w F1:
.223 Pistol - zarąbista broń, całą MB i katedrę nim przeszedłem
Oczywiście celowany po oczach
Turbo plasma Rifle - bardzo dobra broń, nawet lepsza od tej powyżej, ale jest niestety strasznie późno
w F2:
HKP90c - *trutututtuut* [strzał za >400] *trutututtuut* [kolejny strzał za >400], miała ta broń swój klimacik, tysiące naboi wystrzeliwałem nią
Na mutantów bezkonkurencyjna
Combat shotgun - do walk z bandytami świetny
.223 Sniper rifle - przez dłuższy czas bardzo dobra broń, niestety pistolet sknocili (czy może inaczej: jest już słaby, zmienili statystyki amunicji?)
Pulse Rifle - to miejsce powinna zajmować turbo plazma, którą sknocili, bo nie bierze mniej AP za strzał
, a tą bronią można osiągnąć 2 trupy w enklawie na kolejkę, czyli bardzo przyzwoity wynik (oczywiście strzelając po oczach).
Rocket Launcher - nie za dobra może (na końcu bezużyteczna), ale daje naprawdę konkretne efekty w środku gry, oczywiście o ile się miało Big Guns.
A rozczarowały mnie:
-Bozar - trzeba podejść, w przeciwnym razie zadaje nędzne obrażenia - po 20-30. A jeśli się podejdzie to broń kontaktowa wroga robi z nas miazgę. Poza tym pożera potworne ilości amunicji. Może i by mnie nie rozczarował, ale był tak reklamowany i polecany...
-HK G11e - bardzo drogi (i pistolet i amunicja), pojawia się późno, a skuteczność zawsze miał u mnie gorszą niż HKp90c.