Otóż podczas wykonywania albo misji znalezienia barda dla trupy teatralnej albo misji dla kościoła, aby zniszczyć kult bezokiego trzeba zejść do ścieków. Zaraz po wejściu idąc na północ trafia się na dość dobrą drużyne, która chce gotówki za przejście. Otóż po obu stronach tej drużyny znajdują się ukryte drzwi. Te bardziej na północny-zachód prowadzą do maga przetrzymującego barda, którego musimy uwolnić zaś tych wcześniejszych nie da się otworzyć( Pisze że zamek tam zastosowany jest odporny na otwieranie zamka i proste zaklęcia). Więc chce się spytać czy jest jakiś klucz lub inny sposób, aby te drzwi otworzyć i wejść tam?
[BGII] Tajemnica ścieków...
Taaak... coś mi się przypomina. Klucz na pewno jest, a pomieszczenie, to jakiś skarbiec czy krypta męża jakiejś pani chyba... W każdym bądź razie po wykonaniu jakiegoś questu dostajemy klucz do tego pomieszczenia.
Ps. Trzeba będzie prefiksy [BG I] i [BG II] zrobić, bo czasem ciężko jest się od razu połapać, o którego Baldurka chodzi.
Ps. Trzeba będzie prefiksy [BG I] i [BG II] zrobić, bo czasem ciężko jest się od razu połapać, o którego Baldurka chodzi.
Użytkownik Rincewind dnia Jan 23 2006, 10:55 PM napisał
Ps. Trzeba będzie prefiksy [BG I] i [BG II] zrobić, bo czasem ciężko jest się od razu połapać, o którego Baldurka chodzi.
[post="39905"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Ok zapamiętam na przyszłość
A co do tej krypty to może przypominasz sobie jaki to był quest i w jakiej dzielnicy się go wypełniało? Chociaż jakieś ogólnie info by się przydało. Z góry dzięki
O ile sobie dobrze przypominam, to we wspomnianym przez Ciebie miejscu znajduje się siedziba illithidów. Żeby się tam dostać musisz mieć klucz do kanałów, który możesz znaleźć w kryjówce Firkraaga na Wzgórzach Wichrowych Włóczni. Paskudne miejsce, ale możesz tam zdobyć Młot Gromów +3.
Faktycznie Hawk ma rację i... lepszą pamięć ;p (ale z drugiej strony, skoro grał pewnie ponad 10 razy...). Klucz rzeczywiście znajdziesz w podziemiach Firkraaga na Wzgórzach Wichrowych Włóczni. Dodam jeszcze, że ma go Tazok. Tak swoją drogą, to nie musisz się tam wcale śpieszyć, bo walka ze smokiem nie jest błachostką .
A to z prefiksami, to raczej do modków było skierowane, ale miło, że sam wziąłeś sobie uwagę do serca .
A to z prefiksami, to raczej do modków było skierowane, ale miło, że sam wziąłeś sobie uwagę do serca .
Użytkownik Rincewind dnia Jan 24 2006, 12:21 PM napisał
Faktycznie Hawk ma rację i... lepszą pamięć ;p (ale z drugiej strony, skoro grał pewnie ponad 10 razy...). Klucz rzeczywiście znajdziesz w podziemiach Firkraaga na Wzgórzach Wichrowych Włóczni. Dodam jeszcze, że ma go Tazok. Tak swoją drogą, to nie musisz się tam wcale śpieszyć, bo walka ze smokiem nie jest błachostką .
A to z prefiksami, to raczej do modków było skierowane, ale miło, że sam wziąłeś sobie uwagę do serca .
A to z prefiksami, to raczej do modków było skierowane, ale miło, że sam wziąłeś sobie uwagę do serca .
[post="39914"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Firkraaga już zabiłem tak samo jak tego smoka ze Wzgórza Umar :mrgreen: , ale ten klucz to wyrzuciłem(na szczęście w gospodzie pod miedzianym diademem) więc będe mógł się wbić do tych kanałów. A co do prefiksów to przecież trzeba ułatwiać życie modom! No nie
To miejsce trzeba odwiedzić właśnie dla tego wspaniałego młota. Walka z łupieżcami umysłu jest bardzo uciążliwa i nieciekawa.
Jeśli dobrze pamiętam, tam też znajduje się Płaszcz Kanałów, bardzo przydatny.
Płaszcz Kanałów ma chyba jakiś szaman koboldów w ściekach. nie trzeba wchodzić do żadnych ukrytych przejść. A tak pozatym nie ma to jak zamienić Minsca, czy Anomena w szczura, trolla, galaretę.