dziki_zachód

[NWN1] Czary druidzkie

Parę czarów wydaje się mi jakoś zupełnie nieużyteczna albo po prostu nie wiem jak ich używac i kiedy ;/ może macie jakieś sugestie...


poziom 0
Wybieram praktycznie tylko światło i troszkę odporności. Leczenie mizernie słabe, raca jeszcze się nie zdażyło żeby się przydała, cnota - mizerota na całego

poziom 1
oplątanie - prawie w ogóle nikt sie na to nie łapie a szkoda ;/
uśpienie - usypia takie słabe mięso że szkoda slota marnować ;/
leczenie - jw.
borsuk - cienizna i ponoć mniej doświadczenbia ;/ ginie z jednym strzałem ;/\
kamuflaż - po co ;/ mikstura niewidzialności jakby lepsza
magiczny kieł - choć tyle tu dobrego

wszystkie sloty praktycznie pakuję w śliskośc i troszkę w kieł - dobry ale za mały obszar i trwa zdecydowanie za krótko


poziom 2
siła byka - 2-5 siły - troszku mało ;/
korowa skóra - baaardzo fajna i wreszcie coś co w widoczny sposób zależy od poziomu
zauroczenie - po co to w ogóle ;/
bicze - straszna cienizna ;/ żałosne 1-6 obrażen na każde 3 poziomy ;/ tragedia
unieruchomienie zwierzaka - nie lepiej zdominować umiejętnościa ?
mn przywrócenie - tyle mikstur tego się wala że szkoda marnować slota
mn rozproszenie - juz lepiej
odp na żywioły - mało tej odporności ale czasem się przydaje choć lepiej to mieć w przedmiotach
przywołanie - nędza ;/ ginie po dwóch ciosach
jedność z ziemią - po co grać druidem jak się chce być złodziejem ;l/
krwawy szał - po co ;/ lepiej już rzucić siłę byka i odporność

Tu praktycznie wszystko się pakuje chyba w korową skórę i troche rozproszeń


poziom 3
błyskawice - dobre bo obszarowe
zaraza - gdyby jeszcze było wiadomo co dają te poszczególne choroby ;/ więc jak ktoś wie to proszę o porady
leczenie - wciąż za słabe, chyba że jako broń na zdechlaków
dominacja - po co koro jest w umiejętnościach
neutralizacja trucizny - pełno tego w miksturach się wala a druid otrzymuje odpornośc na 9 lvlu chyba ;/ więc po co to
żywioły - jw.
ulecz choroby - od tego są pakiety lecznicze których też zatrzęsienie
przywołanie - jak zazwyczaj
gąszcz cierni - mało obrażeń ale działa strasznie długo, w wąskich przejściach zabójczy - zwabiać przeciwników ;]
ogniste kolce - za mało tych obrażeń, a trudno liczyć na truciznę lepsze już ciernie
uzdrawiające żądło - beznadzieja, powinno być 1 lvlu
inwazja larw - hmmm niewiem nawet kiedy warto użyć

Pakuję tu max na błyskawice, czasem odp na żywioły i jeden slot na ciernie


poziom 4
leczenie - tylko na trupiaków
rozproszenie - ok
uderzenie płomieni - przydałby się większy zasięg ;/ ale spox
swoboda - czasami się przydaje ze względu na paraliż, spowolnienie latwo usunac mikstura
kamienna skóra - ok
pająk - zdecydowanie za mało HP
z braku lepszych czarów biorę rozproszenie a resztę w uderzenie płomieni
grupowy kamuflaż - hmmmm jw.



poziom 5
przebudzenie - w ogóle po co to ;/
leczenie - jak zawsze - ewentualnie na truposzy, tylko po co jak są czary obszarowe do masowych egzekucji
osłona przed śmiercią - hmmm nie skorzystałem mam dobre rzuty obronne
lodowa nawałnica - spox, ale obrazenia mogl,yby szybciej rosnąć ;/
zabicie żyjących - dobre dobre, tylko się modlić o słabe rzuty na wytrwałość u wroga
odporność na zaklęcia - genialne - jeśli nie mamy przedmiotów chroniących
ściana ognia - dla mnie genialne
przywołanie - niedźwiedź jest już dobry, ale nie ma go gdzie wcisnąć
sowia mądrość - praktycznie nieprzydatne, a już szczególnie w doborowym towarzystwie czarów tego poziomu
inferno - jupi jupi jupi dooobre
podziemne pnącze - po co to i na co ;/


I tu się właśnie pojawia problem, bo tu jest masa dobrych czarów i trudno to jakoś rozdysponować, szkoda że niektóre nie są jako poziom niżej ;/


poziom 6
ochrona przed energią - hmmmmm za wysoki poziom jak na taki czar
większe rozproszenie - przydaje się
większa kamienna skóra - lkeoiej rzucic dwa razy zwykła chyba bo na lvlu 6 większa konkurencja ;]
regeneracja - po co jak są mikstury ;/
yuzdr krąg - nieprzydatne w grze solo ;/
przywołanie tygrysa - całkiem fajny stworek
utopienie - dobre ale trzeba miec fuksa żeby siadło
kamienny uciśk - bardzo mi się podobie fajniutki na grupki
rozkruszenie - hmmm ok przydaje się czasami

tu króluje chyba kamienny uścick


poziom 7
aura witalności - fajne nawet na solo ale konkurencja za duża są tu lepsze czary
pełzająca zagłada - genialne szczególnie przy dłuższych walkach
burza ognia - świetne duży obszar działąnia
krzywda - jak trafi to genialne
leczenie - bardzo dobry czar, wreszcie dobre leczenie, jak również broń ofensywna
prawdziwe widzenie - hmmm nie poterzebowałem do tej pory, niewidzialni sie zawsze w końcu ujawniali ;/



poziom 8 i 9 - jeszcze nie doszedłem ale chętnie się dowiem na jaki czar warto zwrócić uwagę





Co wy myślicie o tych czarach, czy jakiegoś może nie doceniam a jeśli tak to jak go używać żeby był dobry

Nazwy za gexe.pl w paru punktach się różnią od wydania w platynowej kolekcji
[font="Trebuchet MS"]Viva la Venezuela[/font]
Odpowiedz
A w poziomie 7 jest przywołanie istoty poziom 7 to przywołuje Żywiołaka Wody, Powietrza lub (rzadziej) Ognistego jak dla mnie to mocni są i wytrzymali n_n
Odpowiedz
← Neverwinter Nights

Czary druidzkie - Odpowiedź

Wczytywanie...