przebudzenie_cienie

[GIII] Problem z teksturami

Witam
Mój komp to: Athlon 939 4000+, 1Gb Ram, X800pro
Grałem sobie fajnie na ustawieniach średnich, nawet mocno się nie cięło, ale postanowiłem zobaczyć świat Gothica na MAX detalach. Fajnie wyglądał, ale pojawiały się jakieś czarne prostokąty... nie wiem co to jest... powróciłem do ustawień poprzednich a tu niespodzianka - gdy bohater pochyla głowę i patrzy na ziemię, lub zbliża się do skały obraz zaczyna wyglądać tak, jakby ktoś błyskał stroboskopem oprócz małego paska na górze ekranu.
Zmieniałem rozdzielczości, ilości szczegółów, odświeżanie, nawet przeinstalowałem grę i nic. Dalej to samo.
Nie instalowałem pacza 1.09 bo nie widze w nim polskiej wersji językowej, może nie ma to znaczenia? - i można instalować wersję paczyka np anglojęzyczną.

Proszę o pomoc

P.S.
Gra i system oczywiście są legalne.
Migania czarnych kwadracików czy innych rzeczy nie miałem, miałem natomiast występowanie czerwonych pól w miejscach na mapie np. obrys wejścia do jaskini, budynki na wzgórzu. Pojawiało mi się to po krótkim zacięciu, przyciemnieniu ekranu i powróceniu do staniu normalnego. Żeby to usunąć, trzeba było zrestartować grę. Więc po prostu bugi pewnie.
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Przesżło, ale dziwnie...
Po którymś restarcie gry pijawił się błąd "cośtam cośtam DLL"
i po restarcie kompa poszlo bez migania ekranu.
← Gothic
Wczytywanie...