Od premiery "Heart of the Swarm" minęło już 10 dni, a Blizzard pochwalił się wynikami sprzedaży. Nie napawają one jednak optymizmem.
Producent zdradził, że w ciągu pierwszych 48 godzin od premiery, gra znalazła ponad 1,1 miliona odbiorców. Wynik sprzedaży obejmuje zarówno wersje pudełkowe jak i cyfrowe. Liczba robi wrażenie, lecz z pewnością developer liczył na więcej. Dlaczego? Otóż podstawka, "Wings of Liberty", sprzedała się w przeszło 1,5 milionach kopii w ciągu pierwszych 48 godzin.
Czy zatem nowe dzieło Blizzarda nie przypadło do gustu fanom? Najprawdopodobniej tak. Można powiedzieć, że cena produktu jest wysoka, gdyż wynosi aż 119 złotych! Szkoda, bo pierwsze recenzje, które możemy znaleźć w internecie mówią, że mamy do czynienia ze świetnym dodatkiem.
Na pocieszenie dla twórców można dodać, tyle samo widzów oglądało relacje w serwisie Twitch.tv z odbywających się w ubiegłym tygodniu rozgrywek na turnieju MLG Winter Championship, w której jedną z turniejowych gier był właśnie Starcraft II.