przebudzenie_cienie

[F1] Bronie

Stwierdziłem, że ten temat jest zbyt pustawy. A tak być nie może Tak więc jak w tytule - wypowiedzcie się o swoich ulubionych (etc.) broniach.

Small Guns:

Najlepsza: .223 Pistol - Jak dla mnie to świetnie sie nią grało i większych zarzutów do niej nie mam.

Ulubiona: Sniper Rifle - Hehe jak fajnie jest ustawić sie z dala od wrogów i co chwila w nich siać. Bardzo fajnie się nią grało. Achh... Te odpadające konczyny

Thrown Weapons:

Tutaj to chyba nie ma nic lepszego od granatów. Bo Włócznia czy Throwing Knife są dobre na sam początek

Najlepsza/Ulubiona: Na roboty Granat EMP (Pulse), a na reszte plazmówka

Big Guns:

Najlepsza/Ulubiona: Tu już jest problem. Zależy co kto preferuje. Minigun jest cienki. Pozostaje Miotacz i Rocket Launcher. Chyba jednak postawię na Miotacza. Jak to pięknie wygląda jak zwęglone ciało poskacze chwile, a potem wyląduje na glebie bez życia

Energy Weapons:

Najlepsza/Ulubiona: Turbo Plasma Rifle - Z tą bronią przeszedlem ok. 1/4 gry Na końcu amunicji było pod dostatkiem, a turbo plazmówka świetnie eksterminowała wszystkich

Bronie do walki wręcz:

Najlepsza/Ulubiona: W Katedrze znalazłem taką fajną metalową rękawicę na plazmę. Zabierała tylko 2 PA, a dawała całkiem niezlego kopa. Poza tym był jeszcze taki fajny mieczyk na plazmę. Też był calkiem fajny. Odrzucało mutantów na kilka kroków


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Moim faworytem wśród Small Guns był przez długi czas 14mm gnat barmana z Junk Town. A czemu? Ponieważ, jak grałem pierwszy raz, to gość odstrzelił nim głowę jednemu z bandytów. Jako, że pierwszy raz ujrzałem tę animację, to uznałem, że muszę ów pistolet zdobić i... zabiłem barmana - wiadomo.

Natomiast przez większą część gry korzystałem z Turbo Plasma Rifle - to chyba nikogo nie zaskoczyło. Świetny sprzęt, ale, niestety, nie tak klimatyczny, jak np. Desert Eagle. Cóż, tu już jednak chodziło o skuteczność.

PS: to mój pierwszy post na Waszym forum - uznałem, że musi być w dziale o Falloutcie.


Pozdrawiam,
KoZa
Odpowiedz
Ze small guns to .223 pistol - niezłe obrażenia, świetny wygląd, o amunicje do niego nie jest trudno. Poza tym uwielbiam ten metaliczny dźwięk przeładowywania, i ten odgłos strzału! Miodzio!

Z big guns to... ee...

Przejdźmy do energetycznych
1. Turbo Plasma Rifle - Duże obrażenia, łatwo o amunicje, i świetnie się prezentuje z Power Armorem. A i dźwięki też niezgorsze.
2. Alien Blaster - Potęga! Najlepsza w całej grze. Z tym można śmiało kosić nawet Deathclawy. I Fajna animacja śmierci jest.

To chyba wszystko, bo nie stosuje broni rzucanej, i do walki wręcz.
War... War never changes...
...A człowiek pokonał bestię, która wróciła do królestwa Beliara...
Odpowiedz
Co do broni energetycznych to w pełni zgadzam się z Karras:P

Alien Blaster i Turbo Plasma Rifle - eh, łza się w oku kręci:D

A z mniejszych to:
-Sniper Rifle (strzał w oczy wymiata;-)

Throwing:
-EMP Grenade:P
PRAYNE DE CRABUG AHM KEIKE RINEDERE BE-YOGT IGLO KES GRON !!!

"When a Man Lies He Murders Some Part of the World
These Are the Pale Deaths Which Men Miscall Their Lives
All This I Cannot Bear to Witness Any Longer
Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home"
+CLIFF BURTON+
+27.09.1986+
Odpowiedz
Oryginalny raczej nie będę z mniejszych sniper rifle wymiatała, z większych minigun mi się spodobał, natomiast z laserowych, ten mały pistolecik (nie pamiętam już nazwy, bo dawno nie grałem), tak fajnie się nim walczyło
Odpowiedz
.223 Pistol
Super broń, aby ją zdobyć trzeba się było namęczyć (na tym etapie trudny quest), a strzał po oczach powalał większość przeciwników (jakoś tylko Deathclawy stanowiły problem - czyli przeżywały pierwszy strzał ). No i wszędzie pełno amunicji.

Combat shotgun
chyba po części dlatego, że kupiłem go (i furę innego sprzętu) za butelkę nuka coli u handlarza w Hub (handelek był oczywiście wielostopniowy, ale mówię o efekcie końcowym) i potem wszystkich wrogów strzelających z bliska mogłem nieźle młócić.

Turbo Plasma
Szkoda, że tak późno się pojawia, kiedy wszystko już jest praktycznie skończone Mimo wszystko dobra broń

Plasma Pistol
Nie ze względu na obrażenia, ale ze względu na sentyment - kiedy znalazłem tą broń byłem zaskoczony jej ciekawym wyglądem oraz całą lokacją gdzie leżała (the Glow). Właściwie jej nie używałem, ale w ekwipunku zawsze leżała

Big guns: ehm, huh, hmmmm... 3 bronie (noooo 4, bo jeszcze gatling) i użycie każdej może spowodować śmierć pieska. Nie, dziękuję. Jeśli już bym miał wybierać to rakietnica - zabójcza na grupki i ma spory zasięg rażenia.
Odpowiedz
← Fallout

Bronie - Odpowiedź

Wczytywanie...