[TESIV] Quest ,,Zaginione Kule" w modzie Dremora Companion

Siema, mam problemik z rozpoczęciem trzeciego questa w tym modzie, w google znalazłem tylko tyle:
,,trzeci z questów nosi nazwę "Zaginione kule" i rozpoczyna się, gdy zainteresujesz się pewnym wypadkiem w jednej z nowo nabytych posiadłości. Jeśli pomożesz krnąbrnemu agentowi Mitycznego Brzasku, w nagrodę otrzymasz kulę do tworzenia czarów, które będziesz mógł ustawić wewnątrz swojego daedrycznego domu. Ukończenie tego questu umożliwia przystąpienie do wykonania kolejnego."

nie rozumiem tego: ,, rozpoczyna się, gdy zainteresujesz się pewnym wypadkiem w jednej z nowo nabytych posiadłości" ? o co w tym chodzi ?

gdzie ten wypadek ma miejsce ?

Poprzednie dwa questy wykonałem, ale bardzo chcę przejść je wszystkie, ponieważ ten mod daje lekką zbroje daedryczną i wiele innych fajnych rzeczy rolleyes.gif

proszę, pomóżcie mi..
Odpowiedz
← The Elder Scrolls

Quest ,,Zaginione Kule" w modzie Dremora Companion - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...