[GW1] Guildwars po polsku

Polski patch do GW miał pojawić się 8go grudnia br. Jak wiadomo, zawsze można spodziewać się problemów i dzień później pojawiła się tylko polska nakładka językowa, która na dzień dzisiejszy nie działa poprawnie, nie mówiąc już o małej czytelności dobranej do tego celu czcionki.
Stali gracze co prawda mogą te niedociągnięcia wybaczyć, jednak jak wiadomo, na serwery GW przybyło mnóstwo nowych, polskich graczy, a to za sprawą CDA, które udostępniło darmowy, dziesięciogodzinny klucz (do wykorzystania w ciągu 14 dni) GW: Factions. Przypuszczam, że brak opisów właściwości przedmiotów oraz użyty nieco archaiczny język, zdezorientował mnóstwo "świeżaków", co mogłam wywnioskować po czytanych w głównym czacie tekstów typu "o co tu chodzi?"; "jak się w to gra?", (które po jakimś czasie robiły się irytujące >_>). Więc na razie polecałabym pozostać przy języku angielskim, do czasu, kiedy dystrybutor naprawi wszelkie dziury.

Sprawa serwerów - nie znam się na tym, jednak mogliśmy się spodziewać, że polskie dystrykty nie zostaną postawione na czas. Trudno.
*

*
So Deunan wears a Prada and Briareos does a John Woo... Shirow save us...!
Odpowiedz
Z czystej ciekawości zajrzałem do panelu opcji. I zdziwienie, jest polska wersja. Pomyślałem "Super! Może coś z tego wyjdzie". Zmieniam i.... szok. Czcionka kiepska, nie wszystko działa, niektóre rzeczy kiepsko przetłumaczone... Zostanę jednak przy angielskiej, w celach chociażby edukacyjnych...

Z polskich dystryktów korzystać nie będę zbyt często. Jestem w zagranicznej gildii (na polskich się wielce zawiodłem...), korzystamy z dystryktów angielskich. W nich się zbieramy i wyruszamy.
Odpowiedz