posiadlosc

[GII:NK] [Gothic II: Noc Kruka] Recenzja

NK jest dobre ale jednak wolę po prostu zagrać w podstawkę,
nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że NK psuje ten stary dobry klimat...
Odpowiedz

Cytat

Zastanawia mnie jeszcze jedno...
To cale podziemne przejscie odkryte przez Saturass i spolke.
Tyle tajemniczosci i w_ogóle, poco naruszac czasoprzestrzen zeby przejsc na druga strone skoro mozna dostac sie tam woda ?
wiem ze podnosi klimat gry czulem to ale jak sie dowiedzialem o drodze morskiej to klimat "przejscia" pryskl


Nie można. Tylko piraci znają koordynaty, a oni ci ich nie podali, więc jedyną możliwością jest przez portal Adanosa...
Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik mAnIus dnia wto, 05 sie 2008 - 11:59 napisał

Nie podoba mi sie poziom gry, wiele momentow przechodzilem poprostu na farta, zwlaszcza na poczatku. Gryzlem ziemie to wczytanie sejwa i kolejna proba i tak kilka nieraz kilkanascie razy. Czesto tez liczylem na bugi (typu ze jest 4 bandytow a biegnie do mnie jeden bo 3 sie zablokowalo.

Apropo bandytow. Nie uwazacie ze pokonanie 4 czy 5 naprawde trudnych bandytow w poczatkowym etapie gry to troche przesada ?
Uzywajac miecza mozna spedzic przed kompem pol dnia i zuzywajac przy tym caly pakiet ulubionych przeklenstw (po jakis 40 min zorientowalem sie ze sie powtarzam:))
Ortografia się kłania. Miło by było, gdybyś zaczął używać polskich znaków.


Jeśli chodzi o bandytów to misje z nimi nie były trudne, wystarczył tylko pomysł i fakt, że są oni bardzo zbugowani np:
1. Bandyci z wieży Dextera, nie wchodzili na wyższy piętra jego wieży (można się tam schować)
2. Bandyci z obozu koło farmy Bengara (chyba), byli śmiesznie łatwi, jeśli wszedłeś na dach ich namiotu, innych dało się rozstrzelać ze skał, na które nie potrafią się wspiąć
3. Bandyci z wieży koło obozu piratów, sami się blokują (np. na schodach) i często sami z nich spadają i się zabijają

Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Tyrael dnia śro, 06 sie 2008 - 12:24 napisał

NK jest dobre ale jednak wolę po prostu zagrać w podstawkę,
nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że NK psuje ten stary dobry klimat...

Psuje? Moim skromnym zdaniem, NK właśnie poprawia ten klimat, dodając coś nowego - (nowe lokacje, postacie, więcej zadań, podniesiony poziom trudności, Szpon Beliara / nowe czary) - czy to mało? I co jest w tym złego?

Myślę, że NK wydłuża nam tę przyjemność grania w Gothica o kilka dobrych godzin i choćbym nie wiem jak bardzo chciał, z Twoim zdaniem się nie zgodzę.
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
Jak dla mnie wątek z magami wody bardzo pasuje do podstawki, choć fakt, że zmienia on trochę klimat gry, to moim zdaniem jest to poprawa na lepsze

Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Khajiit dnia pon, 01 paź 2007 - 19:03 napisał

Powiem wam jedno autorzy gry nie zaóważyli jednego błędu dzięki czemu już na początku gry kiedy to dostałem pas siły miałem jej 333.Poprubujcie pokombinować z tym pszedmiotem kiedy jest w ekwipunku np zdejmować go,zdejmować i wyżucać poczym podnośić i znów zakładać.
Miłej zabawy z najcięższą blachą już na początku giercowania.




Hmmm ja znalazłem ten pas siły w wieży Xardasa, jednak ten bug który opisał Khajiit (wyżej) mi nie działa. Co powinienem zrobić??
Odpowiedz
Dać sobie z nim spokój.
[font="Courier"]"In noreni per ipe,
in noreni cora;
tira mine per ito,
ne domina.
In romine tirmeno,
ne romine to fa,
imaginas per meno per imentira."[/font]

[font="Courier"]"Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło"[/font]
[font="Courier"]"Nigdy nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, jeśli sam nie umiesz nim być..."[/font]
[font="Courier"]Hej, Ty lepiej czytaj moje posty, a nie sygnaturę.[/font]
Odpowiedz
ej wie ktoś może czy da się kopać rude? bo w górniczej dolinie są kopalnie rudy a na ścianach jest ta ruda i jak mam kilofa to on kopie ale niema żadnych opcji takich jak przy kopaniu złota będę wdzięczny za odpowiedź
Odpowiedz
Świetny dodatek, magowie wody, nowe piękne lokacje - plaża, miejsce pobytu piratów wygląda świetnie!. 9/10 Szkoda, że nie można zostać piratem na stałe, a potem na przykład kapitanem. Byłyby wtedy 4 frakcje, do których można dołączyć.
Odpowiedz
Swietny dodatek. Jeden z niewielu minusow wedlug mnie to to ze bardzo latwo mozna zginac przez glupote swoja , np na przeleczy jak stoi poszukiwacz , przeszlem na druga strone jakos on we mnie walil kulami ognia i przez te "palisade" mnie sfajczyl i mogl sobie nad moimi zwlokami piec kielbaski xD A i kolejny , chyba najwiekszy wedlug mnie minus to menu/ekran wczytywania. KOSZMAR w porownaniu do podstawki...
Odpowiedz
← Gothic

[Gothic II: Noc Kruka] Recenzja - Odpowiedź

Wczytywanie...