Uczeń Włamywacza
Ilość postów: 347
Klasa: Złodziej
Wiadomo każdy ma swoje racje, ale w Faerunie występuje taki region Kara-Tur, który jest odpowiednikiem Japoni i innych państw dalekiego wschodu.
Powiernik Puszczy
Ilość postów: 635
Klasa: Łowca
spotkanie z Kuriosanem jest chyba przypadkowe pierwszy raz spotkalem go w dokach a jak gralem drugi raz to mnie capnał w dzielnicy rządowej... tzreba się poszlajać troche z furią po mieście..;)koleś jest niezłym twardzielem także się trzeba troche namęczyć żeby go pokonać ale dla tej katanki WARTO!!!!:)aha no i musisz mieć zainstalowany mod tactic z tego co pamiętam:)
Ilość postów: 39
ta, dorwal mnie w targowie ~~~~
Gość_Forgotten*
Trzeba mieć albo edycję kolekcjonerską, albo dodatek/mod na dodatkowych kupców. (Jeden handluje sprzetem z Icewind Dale, drugi z Planescape)
Wtedy znajdziemy kupca w Targu Przygód
Ilość postów: 39
Widzę, ze tu rozwinął się temat modów, bo mam co do nich pytanie. W jaki sposob mozna, i czy w ogole mozna odinstalowac wybrany mod, nie usuwając przy tym calego BG. Jest jakis sposob?
Powiernik Puszczy
Ilość postów: 635
Klasa: Łowca
Jest naprawdę mocna:) tak jak i Kuriosan w sumie;)
Ilość postów: 2
Co prawda troche posty poszły w temacie naprzód, ale pozwolę sobie dopisać coś w sprawie tej niepięknej kłótni na temat katan i fantastyki.
Na wikipedii można sobie poczytać jak ktoś chce, co to jest fantasy. Nie można powiedzieć, że katany nie mogą znajdować się w Baldur's Gate.
Fantastyka pozwala na przemieszanie fikcji ze znaną nam rzeczywistością, dlatego mogą tam być nawet pistolety,
to się nazywa Urban fantasy, ale jak widzimy są miecze w tym i katany, które jak najbardziej mają prawo tam być.
Według mnie dodają one uroku grze.
Gość_Archerito*
Katany jak już sam opis umiejętności władania nimi nas ostrzega są w BG2 rzadkością. Warte polecenia można wyliczyć na palcach jednej ręki:
- Furia Niebios +3 (w modzie Item Upgrade można ulepszyć ją do +5)
Obrażenia: 1k10 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Raz dziennie pozwala rzucić Błyskawicę
Raz dziennie pozwala rzucić Ociemniałość
Przy każdym trafieniu ofiara musi wykonać rzut obronny przeciw magii albo zostanie ogłuszona
5% szansa na dodatkowe 20 pkt. obrażeń od elektryczności
- Zerthowe Ostrze Dak'kona (jakiś mod również ją ulepsza...obowiązkowa pozycja do lewej rączki dla Kensaia zdualowanego na Maga)
Obrażenia: 1k10 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+1 do Klasy Pancerza
Pozwala zapamiętać 1 dodatkowy czar maga z każdego z poziomów 1-4.
- Ostrze Rodu Corthala (do ulepszenia w bodajże Item Upgrade...niestety ale nosić ją może tylko Valygar aczkolwiek dla Kensaia zdualowanego na Złodzieja i z używanie wszelkich przedmiotów bardzo fajna opcja)
Obrażenia: 1k10 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
+2 do Klasy Pancerza przeciwko broniom siecznym
+2 pkt. obrażeń od krwotoku co rundę, przez 2 rundy
- Zagłada Hindo +4 (ulepszona wersja katany, mimo iż jej umagicznienie jest większe jak Furii dajemy ją w lewą rączkę gdyż jest to broń typowo odpornościowa)
Obrażenia: 1k10 +4
TraK0: +4
Specjalne:
Pozwala raz dziennie rzucać Większe przywrócenie
Zapewnia temu, kto jej używa, 10% odporności na magię
Zapewnia temu, kto nią włada, niewrażliwość na wszystkie formy magii śmierci
- Sanchuudoku +4 (katana do odebrania Kuroisanowi z modu Tactics)
Obrażenia: 1K10 +4
TraK0: +4
Specjalne:
+2k4 obrażenia od kwasu
Regeneracja 1HP/2 sekundy
Niepodatność na kwas
Każdy atakujący wręcz bądź czarem wróg dostaje w odwecie Kwasową Strzałą Melfa
Każdy atak zmniejsza u atakowanego obronę przed kwasem o 25% na 18 sekund