Jest szansa na "Baldur's Gate 3"


Każdy z nas chciałby "Baldur's Gate 3", prawda? Jednak mimo chęci studia BeamDog, o premierę "trójki" będzie bardzo trudno.

baldur's gate, beamdog

Jak wspominaliśmy niedawno została wstrzymana sprzedaż edycji rozszerzonej Wrót Baldura. Jest to z pewnością cios dla producenta, gdyż utrudni to wydanie kontynuacji "jedynki", nie wspominając już o "trójce". Powodem są prawne nieścisłości między producentem a wydawcą tytułu. Niestety więcej na ten temat nie jesteśmy w stanie powiedzieć, bowiem Trent Oster – szef studia BeamDog – unika wypowiedzi w tej sprawie.

baldur's gate, beamdog

Na szczęście ostatnie wydarzenia nie zniechęcają developera, by stworzyć "Baldur's Gate 3". W najnowszym wywiadzie Oster przyznaje, że gra jest nadal w ich zasięgu, a prace nad nią rozpoczną się w niedalekiej przyszłości. Deklaracja z pewnością cieszy, lecz trzeba przyznać, że nawet w huraoptymistycznym wariancie na premierę "trójki" przyjdzie nam bardzo długo czekać, bo wydawca raczej nie odpuści.

Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Bielu dnia wtorek, 25 czerwca 2013, 16:37 napisał

Każdy z nas chciałby "Baldur's Gate 3", prawda?


If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Bielu dnia wtorek, 25 czerwca 2013, 16:37 napisał

Każdy z nas chciałby "Baldur's Gate 3", prawda?


Odpowiedz

Cytat

Każdy z nas chciałby "Baldur's Gate 3", prawda?





Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Bielu dnia wtorek, 25 czerwca 2013, 16:37 napisał

Każdy z nas chciałby "Baldur's Gate 3", prawda?








raczej nie


<3
Odpowiedz

Cytat

Każdy z nas chciałby "Baldur's Gate 3", prawda?


Odpowiedz



CCCCCombonrejker
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Bielu dnia wtorek, 25 czerwca 2013, 16:37 napisał

Każdy z nas chciałby "Baldur's Gate 3", prawda?


Odpowiedz

Cytat

Każdy z nas chciałby "Baldur's Gate 3", prawda?


Studio Beamdog...? Że what...?!



... Nie.
Odpowiedz
Po co? Baldur's Gate 1 i 2 to już kompletna historia. A nowe klasyczne cRPG na mechanika gry Baldur's Gate to przecież Project Eternity i Torment 2! No, są dużo fanowskie moduły do NWN2. Po tym, jak twórcy nawalili Baldur's Gate EE (filmy i niektóre grafiki na gorsze, dużo błędów), to ja dziękuję.
Odpowiedz
Ekipa inXile entertainment i Obsidian Entertainment są godne zaufanie, jeśli chodzi o gry klasyczne cRPG na pokroju Torment Planescape czy Baldur's Gate. Studio BeamdogStudio nie powinno się zajmować, jeśli nie znają tak dobrze na rzeczy.
Odpowiedz
Już wolę czekać na te nowe kickstarterowe projekty, niż na BG3 od tych nieudaczników. oO
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
@Matthias Circello Święta słowa. Zwłaszcza, że na studio może nakładać warunki wydawcy, co może jeszcze pogorszyć sytuację.
Odpowiedz
Chociaż pewnie niektórzy pamiętają, że na początku byłem bardzo pozytywnie nastawiony do tego BG od Beamdoga. Ale czas zweryfikował moje zdanie. ;p
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
BG1 i BG2 - oba z dodatkami - opowiedziały wszystko, co było do opowiedzenia. Są setki modów, które uzupełniają/zmieniają pewne rzeczy i można sobie to zainstalować za darmo do gry, która jest wyważona i w mojej ocenie kompletna. Nie grałem w EE, ale słyszałem różne opinie i przyznam, że wolę się trzymać od tego z daleka. No może gdyby zrobili BG3 w Podmroku, ale równie dobrze mogliby wydać Menzoberranzan 2. Zdecydowanie nie polecam Beamdogowi ruszać tego tematu. Jak chcą, niech robią, ale coś swojego, bez żerowania na tytule, który gwarantuje pewien poziom i rodzaj zabawy.
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
BGEE, to pazerny, choć nieudolny skok na kasę. Nie wygląda lepiej, niż mod Baldur's Gate Trilogy, a dodatkowe postacie nie rekompensują bugów, których nie było w pierwotnej wersji gry. Po wybyciu szczurów na samym początku gra nie zauważa, że wszystkie już są martwe i nie zalicza zadania nawet po rozmowie z krasnoludem przy wejściu do piwnicy, podobnie Bjornin "nie wierzy", że wytłukliśmy bandę półogrów... Ręce mi opadły i wróciłem do BGT tworząc taką samą postać, jaką zbudowałem w BGEE. Aż się boję jak mogłaby wyglądać gra zbudowana przez nich od podstaw, skoro popsuli gotowy, dopracowany produkt.
Jedyna zaleta BGEE, to szybszy save/load.
Odpowiedz
← Nowości

Jest szansa na "Baldur's Gate 3" - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...