[Torment] Punkty cech

Ja na przykład, zaczynam dopiero grać w Planescape: Torment i proszę, aby ktoś doradził mi jak rozdzielić punkty cech Bezimiennemu. :]









Odpowiedz
No więc ja zawsze dawałem najwięcej punktów w charyzmę, inteligencję i wiedzę. Te atrybuty dodają opcje dialogowe podczas rozmów z NPC. A jak wiadomo Planescape 'to miejsce, gdzie słowo potężniejsze jest od miecza' Można też pakować od czasu do czasu w zręczność. Przydaje się na początku gry.


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Dziękuję bardzo za poradę. I mam jeszcze takie pytanie: czy dzięki wysokiej charyzmie, mądrości i inteligencji można dostać się do Zakopanej Wioski nie płacąc nic Biszowi i nie walcząc z nim (i innymi pilnującymi drogi do owej wioski)? A jak się nie da, to pewnie trzeba będzie nie zbierać miedziaków do tego momentu i dopiero później wrócić po nie do kostnicy.









Odpowiedz
Ja za pierwszym razem pakowałem w siłe i kondycje.pod koniec gry to ziomek był nie do powalenia bo wszystko co dostałam od razu sie regenerowało.Potem dwałem do intu charyzmy i madrosci i przeszedłem do wioski bez walki (charyzma 16 chyba).fajnie bezimienny z młotek wygladał...
Odpowiedz
To zależy. Ja raz dałem wszystko w siłe, kondycje i zręczność, a innym razem w mądrość, inteligencje i charyzme. To wszystko jest zależne od tego jak lubimy grać. Choć z drugiej strony jeśli twoja mądrość wyniesie chyba 23 to wtedy będziesz mógł pogadać z kulą Faroda, a ona dostarczy kilka ciekawych informacji.
Odpowiedz
najpierw pakowałem w kondycję. to cecha dzięki której regenerujemy się na tyle szybko że możemy grać bez większych problemów samemu, bez postaci (tracimy trochę dialogów z nimi, ale za to szybciej idzie doświadczenie a później mądrość, inteligencja, charyzma czyli możliwości dialogowe). pod sigil jest sobie potworek który jest czasami neutralny. jeśli go zaatakujemy i pokonamy dostajemy 70000 doświadczenia. potem trzeba wyjść, wejść jeszcze raz i poszukać go po raz kolejny, przy okazji zabijając inne potworki. można tak w kółko aż będziemy mieli wszystkich cech po 25.

jaki sens? a no możemy być magiem, złodziejem, wojownikiem i zmieniać profesje kiedy tylko będziemy mieć ochotę.
Odpowiedz
Chciałam się zapytać gdzie "dokładniej" znajduje się ten potworek. Bo szukam go i coś nie potrafię znaleźć
Odpowiedz
To czarny Abiszai - taki smoczek jakby - ma kilka w miarę stałych miejsca ubijanie go jest co najmniej mile widziane
Odpowiedz
inteligencja i madrosc to przede wszystkim jesli zamierzsz grac magiem (co oczywiscie polecam ), potem charyzma i kondycja. i poznajesz wszystkie mozliwosci rozmowy z npc, a naprawde warto )
przydaje sie jesli chcesz bez problemu "pokonac" istote wiekuista
Jestem Akolitą Zakonu Banana!









Peace'n'Love
Odpowiedz

Cytat

przydaje sie jesli chcesz bez problemu "pokonac" istote wiekuista


Zdefiniuj "bez problemu pokonać".
Odpowiedz
jesli celem gry jest odzyskanie smiertelnosci a poprowadzenie umiejetnej rozmowy z istota wiekuista jest forma rywalizjacji, wiec mozna smialo powiedziec ze pokonalo sie owego stwora.

prawda-li to?
Jestem Akolitą Zakonu Banana!









Peace'n'Love
Odpowiedz

Cytat

jesli celem gry jest odzyskanie smiertelnosci a poprowadzenie umiejetnej rozmowy z istota wiekuista jest forma rywalizjacji, wiec mozna smialo powiedziec ze pokonalo sie owego stwora.

prawda-li to?


No ok, ale Istotę Wiekulistą można pokonać bez walki nie dając żadnego punktu w charyzmę i inteligencje.
Odpowiedz
apropo istoty wiekuistej... mam staty 25 charyzmy, 25 mądrości, 25 inteligencji, 25 kondycji, 21 zręczności, 18 siły i 53 poziom (mag). Wchłonąłem wszystkie 3 wcielenia pod koniec gry, otworzyłem kule z brązu (robiłem wszystko najlepszym sposobem) gadam z Deionarrą, pojawiam się na dachu fortecy (narazie wszystko planowo). Do fortecy nie zabrałem żadnego kompana, tylko ignusa którego później zabiłem. Podchodzę do Istoty Wiekuistej, zaczyna się filmik, podchodzę do niego zagaduję a on mówi "a więc przyszedłeś" nic nie mogę powiedzieć i odrazu po pierwszym tekście moja śmiertelność mówi "nie jesteś tu mile widziany" i koniec rozmowy... Za każdym razem jest to samo (wczytywałem z różnych momentów fortecy żalu). Mogę gościa tylko zaatakować, ale to rozwiązanie gry mam już za sobą i chciałbym zobaczyć to "lepsze" czyli włączenie go do siebie Ktoś wie w czym tkwi problem, że nie mogę z nim pogadać?
Odpowiedz
Hmmm... ciekawy problem nie powiem Nigdy się z takim czymś nie spotkałem. Istnieje moja jedna mała hipoteza, iż problem tkwi właśnie w tym, że nie wziąłeś ze sobą żadnego towarzysza do Fortecy (swoją drogą dziwny pomysł) i tym samym te jedno z tych trzech zakończeń zostało przed Tobą zablokowane.
Odpowiedz
to samo sobie pomyślałem... że problem tkwi w braku towarzyszy. A może to jakiś bug? w każdym razie
Odpowiedz

Cytat

A może to jakiś bug?


Raczej wątpię, ponieważ te zakończenie jest także związane z towarzyszami :'/

[Dodano po chwili]

Niech jakiś mod wydzieli te cztery posty z tego tematu. Nie pasują raczej tu
Odpowiedz
no to nie pozostaje mi nic innego, jak tylko przejść grę jeszcze raz
PS. Wspominałeś o 3 zakończeniach... wiem, że jedno to zabicie śmiertelności, drugie - jej wchłonięcie ale o 3 nie miałem pojęcia.
Odpowiedz

Cytat

PS. Wspominałeś o 3 zakończeniach... wiem, że jedno to zabicie śmiertelności, drugie - jej wchłonięcie ale o 3 nie miałem pojęcia.


Zabicie samego siebie korzystając z ostrza nieśmiertelności.
Odpowiedz
A gdzie jest to ostrze i jak doprowadzić do takiego zakończenia?
Co do problemu który wymieniliście to brak towarzyszy na pewno nie ma na to wpływu. Skończyłem grę nie biorąc nikogo i różnica była taka że nie było tych scenek z zabijaniem całej załogi i wskrzeszaniem jej na końcu.
Odpowiedz

Użytkownik crk dnia śro, 07 lis 2007 - 14:01 napisał

A gdzie jest to ostrze i jak doprowadzić do takiego zakończenia?
Co do problemu który wymieniliście to brak towarzyszy na pewno nie ma na to wpływu. Skończyłem grę nie biorąc nikogo i różnica była taka że nie było tych scenek z zabijaniem całej załogi i wskrzeszaniem jej na końcu.

[post="91484"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Położenie ostrza: Wieża oblężnicza w Niższej Dzielnicy. Trzeba pogadać z Pieścimetalem.
It can’t be outmatched
Odpowiedz
← Inne cRPGi

Punkty cech - Odpowiedź

Wczytywanie...