[BGII] Klasy
Ten pas ma Gaal z kult Niewidzącego Oka, ale on podnosi kondycje raz na dzień na pewien okres czasu. Jan Jansen to jedna z lepszych postaci, jeśli chodzi o klimat, ale Aerie magiem jest lepszym.
klasa kensaia nie jest slaba...ale mi jakoś nie pasuje...osbiście gram wojownikiem/złodziejem i musze przyznać że bardzo dobra postać zwłaszcza jak sie gra modem gdzie można brac 5 gwiazdek w specjalności dla wieloklasowców albo łowcą tropicielem bo cios w plecy jest niesamowity...
To już lepszy Zabójca. Ja Furią Niebios z Pasem Siły Wzgórzowego Olbrzyma zadałem najwięcej 255 obrażeń w tym statku niewolników w slumsach, daleko nim nie doszłem, bo smoka, czy lisza tym się nawet nie zrani i pożytek z ciosu w plecy żaden.
moją ulubioną klasą jest Wojownik/mag/złodziej może trudno jest na początku sie samemu bujać ale później ta postać naprawde lepiej sobie radzi w niektórych sytuacjach niż drużyna 6 osobowa
a z czysto klasowców to mam mieszane uczucia dlatego że czasem lubiłem grać wojem czasem magiem więc to są 2 klasy jakie lubie bez wieloklasowości
edit: zacząłem właśnie grac zmienno kształtnym i wypas mi sie gra:p
a z czysto klasowców to mam mieszane uczucia dlatego że czasem lubiłem grać wojem czasem magiem więc to są 2 klasy jakie lubie bez wieloklasowości
edit: zacząłem właśnie grac zmienno kształtnym i wypas mi sie gra:p
Użytkownik Feanor dnia wto, 21 gru 2004 - 11:55 napisał
Probowalem sobie ta druzyne zrobic Ale jakos tak dziwnie to wygladalo a poza tym stwierdzilem ze nie chce mi sie 3 raz zaczynac... A tak na marginesie to czarodziej badz czarownik jest w baldurs gate slaba klasa sluzy nie do zabijania ale do pomocy jakimis blesami bo zadko sie da jakis dobry czar rzucic, np na kule ognie zwykle nie ma miejsca jesli nie chcesz rozwalic polowy swojej druzyny. To nie to co w NWN. Tam to czarownik/czarodziej powalal wszystkich wojownikow na kolana...
[post="8140"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Chyba Ci się coś pomyliło... Może źle czary wybrałeś... Bawiłeś się kiedyś kamienna skóra, jakieś 2/3 zaklęcia ochronne na siebie i po tym odrazu z 4 kule ognia w środek głębowiska wrogów? Albo był taki czar na 7 poziomie nie używałem ale z tego co czytałem to nawet jak wykona wszystkie rzuty obronne (chyba 7) to i tak przyjmie koło 100 obrażeń a jak nie to pewna śmierć... Czarownik na wyższym poziomie osoby wrażliwe na magię 2/4 kulami ognia rozwali....
stary granie bez maga lub czarownika ja sobie nie wyobrazam co prawda może przy smokach mało co się używa chociaż zatrzymanie czasu + 2 dezintegracja+ palce smierci mogą dać bardzo popalić zresztą spróbuj przechodzić bez maga zobaczysz że w niektórych sytuacjach bedzie ciężko lub beznadziejnie np: zadanie od edwina zabicie zakapturzonego czarodzieja nic innego jak wyłom a bez czarodzieja gg chyba że będziesz czekać aż ochronki same zejdą ale wtedy on ciebie prędzej wybije;d
Czysty druid totemu przywołuję sobię zwierzątka, wzmacnia drużyne no i ma pare fajnych czarów ofensywnych.
nad wyższoscia postaci można by tu dyskutować do rana...a czarodzieje i czarownicy są owszem poteżni ale jak trafia kula np lotrzyka który wali im właśnie krytyka w plecy? a wilkołak jest dopiero mocy z modem bez niestety nie wykorzystuje w pełni swoich możliwośći bo 3 ataki i tylko 50%opornosci na magie i atakiem pazurów 1k6+1 jest taka sobie w porównaniu z 5 atakami i 50 %BAZOWEJ i pazurami 1k12 + 3!(MOD) a na tacticsie nie jest już tak kolorowo....