2 many (1x)
:-> "Kunszt Połódniowców" +5% posługiwanie się bronią jednoręczną(Luthero)
:-> "Podwójny Blok" +5% posługiwanie się bronią dwuręczna(Luthero)
Bonusy od osób:
:-> Wolfgar +2% posługiwanie się bronią jednoreczna (rozmowa z nim miedzy 5-7)
:-> Palladyn Sergio +2% posługiwanie sie bronią dwuręczną ( Nowicjusz)
:-> złodziej Rengaru + 2 zręczność ( gdy nie wydamy go Lordowi Andre i będziemy należeć do gildi złodzieji)
:-> Mag ognia Daron różne ( po wpłaceniu datku na zakon - najwiecej 1000 szt. złota)
Inne
:-> W późniejszych rozdziałach kapliczki ( po wpłaceniu datku)
:-> Poza tym składniki do mikstur o stałym działaniu jak: goblinia jagoda (zręczności), smoczy korzeń (siły),itp. jeśli nie będziemy wykorzystywać ich do mikstur.
Devilus,
Moze trawka cos zmienia?
Dranzer,
Powiedzcie mi jakie produkty zwiększają umiejętności.
Wiem że jabka zwiększają siłę
Grzyby manę
Co jeszcze :?:
Wczytywanie...