[TW] Shader 2.0

Chcę kupić Two Worlds a na TopWare.pl w wymaganiach systemowych mówią o karcie graficznej z Shader 2.0 i nie wiem czy będzie chodziła na moim komputerze.

Moja kara graficzna Radeon 9550.

PROSZĘ O ODPOWIEĆ
☻/
/▌
/ \
BOB!
Odpowiedz

Użytkownik Kafi dnia czw, 17 maj 2007 - 17:59 napisał

karcie graficznej z Shader 2

[post="65620"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



A czy czasem Shader to nie jest to samo jak Pixel Shader Chyba każda karta pow. 512MB powinna odtworzyć pixel shadery, a przynajmniej częściowo. Ja mam Radeona X1300 series 512MB DDR i mi odtwarza Pixel Shadery w Just Cause, W Gothicu III mało. Teraz częto robią RPeGi z tą technologią.

Nie wiem czy mam racje, ale tak przynajmniej mi się wydaje
Odpowiedz
Ja tez zamierzam kupic ta gre i tez sie oto samo zastanawiam
Odpowiedz
Pixel i Vertex Shader to nie jest to samo choć w najnowszych kartach nie wyszczegolnia się już osobnie tych jednostek.
Odpowiedz
Chyba informacje o twojej karcie graficznej powinny znajdować sie na jakiejś stronie o kartach graficznych. Poniżej są informacje o mojej karcie graficznej ATI Radeon X1300 series (512MB DDR) Na pewnym forum Obliviona gościu mi sprawdził.

Moja karta ma:
ilosc jednostek Vertex Shader 3
ilosc potoków Pixel Shader 4

Więc jak Two Worlds Wymaga karty z Pixel Shader 2 to moge spać spokojnie
Odpowiedz
No, ale powiedźcie czy na mojej karcie graficznej (Radeon 9550) będzie chodził Two Worlds?
☻/
/▌
/ \
BOB!
Odpowiedz
Diego... Ty w ogóle nie wiesz o co biega. TwoWolds wymaga shaderów w wersji 2.0, a to co ty podałes to ilość potokow. Jeśli twoja karta obsluguje max. wersje 1.1, a TW kategorycznie wymaga 2.0 to sobie nie pograsz.

Odpowidając na wasze pytania: Sprawdzcie sobie w google, na pudełku karty albo w jakimś programie diagnostycznym co wasza karta obsluguje i będziecie wiedzieć wszystko.
Odpowiedz
Ehh.

Cytat

ilosc jednostek Vertex Shader 3
ilosc potoków Pixel Shader 4


Szukałem stron o mojej karcie i również znalazłem tę informacje!

Jeszcze znalazłem to:

Cytat

zaawansowane technologie
Pixel Shader 3.0+
Avivo Video
Vertex Shader 3.0


Wiec jest nadzieja że Two Worlds mi pójdzie
Odpowiedz
X1300 obsługuje pixel shader w wersji 3.0 więc nie będzie problemu. A co do tematu to raczej powinno Ci pójść bo radek 9550 ma pixel shader 2.0
Odpowiedz

Użytkownik misiak dnia sob, 23 cze 2007 - 11:16 napisał

X1300 obsługuje pixel shader w wersji 3.0 więc nie będzie problemu. A co do tematu to raczej powinno Ci pójść bo radek 9550 ma pixel shader 2.0

[post="70753"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]

hej z kąd wziąć pixel shader 1.1 i vertex shader 1.1
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik misiak dnia sob, 23 cze 2007 - 11:16 napisał

X1300 obsługuje pixel shader w wersji 3.0 więc nie będzie problemu. A co do tematu to raczej powinno Ci pójść bo radek 9550 ma pixel shader 2.0


Tak. Radeon 9550 obsługuje Pixel Shader i vertex Shader 2.o a także OpenGL 1.5

Gra będzie działać

@up

nie da się wziąć Shaderów 1.1
Karta Grafiki ma je już "w sobie"
AKTUALNIE : Neverwinter Nights

UKOŃCZONO:
Piraci z Karaibów




Sprzęt:
MotherBoard: Gigabyte Technology Co., Ltd. S-Series Blue
Processor: Intel Pentium 4 CPU 2.80GHz (2 CPUs)@ 3Ghz
Memory: Kingston 2x 1GB 800Mhz 4-4-4-12
Hard Drive: 2x Seagate Barracuda 160GB 8MB Cache
Video Card: NVIDIA GeForce 7300 LE
Monitor: Philips 107E (107E2) 17' CTR
Sound Card: Realtek HD Audio output
Speakers/Headphones: Creative
Keyboard: Standardowa klawiatura 101/102 klawisze lub Microsoft Natural Keyboard PS/2
Mouse: A4Tech X7
Mouse Surface: USB HiSpeed 100-3200cpi
Operating System: Windows XP Professional Dodatek Service Pack 2
Odpowiedz
← Inne cRPGi

Shader 2.0 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...