walizka

[NWN1] Pytanie o liczbę użyć przedmiotów

A więc... Znalazłem zwłoki Marcusa Penholda i był przy nich Kostur Penholda - rodzinna pamiątka rodziny o tymże nazwisku. Po zidentyfikowaniu go dowiedziałem się, że ma 7 ładunków czaru "Swoboda Ruchów", 3 ładunki czaru "Unieruchomienie Osoby" i także 3 ładunki czaru "Zdjęcie Paraliżu". Dałem więc kostur do rąk mojej postaci i na próbę rzuciłem czar "Swoboda Ruchów". I nagle... kostur znikł. Już po jednym użyciu...
Mam więc pytanie, dlaczego tak się stało? Czy to jakiś błąd gry? Czy może jest tak dlatego, że moja postać jest paladynem?

No to czekam na odpowiedź/odpowiedzi.

P.S.: Zamieszczam screen przedstawiający opis i statystyki owej broni:









Odpowiedz
Pisze wyraźnie " Pojedyńczego użytku"
Odpowiedz
To co w takim razie znaczą te cyfry w nawiasach? (7) (3) (3) itd. ?









Odpowiedz
Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, nawet się nad tym nie zastanawiałem. Może na którym poziomie jest ten czar (choć swoboda ruchu byłaby na 7 poziomie czarów?)
Odpowiedz

Użytkownik DeBe dnia Sun, 06 May 2007 - 22:40 napisał

Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, nawet się nad tym nie zastanawiałem. Może na którym poziomie jest ten czar (choć swoboda ruchu byłaby na 7 poziomie czarów?)

[post="62977"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Swoboda ruchów - paladyn/łowca/kapłan/druid - poziom czwarty czarów. Dalej czekam na odpowiedź.









Odpowiedz
I żeby było weselej to jeszcze na napisane:

Ładunki: 50

To nie jest tak, że swoboda ruchów zużywa 7 ładunków? Czy ta postać od której zdobyłeś ten przedmiot go używała? Może wypstrykała 43 ładunki i jak ty rzuciłeś swobodę to kij zniknął.
Odpowiedz
Twórcy gry chyba specjalnie chcą nam namieszać w głowach.
Odpowiedz

Użytkownik Ekhtelion dnia Sun, 06 May 2007 - 22:52 napisał

I żeby było weselej to jeszcze na napisane:

Ładunki: 50

To nie jest tak, że swoboda ruchów zużywa 7 ładunków? Czy ta postać od której zdobyłeś ten przedmiot go używała? Może wypstrykała 43 ładunki i jak ty rzuciłeś swobodę to kij zniknął.

[post="62991"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



To byłaby bardzo dobra odpowiedź, ale gdy na przykład rzucę czar "Unieruchomienie Osoby", to kij także znika. A przecież potrzeba wtedy tylko 3 ładunki.
A gdyby kij miał tylko 3 ładunki to nie można by wówczas rzucić czaru "Swoboda Ruchów". Dziwne to.









Odpowiedz

Cytat

To raczej oznacza jaki poziom ma dany czar, a nie na którym go się otrzymuje.

Swoboda ruchów na siódmym poziomie?

Mi się wydaje, że z tymi liczbami jest tak, jak mówił Ekh, albo jest tak, że oznaczają poziom wymagany do rzucenia danego spella.
Kneel before my sword, worm! Now, you shall die...
Odpowiedz
Temat nadal jest aktualny, proszę przeczytać mój poprzedni post.









Odpowiedz

Użytkownik Dasaka dnia Sun, 06 May 2007 - 22:40 napisał

To byłaby bardzo dobra odpowiedź, ale gdy na przykład rzucę czar "Unieruchomienie Osoby", to kij także znika. A przecież potrzeba wtedy tylko 3 ładunki.
A gdyby kij miał tylko 3 ładunki to nie można by wówczas rzucić czaru "Swoboda Ruchów". Dziwne to.

[post="63011"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



tak Daska ma racje
a tak przy okazji gdzie mogę zdobyć diament do zbroi
Na wojnie wygrywa ten, który mniej błędów popełnia.
Odpowiedz
Nie jest to zbyt trudny problem, czy przypadkiem nie wystarczy tylko przypisać przedmiot do klawisza? Wydaję mi się że wtedy pojawi się liczba ładunków.
Odpowiedz
Spieszę i wyjaśniam

Liczba użyć czau - napisane - POJEDYŃCZEGO użytku, to wszystko wyjaśnia. Przy możliwości częstszego użycia btłoby np. 1 użycie na dzień lub 3 ładunki na użycie. i wtedy by nam schodziło z tej liczby 50 ładunków.

Liczba w nawiasie to poziom z jakim rzucasz czar.
Czary różnią się efektem w zależnosci jaki poziom ma pstac która go rzuca, w przypadku przedmiotów liczba w nawiasie okresla właśnie ten poziom. Jeżeli np ta swoboda ma 7 w nawiasie tzn że ma taka siłę (długość trwania) jakby ją rzucała 7poziomowa postać
[font="Trebuchet MS"]Viva la Venezuela[/font]
Odpowiedz
← Neverwinter Nights

Pytanie o liczbę użyć przedmiotów - Odpowiedź

Wczytywanie...