Odległy kontynent Tian-Xia [czyt. Tien Sza] to tajemniczy ląd, uznawany za smoczą ojczyznę. Jest ono dość hermetyczne i rzadko otwiera się na obce narody, skupiając się na swoich własnych, wewnętrznych konfliktach. Społeczność Pathfinder nie jest więc tam znana i nie posiada zbyt wielkich wpływów.
Loża Latarni stanowi filię organizacji na tym egzotycznym terenie, natomiast jej przywódczyni, Amara Li, pragnie jednak zmienić ten stan rzeczy i pokazać miejscowym zalety stowarzyszenia. W tym celu musi zaaranżować pakt ze Ścieżką Kirina, specyficznym bractwem odnoszącym się z dużym szacunkiem do kirinów, jeleniopodobnych stworzeń pokrytych smoczymi łuskami.
Jednak odwieczny konkurent Społeczności Pathfinder, Konsorcjum Aspis także pragnie zwiększyć swoje wpływy na Tian-Xia za sprawą własnych przymierzy. Członkowie organizacji Pathfinder nie mogą pozwolić na to, by owa gildia kupiecka rozszerzyła swoje wpływy na kolejnym obszarze.
"Way of Kirin" to scenariusz dla 3-7-poziomowych postaci, autorstwa Dennisa Bakera, przeznaczona do rozgrywki w systemie "Pathfinder Society".
Metropolia Janderhoff to największe skupisko krasnoludów w całej Varisii, co dziwniejsze, jest to jedno z niewielu latających miast na całym Golarion, przez co z rzadka odwiedzają ją inne rasy. Jednakże Społeczność Pathfinder zrzesza jednych z najlepszych archeologów na kontynencie, więc nic dziwnego, że poszczególni członkowie zostali zaproszeni, by pomóc krasnoludom w wykopaliskach pod samym miastem.
Niektórzy uczeni uważają, że odnalezione tam okazy mogą stanowić największe odkrycie w całej Erze Utraconych Przepowiedni. Jednak jak w przypadku każdego zejścia do nieznanego podziemia, i tu istnieje poważne zagrożenie skrywające się w mroku.
"Halls of Dwarven Lore" to przygoda dla 5-9-poziomowych poszukiwaczy przygód, autorstwa Torka Shawa.
Oba tytuły można nabyć w formie PDF w cenie $3.99 kady.