A tu krótkie inf.
Pod
tym adresem znajdziecie oficjalną stroone disciples 3.
W "Disciples 3",w
podstawowej wersji będą trzy rasy, Imperium, Legiony Potępionych i Szlachetne Elfy, pozostałe rasy np. Górskie klany, mimo tego że ich stolice nie będą dostępne w podstawowej wersji (dojdą w dodatkach) ich jednostki będą obecne w grze.
http://d3.heroes-centrum.com/obr/artwork/l...ro_engineer.jpg
Często spotykałem się z opinią że przez okrojona liczbę ras, gra może być nudna szczegulnie potyczki na dużych planszach, i w tym momencie na przeciw wychodzi kolejny ciekawy patent twórców, jest nim możliwość ustawienia do ośmiu graczy na planszę, tak też będzie możliwe przeciwstawienie między siebie np: Legiony vs Legiony, co daje nowe taktyczne możliwości. wiąże się to co prawda z wieloma obawami co do rozwiązań technicznych tego pomysłu, przykładowo jak rozwiązana zostanie kwestia przekształcania terenu, jak zachowają się te same jednostki stawione przeciw sobie posiadające odporność na atak który same zadają, oraz wiele innych, Twórcy jednak znają się na swoim fachu(nieraz to pokazali) i osobiście jestem spokojny co do tego że nie zawalą sprawy;). Na drużynę będzie przypadała osiem (jednostek+dowódca). Na rasę będzie przypadało 35 jednostek, za to jednostek neutralnych bojowych będzie 174. W disciples 3 w przeciwieństwie do poprzednich części będzie możliwy ruch podczas walki, nie będzie ona wyglądała jednak jak ta w Herosach, nie będzie tu planszy w kształcie kwadratu, będzie natomiast bardzo realistyczne pole bitwy posiadające przeróżne elementy(dodatki) które to skutecznie
urozmaicają grę, kamerom będzie można dowolnie manipulować
http://d3.heroes-centrum.com/obr/kri2007/techdemo/s13.jpg
http://d3.heroes-centrum.com/obr/kri2007/techdemo/s16.jpg
Same jednostki także prezentują się przepięknie
http://d3.heroes-centrum.com/obr/kri2007/techdemo/s06.jpg
http://d3.heroes-centrum.com/obr/kri2007/t...emo/MShot02.jpg
http://d3.heroes-centrum.com/obr/kri2007/techdemo/s05.jpg
http://d3.heroes-centrum.com/obr/kri2007/techdemo/s07.jpg
Tak samo jak to było w poprzednich częściach mimo ruchu będzie można zmusić przeciwnika do np: pokonania wpierw pierwszej lini obrony ( prawdopodobnie użyty zostanie tak zwany zasięg dowodzenia-to wszystko jednak jeszcze nie są w pełni oficjalne inf.) po czym dopiero będzie mógł się dobrać do np: łuczników/magów. Pomaga to uniknąć paradoksu takiego jak np: w HoM&M gdzie jednostka potrafiła przejść sobie spokojnie obok "batalionów" przeciwnika po czym dobrać się do drugiej linii. "
Jeśli chodzi o bohaterów, dat. Zamierza więcej pożyczyć od RPG. Gracz ma mieć większą możliwość zindywidualizowania swoich herosów – także dzięki nowemu systemowi współczynników (siła, inteligencja, itp.). Co więcej, zmiana charakterystyk będzie się wiązać ze zmianą wyglądu. Bohater otrzymujący +20% do wytrzymałości staje się też bardziej rosły i umięśniony. Ba, nawet
zmiana ekwipunku ma być widoczna". :!::!:
http://images20.fotosik.pl/237/dea65ee964754bb0.jpg
W grze będzie dostępna masa przedmiotów. Pomocny do tego celu ma być specjalny generator itemów, pomnażający i mieszający poszczególne klasy przedmiotów na kształt narzędzia znanego choćby ze słynnego Diablo. Wyposażycie swoje postaci w wiele nowych broni, niespotykanych w poprzednich częściach, jak np. żelazne rękawice bojowe czy mini kuszę. Same artefakty także wyglądaj imponująco np:
http://www.disciples3.ru/thegame/items_eng.htm , Do tego ma ich być bardzo duża ilość, co bardzo uatrakcyjni grę, Głównym wątkiem będzie przybycie żeńskiego anioła na ziemie, aby przywrócić równowagę, najprawdopodobniej będzie też wątek miłosny. Świat gry przeniesiony zostanie w pełne 3D.
http://d3.heroes-centrum.com/obr/kri2007/techdemo/s11.jpg
http://d3.heroes-centrum.com/obr/kri2007/techdemo/s15.jpg
Stawiając przy tym świat herosów, który nawet ciężko nazwać światem fantasy, jak już, to bajkowy i to klimatem rodem z klasycznej wieczorynki dla maluchów, to tak jak by porównywać Myszkę Miki do Nazgula z kinowego Władcy Pierścieni.
Nie będzie już różdżkarzy, którzy jako jedyni mogli stawiać różdżki teraz, przejąć złoża bedzie mógł każdy bohater, oprócz różdżki bedzie stawiał również bestie jej szczegącą, bestie z czasem będą stawały się silniejsze. Twórcy zapewnili również, że zachowają (tak jak to było w poprzednich częściach) odpowiednie proporcje jednostek tak też, smok nie będzie tak jak w HoMM wielkości giermka, a takiej jak być powinien:
http://www.disciples3.ru/gallery/sketches/sketch_014.jpg
W przeciwieństwie do poprzednich części, przejęcie terenu nie będzie odpowiadało tylko w kwestii przejmowania terenu, będzie również pełniło bardzo ważną rolę strategiczna, armia walcząca na swoim terenie otrzymuje liczne bonusy.
Wbudowany edytor pozwoli tworzyć mapy z gotowych przepięknie obrobionych graficznie i licznych obiektów, do tego wykorzystując bogate możliwości, zmiany i przekształcania krajobrazu, dowolnie można zmieniać teren i dowolnie przebudować powierzchnie a także ręcznej zmieniać geometrię, itp.
http://i147.photobucket.com/albums/r320/Rahab12/9.jpg
Istotna jest też kwestia soundtracku, jak na razie wiemy tylko, że muzyką do gry najprawdopodobniej zajmie się "
GMS Productions" twórcy muzyki do poprzednich części, na obecną chwilę dostępne sa trzy utwory z soundtracku disciples 3 znajdziecie je
tutaj,
do tego
tutaj znajduje się wywiad przeprowadzony z twórcami gry, oraz wiele innych zawsze świeżych informacji
trailery oraz
screeny