Grając ostatnio w Gothica doszedłem do wniosku że uwalnianie miast poprzez opcje ''ja sam na wszystkich''sprawdza sie tylko w małych miastach. Odkryłem fajny sposób uwalniania miast, jest on bardziej przeznaczony nie dla tych "mężnych i silnych" lecz dla tych którzy wolą nie pakować za bardzo w siłę lecz w zdolności myśliwskie a więc sposób jest bardzo prosty polegający na tym że wchodzimy na dach budynku lub czasem nawet na daszki i w niektórych przypadkach nawet na małe baldachimy.
i z tego oto punktu strzelamy z łuku/kuszy/magi do całego miasta uważając tylko na osobników dysponującymi łukami lub kuszami czy magią ,które trzeba jak najszybciej zestrzelić do takiego ataku potrzebujemy przede wszystkim:
-co najmniej 300 strzał [to zależy tez od miast które uwalniamy np. aby wybić Faring będziemy potrzebować 600-700 a do wybicia np. Ben sali tylko 100.]
-radze podszkolić sie we strzelaniu z łuku najlepiej do mistrzostwa oczywiście
a teraz miejsca w całym VARANCIE gdzie możemy wejść na bezpieczne miejsca i strzelać całkowicie bezpiecznie z łuku/kuszy/magi
1-Mora Sul-na lewo od Bandaro stoi dom do której wchodzi sie schodami a więc w połowie drogi zeskakujemy ze schodów na odstający dach.
2-Ishtar-biegniemy od strony areny i wskakujemy na dach pod którym siedzi gość co załatwia walki (z tym miastem miałem duży problem ...radze na początku zabić czarnych magów)
3-Braga-za wybiegiem dla niewolników stoi kowadło a za nim sporo skrzyń, a więc wchodzimy na skrzynie a potem wskakujemy na odstający baldachim
4-Ben Erai- nieopodal Lukara stoi dużo beczek wejdź na nie a potem już tylko chic na stojący obok dach
5-Lago-wchodzimy na schodki prowadzące do domu właściciela miasta[no chyba raczej wsi] rozbiegamy sie i hop na dom Sibura narada
6-Bakaresh-wchodzisz do domu Ashy i w połowi drogi zeskakujesz na stojący obok baldachim
7-Ben sala-rozbiegamy sie i wskakujemy na dom, obok którego siedzi Giores
=.= i tak mamy rozpracowany cały varant
teraz MYRTANA tutaj nie mam wszystkich miejsc zlokalizowanych a wiec proszę sie dopisywać
1-Nemora-...
2-Trelis-...
3-Faring-przy wejściu do tego zamku gdzie potrzeba 75 rep u orków stoi opuszczona chatka wskakujemy na nią
4-Geldern-...
5-Okara-...
6-Montera przy wejściu do górnego miasta na prawo stoi chata. I drugi sposób nie wiem jak to powiedzieć to nie był domek z dachem tylko po prostu daszek na czterech belkach albo na dwóch i reszta opierala sie o mury zamku dokładnie nie pamiętam i ten "daszek" jest kilka metrów od areny. Siedzi pod tym "daszkiem" niewolnik Dana i kilku orkowych najemników.
7-Silden-...
8-Cape dun-wchodzimy na latarnie i zeskakujemy na dom poniżej (musimy tak stanąć aby widzieć arenę) tutaj zalecana jest znajomość akrobatyki której nauczy nas Harek
9-Reddock- podczas wchodzenia do pieczar zeskakujemy na domek obok areny(również zalecana znajomość akrobatyki) drugie miejsce to spadnięcie na chatę gościa co z nim qest z dzikami jest
10-gotha-...
11-Vengard- no tutaj to niestety chyba nie można znaleźś takiego miejsca z powoduogromu miasta
prosze sie dopisywać bo zostało 6 miast w myratnie no i jescze nie wiem czemu ale chyba fajnie było by mieć też takie coś w nordmarze ...
ten tekst będzie stale edytowany
i z tego oto punktu strzelamy z łuku/kuszy/magi do całego miasta uważając tylko na osobników dysponującymi łukami lub kuszami czy magią ,które trzeba jak najszybciej zestrzelić do takiego ataku potrzebujemy przede wszystkim:
-co najmniej 300 strzał [to zależy tez od miast które uwalniamy np. aby wybić Faring będziemy potrzebować 600-700 a do wybicia np. Ben sali tylko 100.]
-radze podszkolić sie we strzelaniu z łuku najlepiej do mistrzostwa oczywiście
a teraz miejsca w całym VARANCIE gdzie możemy wejść na bezpieczne miejsca i strzelać całkowicie bezpiecznie z łuku/kuszy/magi
1-Mora Sul-na lewo od Bandaro stoi dom do której wchodzi sie schodami a więc w połowie drogi zeskakujemy ze schodów na odstający dach.
2-Ishtar-biegniemy od strony areny i wskakujemy na dach pod którym siedzi gość co załatwia walki (z tym miastem miałem duży problem ...radze na początku zabić czarnych magów)
3-Braga-za wybiegiem dla niewolników stoi kowadło a za nim sporo skrzyń, a więc wchodzimy na skrzynie a potem wskakujemy na odstający baldachim
4-Ben Erai- nieopodal Lukara stoi dużo beczek wejdź na nie a potem już tylko chic na stojący obok dach
5-Lago-wchodzimy na schodki prowadzące do domu właściciela miasta[no chyba raczej wsi] rozbiegamy sie i hop na dom Sibura narada
6-Bakaresh-wchodzisz do domu Ashy i w połowi drogi zeskakujesz na stojący obok baldachim
7-Ben sala-rozbiegamy sie i wskakujemy na dom, obok którego siedzi Giores
=.= i tak mamy rozpracowany cały varant
teraz MYRTANA tutaj nie mam wszystkich miejsc zlokalizowanych a wiec proszę sie dopisywać
1-Nemora-...
2-Trelis-...
3-Faring-przy wejściu do tego zamku gdzie potrzeba 75 rep u orków stoi opuszczona chatka wskakujemy na nią
4-Geldern-...
5-Okara-...
6-Montera przy wejściu do górnego miasta na prawo stoi chata. I drugi sposób nie wiem jak to powiedzieć to nie był domek z dachem tylko po prostu daszek na czterech belkach albo na dwóch i reszta opierala sie o mury zamku dokładnie nie pamiętam i ten "daszek" jest kilka metrów od areny. Siedzi pod tym "daszkiem" niewolnik Dana i kilku orkowych najemników.
7-Silden-...
8-Cape dun-wchodzimy na latarnie i zeskakujemy na dom poniżej (musimy tak stanąć aby widzieć arenę) tutaj zalecana jest znajomość akrobatyki której nauczy nas Harek
9-Reddock- podczas wchodzenia do pieczar zeskakujemy na domek obok areny(również zalecana znajomość akrobatyki) drugie miejsce to spadnięcie na chatę gościa co z nim qest z dzikami jest
10-gotha-...
11-Vengard- no tutaj to niestety chyba nie można znaleźś takiego miejsca z powoduogromu miasta
prosze sie dopisywać bo zostało 6 miast w myratnie no i jescze nie wiem czemu ale chyba fajnie było by mieć też takie coś w nordmarze ...
ten tekst będzie stale edytowany