[Diablo] Diablo III - najbardziej irytujące zdolności potworów

Które z wymienionych właściwości potworów denerwują Cię najbardziej?

Mur (0 głosów [0%])
Zniewalacz (2 głosy [9.52%])
Bezcześciciel (1 głos [4.76%])
Horda (1 głos [4.76%])
Wspólne zdrowie (0 głosów [0%])
Dodatkowe zdrowie (0 głosów [0%])
Odbicie obrażeń (3 głosy [14.29%])
Tajemne zaklęcie (2 głosy [9.52%])
Porażenie (zaklęte błyskawice) (0 głosów [0%])
Zamrożenie (zaklęte zimno) (0 głosów [0%])
Szybkość (2 głosy [9.52%])
Teleportacja (0 głosów [0%])
Pogorszonie dropu (za zabicie) (0 głosów [0%])
Brak doświadczenia (za zabicie) (0 głosów [0%])
Nieśmiertelne sługi (1 głos [4.76%])
Ogniste łańcuchy (3 głosy [14.29%])
Stapianie (zaklęty ogień) (1 głos [4.76%])
Wampiryzm (0 głosów [0%])
Niewrażliwość (na coś) (0 głosów [0%])
Przyciągnięcie (2 głosy [9.52%])
Mściciel (0 głosów [0%])
Odrzut (0 głosów [0%])
Iluzjonista (1 głos [4.76%])
Zatrzymanie pocisków (0 głosów [0%])
Moździerz (1 głos [4.76%])
Koszmar (1 głos [4.76%])
Zdolności naszych oponentów nie raz przyprawiają o dzikie porykiwania przed komputerem, okraszone serią szybko artykułowanych inwektyw. Jakie połączenia właściwości potworów denerwują Was najbardziej?

Powyżej dodałem ankietę wielokrotnego wyboru, jeśli pominąłem jakąś możliwość, zwróćcie mi na to uwagę.

Osobiście najbardziej szlag mnie trafia w sytuacji, w której przeciwnik posiada na raz:
- odbicie obrażeń
- mur / zniewalacz / zamrażacz
- tajemne zaklęcie / bezcześciciel

W takim wypadku mojego maga czeka seria kilku upierdliwych zgonów i rezurekcji. Nie sposób uciec na bezpieczną odległość, z której odbite obrażenia nie zgnoją mnie na miejscu i skąd mogę bezpiecznie ciskać zaklęcia, bez obawy na usmażenie przez obrotowe promienie lub wybuchające pode mną strumienie ognia. Rozwiązać tego jednym szybkim pociągnięciem przez przemianę w Archonta, zadającą 1600% obrażeń również nie mogę, bo odbite obrażenia rozwalają mnie.

Równie przykra kombinacja:
- dodatkowe zdrowie
- moździerz / stapianie
- iluzjonista

Strasznie wkurzające
Odpowiedz
Tajemne zaklęcie + Mur i patrzysz jak cie rucha system
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time
Odpowiedz
Też mam swoją ulubioną kombinację. Uwielbiam, kiedy z natury szybki i tak chempion (np. skoczki, muszki), wylosuje szybkość, łańcuchy, bezczeszczenie i przyciąganie. Jedno przyciągnięcie do takiej zgrai często kończy się śmiercią. Jednak tytuł najgorszej zdolności przyznaje "nietykalnym sługom". Dobrze, że to usunęli z patchem bo było to strasznie ciężkie do przetrwania. Tacy chempioni z nieśmiertelnymi sługami, odbiciem obrażeń, dodatkowym zdrowiem to byliby no.. prawie nietykalni dla mnie.
"Ci, którzy nie pamiętają przeszłości, skazani są na jej powtarzanie."
Odpowiedz
Gorzej, gdy iluzjonista wyczarowywał hordę nietykalnych sługusów
Odpowiedz
Tak! Plus iluzja! Nieśmiertelni słudzy, odbicie obrażeń i iluzjonista (i jakakolwiek inna umiejętność jako czwarta). To by było ZŁO w najczystszej postaci..
"Ci, którzy nie pamiętają przeszłości, skazani są na jej powtarzanie."
Odpowiedz
Choć zawsze mógł trafić się jeszcze on

Odpowiedz
Najgorsze są nie tyle pojedyncze umiejętności, co pewne zestawienia.

np. Przyciąganie i Tajemne Zaklęcie potrafią być wkurzające...





Odpowiedz
Łańcuch+stapianie+koszmar kosi każdego mele.
A że uprawiałem młuckę w Diablo właśnie w zwarciu to i ten zestaw umiejętności wybrałem.
Cytując moją babcię: sralis mazgalis rewerendus duptus
Odpowiedz
← Inne cRPGi

Diablo III - najbardziej irytujące zdolności potworów - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...