The Mighty Quest for Epic Loot – zwiastun


Ubisoft postawił już jakiś czas temu na produkcje oparte na modelu finansowania free-to-play. Licząc, że zachęceni jakością serwowanego towaru, jak i brakiem narzuconych z góry opłat, gracze wciągną się na tyle w grę, iż sami z chęcią zasilą kabzę firmy za pomocą mikropłatności.

the mighty quest for epic loot, logo

The Mighty Quest for Epic Loot to doskonały przykład takiego podejścia Ubisoftu do biznesu. Sama gra polegać ma zarówno na rozbudowie twierdzy poprzez nafaszerowanie jej zabójczymi pułapkami i strasznymi potworami (np. cyklopami czy smokami) w celu zabezpieczenia własnego skarbca; jak i na łupieniu złota z podobnie chronionych siedzib innych graczy. Obydwa aspekty gry rozgrywają się w tym samym czasie, więc przy braku należytej uwagi z jego strony i sam buszujący w czyiś dobrach złodziej może zostać okradzionym...

Zwiastun gry możecie zobaczyć i ocenić po rozwinięciu newsa. Obawiam się, że należy on do tych z rodzaju "nastrojowych", bo gameplay'u w nim za grosz...

Odpowiedz
Śledziłem troche informacje na temat tej gry i hmm ciężko mi powiedzieć czy to się przyjmie. Jest tutaj trochę fajnych rzeczy i sam model rozgrywki jest dość nowy, ale czy to gra na długo to ciężko powiedzieć. Ktoś grał już może w betę?
Odpowiedz
Myślę, że to wcale nie jest taki nowy pomysł na grę. Ogame ma już kilka lat, podobnie Travian. To jest jedynie adaptacja tego schematu w środowisko 3d razem ze żywym uczestnictwem w potyczce. Patrząc na sukces wspomnianych Ogame i Traviana, myślę, że ten pomysł ma duże prawa bytu i może być sporym sukces. Chętnie bym się w tym spróbował.
Odpowiedz
Serio? Bo mi budowanie własnego skarbca i bronienie go przed pazernymi chętnymi przypomina raczej Dungeon Keepera, niż Traviana i Ogame.



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz
Chaaber chyba nie za bardzo czujesz na czym polega zabawa w tej grze, to tak jakby Darkensang Online (czy jak to tam się pisze) porównywać do Ogame.
Tutaj chodzi o budowanie swojego skarbca oraz napadania na inne zamki/skarbce - jak słusznie zauważył Hassan.

Ehh bo zaczynam gadać jakbym gościem z PRu tej gry, grał ktoś może i jest w stanie coś powiedzieć o tym? To ma być pod przeglądarkę podpięte tak?
Odpowiedz
← Nowości

The Mighty Quest for Epic Loot – zwiastun - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...