Jak znacie jakies spoxowe taktyki do postaci to piszcie ... Chociaż mnie najbardziej interesuje DARK ELF
[Sacred] Rózne taktyki do różnych postaci
Leśna elfka na łuki
Opisana w tej strategii Leśna Elfka jest świetna w zabijaniu zarówno potworów jak i innych graczy Jest to niezwykła strategia jak zbudować silnego, a równocześnie bardzo wytrzymałego WE (wood elf).
Skille
Zwinność - zwiększa atak i obronę, skill ten jest słaby w obronie, więc wystarczy w niego dać tylko parę punktów, u mojego WE na 97lvl, Zwinność jest na poziomie 15 i to mi wystarczy w zupełności
Znajomość broni - bardzo dobry skill, który zwiększa nasze obrażenia, starajmy się go utrzymać na maksymalnym poziomie, czyli powinien być na takim samym poziomie co nasz level
Koncentracja - to jest jeden z naszych głównych skilli, należy go utrzymywać na mniej więcej takim samym poziomie co nasz level.
Tężyzna fizyczna - również bardzo dobry skill, który zwiększa liczbę naszego życia I skraca jego czas regeneracji, należy go utrzymywać na poziomie 1/2 naszego lvl (czyli jeśli mamy poziom 100 Tężyzna fizyczna powinno być na poziomie 50)
Hanced - ten skill zwiększa naszą szansę na znalezienie dobrego łuku co jest naprawdę ciężkim problemem zwłaszcza na początku, niektórzy mówią żeby w ten skill zainwestować tylko 15 punktów ale ja uważam, że to strata skilla, najlepiej by było żeby go utrzymywać na poziomie równym 1/3 naszego lvl lub trochę mniej
Zbroja - ten skill zwiększa naszą odporność i kiedy nosimy jakąś ciężką zbroję, utrzymywać go na poziomie równym 1/3 naszego lvl
Walka na dystans - ten skill zwiększa szybkość strzelania z łuku, wystarczy w niego dac tylko jakieś 20 punktów
Blokowanie ciosów - ważny skill, który chroni nas przed uderzeniami potworów, czyli im większy poziom Blokowanie ciosów tym mniejsza szansa, że potwór w nas trafi, w przeciwieństwie do Zwinność jest on o wiele lepszy polecam go utrzymywać na poziomie równym 1/3 naszego lvl
Atrybuty
Fizyczna Regeneracja jest najważniejszym skillem ale radziłbym również parę puntków zainwestować w Siłę i w Zręczność
Fizyczna Regeneracja zmniejszy czas ładowania się naszych Combat Artsów i skróci czas regeneracji życia
Siła da nam większe obrażenia i większą liczbę życia
Zręczność zwiększy szansę na to czy my trafimy w potwora.
Nie radzę również przesadzać z dawaniem punktów w Siłę i Zręczność, ponieważ wiele łuków da nam bonusy do tych skilli
Combat Artsy
Napewno na dużym poziomie powinniśmy mieć Szerokie uderzenie, Seryjny strzał, Eksplodująca strzała i Przeszywająca strzała. Jak ktoś ma dużo run I cierpliwości to może zainwestowac również w Potężne uderzenie.
Combo
1.Na bossów i na duże grupy potworów
Seryjny strzał i 3x Przeszywająca strzała
Teraz szybka matma . Jeśli Seryjny strzał daje nam, że wystrzeliwujemy 5 strzał i każda z nich jest Przeszywająca strzała i każda z nich trwa 10sek, w czasie których zadaje obrażenia powiedzmy 500 na sek to daje nam to 25000 obrażeń dodajmy to tego, że nasza Elfka oprócz tego comba wystrzeliwuje jeszcze zwykłe strzały z 50% criticalem to zakładając, że nasza Elfka raz na 2 strzały walnie dodatkowe obrażenia powiedzmy 1000 plus obrażenia za zwykłe strzały bez crita to, które zadają powiedzmy obrazenia 300 co daje nam w sumie 31500 obrażeń. Muszę powiedzieć, że te obrażenia są tylko wstępne i w rzeczywistości powinny wynieść jakieś 100000 obrażeń. Oczywiście wymaga to cierpliwości.
Modyfikatory
Chance to land a critical hit: x%
Each hit draws life from opponent: x%
Sety
Dla WE mamy następujące sety:
Powrót Araelfiego
Oczy Polemida
Godność Israfaela
Futro Brunhildy
Hymir Blizzard
Przemiana Octaniona
Muślinowe Skrzydła Xrystala
Według mnie nie ma najlepszego seta wszystkie są dobre ale dla lepszego efektu czasami lepiej jest łączyć zestawy ze sobą np. nosić rękawice Polemida i buty Israfaela. Ale jak ktoś już bardzo chce to najlepiej chyba jest chodzić w secie Hymir Blizzard ale każdy ma inne zdanie.
Opisana w tej strategii Leśna Elfka jest świetna w zabijaniu zarówno potworów jak i innych graczy Jest to niezwykła strategia jak zbudować silnego, a równocześnie bardzo wytrzymałego WE (wood elf).
Skille
Zwinność - zwiększa atak i obronę, skill ten jest słaby w obronie, więc wystarczy w niego dać tylko parę punktów, u mojego WE na 97lvl, Zwinność jest na poziomie 15 i to mi wystarczy w zupełności
Znajomość broni - bardzo dobry skill, który zwiększa nasze obrażenia, starajmy się go utrzymać na maksymalnym poziomie, czyli powinien być na takim samym poziomie co nasz level
Koncentracja - to jest jeden z naszych głównych skilli, należy go utrzymywać na mniej więcej takim samym poziomie co nasz level.
Tężyzna fizyczna - również bardzo dobry skill, który zwiększa liczbę naszego życia I skraca jego czas regeneracji, należy go utrzymywać na poziomie 1/2 naszego lvl (czyli jeśli mamy poziom 100 Tężyzna fizyczna powinno być na poziomie 50)
Hanced - ten skill zwiększa naszą szansę na znalezienie dobrego łuku co jest naprawdę ciężkim problemem zwłaszcza na początku, niektórzy mówią żeby w ten skill zainwestować tylko 15 punktów ale ja uważam, że to strata skilla, najlepiej by było żeby go utrzymywać na poziomie równym 1/3 naszego lvl lub trochę mniej
Zbroja - ten skill zwiększa naszą odporność i kiedy nosimy jakąś ciężką zbroję, utrzymywać go na poziomie równym 1/3 naszego lvl
Walka na dystans - ten skill zwiększa szybkość strzelania z łuku, wystarczy w niego dac tylko jakieś 20 punktów
Blokowanie ciosów - ważny skill, który chroni nas przed uderzeniami potworów, czyli im większy poziom Blokowanie ciosów tym mniejsza szansa, że potwór w nas trafi, w przeciwieństwie do Zwinność jest on o wiele lepszy polecam go utrzymywać na poziomie równym 1/3 naszego lvl
Atrybuty
Fizyczna Regeneracja jest najważniejszym skillem ale radziłbym również parę puntków zainwestować w Siłę i w Zręczność
Fizyczna Regeneracja zmniejszy czas ładowania się naszych Combat Artsów i skróci czas regeneracji życia
Siła da nam większe obrażenia i większą liczbę życia
Zręczność zwiększy szansę na to czy my trafimy w potwora.
Nie radzę również przesadzać z dawaniem punktów w Siłę i Zręczność, ponieważ wiele łuków da nam bonusy do tych skilli
Combat Artsy
Napewno na dużym poziomie powinniśmy mieć Szerokie uderzenie, Seryjny strzał, Eksplodująca strzała i Przeszywająca strzała. Jak ktoś ma dużo run I cierpliwości to może zainwestowac również w Potężne uderzenie.
Combo
1.Na bossów i na duże grupy potworów
Seryjny strzał i 3x Przeszywająca strzała
Teraz szybka matma . Jeśli Seryjny strzał daje nam, że wystrzeliwujemy 5 strzał i każda z nich jest Przeszywająca strzała i każda z nich trwa 10sek, w czasie których zadaje obrażenia powiedzmy 500 na sek to daje nam to 25000 obrażeń dodajmy to tego, że nasza Elfka oprócz tego comba wystrzeliwuje jeszcze zwykłe strzały z 50% criticalem to zakładając, że nasza Elfka raz na 2 strzały walnie dodatkowe obrażenia powiedzmy 1000 plus obrażenia za zwykłe strzały bez crita to, które zadają powiedzmy obrazenia 300 co daje nam w sumie 31500 obrażeń. Muszę powiedzieć, że te obrażenia są tylko wstępne i w rzeczywistości powinny wynieść jakieś 100000 obrażeń. Oczywiście wymaga to cierpliwości.
Modyfikatory
Chance to land a critical hit: x%
Each hit draws life from opponent: x%
Sety
Dla WE mamy następujące sety:
Powrót Araelfiego
Oczy Polemida
Godność Israfaela
Futro Brunhildy
Hymir Blizzard
Przemiana Octaniona
Muślinowe Skrzydła Xrystala
Według mnie nie ma najlepszego seta wszystkie są dobre ale dla lepszego efektu czasami lepiej jest łączyć zestawy ze sobą np. nosić rękawice Polemida i buty Israfaela. Ale jak ktoś już bardzo chce to najlepiej chyba jest chodzić w secie Hymir Blizzard ale każdy ma inne zdanie.
Gość_marcusdavidus*
#3
to ja cos napisze :
moja serafinka jest niesamowita
skile
wiedza o magi
tezyzna fizyczna
medytacja
boska magia
zrecznosc
w zrecznosc kilka pkt najwiecej w wiedze o magi medytacje i boska magie takze duzo w tezyzne fizyczna
staty:
wszsytkie pkt w regeneracje umyslowa
podstawowy czar :swiatlo
drugozedny czar :wirujace ostrza ( czy jakos takos)
itemy + hp drain najlpeszy jest zestaw pioruna jakos tam mam narazie 3 itemy z tego seta z dodanymi + 15 wszsytkie odpornosci a w pozostale sloty hp drainy
pozostrale itemy + do odpornosci i do demagu z magi oraz przedewszsytkim do szybkosci czarow i regeneracji czarow mam swatlo na 11 poziomie regeneruje sie w okolo 7.2 seku ndy co wystarcza az nad to : P jestem na 36 lvl ta postacia wiec mysle ze nie zle
aq teraz najzabawniejsze taktyka gry
rronimy najwieksze trainy jakie sie da ( biegamy zbierajac wszystkie moby ktre sa aggrow okolicy ) jak mamy tak okolo 40 50 goniacych nas zatrzymujemy sie i walimy combo swiatlo swiatlo swiatlo i lykamy potke mentora praktycznie nasze hp nie spada nawet odrobine bo mamy okolo 30%-36% hp draina * 40 mobow przy demgu 250 na jeden pop daje nam to praktycznie niesmiertelnosc w ten sposob nie uzywamy wogole potek na hp wrogow eliminujemy hurtowo i masowo az sie gra robi za latwa ;( jedynie problem jest jak jest jeden dyuzy przeciwnik ale jak zuvcimy combo 4 * swiatlo na 11 potka na rgen comba i znowu i potka na regen comba i znowu rozwalamy kazdego przeciwnika stojac is ie na niego patrzac
moja serafinka jest niesamowita
skile
wiedza o magi
tezyzna fizyczna
medytacja
boska magia
zrecznosc
w zrecznosc kilka pkt najwiecej w wiedze o magi medytacje i boska magie takze duzo w tezyzne fizyczna
staty:
wszsytkie pkt w regeneracje umyslowa
podstawowy czar :swiatlo
drugozedny czar :wirujace ostrza ( czy jakos takos)
itemy + hp drain najlpeszy jest zestaw pioruna jakos tam mam narazie 3 itemy z tego seta z dodanymi + 15 wszsytkie odpornosci a w pozostale sloty hp drainy
pozostrale itemy + do odpornosci i do demagu z magi oraz przedewszsytkim do szybkosci czarow i regeneracji czarow mam swatlo na 11 poziomie regeneruje sie w okolo 7.2 seku ndy co wystarcza az nad to : P jestem na 36 lvl ta postacia wiec mysle ze nie zle
aq teraz najzabawniejsze taktyka gry
rronimy najwieksze trainy jakie sie da ( biegamy zbierajac wszystkie moby ktre sa aggrow okolicy ) jak mamy tak okolo 40 50 goniacych nas zatrzymujemy sie i walimy combo swiatlo swiatlo swiatlo i lykamy potke mentora praktycznie nasze hp nie spada nawet odrobine bo mamy okolo 30%-36% hp draina * 40 mobow przy demgu 250 na jeden pop daje nam to praktycznie niesmiertelnosc w ten sposob nie uzywamy wogole potek na hp wrogow eliminujemy hurtowo i masowo az sie gra robi za latwa ;( jedynie problem jest jak jest jeden dyuzy przeciwnik ale jak zuvcimy combo 4 * swiatlo na 11 potka na rgen comba i znowu i potka na regen comba i znowu rozwalamy kazdego przeciwnika stojac is ie na niego patrzac