![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-10163.jpg)
Ubisoft postawił już jakiś czas temu na produkcje oparte na modelu finansowania free-to-play. Licząc, że zachęceni jakością serwowanego towaru, jak i brakiem narzuconych z góry opłat, gracze wciągną się na tyle w grę, iż sami z chęcią zasilą kabzę firmy za pomocą mikropłatności.
![the mighty quest for epic loot, logo](https://gfx.gexe.pl/2013/6/12/12153141.jpg)
The Mighty Quest for Epic Loot to doskonały przykład takiego podejścia Ubisoftu do biznesu. Sama gra polegać ma zarówno na rozbudowie twierdzy poprzez nafaszerowanie jej zabójczymi pułapkami i strasznymi potworami (np. cyklopami czy smokami) w celu zabezpieczenia własnego skarbca; jak i na łupieniu złota z podobnie chronionych siedzib innych graczy. Obydwa aspekty gry rozgrywają się w tym samym czasie, więc przy braku należytej uwagi z jego strony i sam buszujący w czyiś dobrach złodziej może zostać okradzionym...
Zwiastun gry możecie zobaczyć i ocenić po rozwinięciu newsa. Obawiam się, że należy on do tych z rodzaju "nastrojowych", bo gameplay'u w nim za grosz...