Project Eternity – nowe grafiki


Praca nad "Project: Eternity" wre w najlepsze. Nawet po zakończeniu zbiórki środków pieniężnych na Kickstarterze, wciąż pojawiają się nowe informacje, propozycje do przedyskutowania. Skupiały się one w głównej mierze na stronie koncepcyjnej tytułu, choćby na takich sprawach jak nowe podejście Obsidianów do tzw. "punktów życia", czy też kwestiach związanych z uzbrojeniem ochronnym. Niemniej do tej pory nie dane nam było ujrzeć jakiś konkretnych efektów ich pracy, wszystko co mogliśmy poznać, pozostawało jedynie słowną, bądź pisaną informacją. A wiadomo – obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, czyż nie?

project eternity

Chyba wreszcie i sami producenci doszli do tego wniosku, publikując kilka grafik. Najbardziej interesujące spośród nich, moim zdaniem, są dwie. Mianowicie, te przedstawiające trójwymiarowe modele postaci: jeden jaki będziemy mogli obserwować walcząc, bądź przemieszczając się po świecie gry; drugi, zdecydowanie bardziej szczegółowy, prezentujący wizerunek bohatera w panelu ekwipunku. Co ciekawe, można na nich zaobserwować dwa różne zestawy pancerzy, w ten sposób graficy chcieli pokazać styl, w jakim projektowane będzie uzbrojenie. Moim zdaniem prezentują się całkiem, całkiem... Dokładniej wypowiem się w artykule podsumowujących dotychczas zebrane informacje, który to powinien ukazać się jakoś po świętach. Oprócz wspomnianych wyżej grafik, zaserwowano także kilka nowych "concept artów", a także screen z kilku piętrowym budynkiem. Pozostaje mi teraz nic innego, jak zaprosić czytelników do dyskusji oraz obejrzenia grafik w rozszerzeniu newsa – zapraszam zatem!

project eternity
project eternity project eternity
project eternity project eternity
project eternity project eternity
Odpowiedz
bez szału. wręcz mocno bez.
Odpowiedz
Wczesna produkcja, pokazująca bardziej jaki ma być styl wizualny pewnych elementów gry, niż prezentująca je w pełnej krasie. Trójwymiarowy "ludek,", według mnie, dąży stylem wykonania,w stronę bardziej zmedielizowanego desingu AD&D, niż pulpfantasy DnD 3. Concept arty postaci czarownika i barbarzyńcy*, są po prostu brzydkie, na miejscu Obsidianów nie chwaliłbym się takim "szkaradztwem"...



*Czemu bez brody!?
Odpowiedz
Lekko mówiąc bez szału, nie ma co oceniać, widać że prace we wczesnej fazie, ale najwidoczniej chcą pokazać że coś robią, w końcu gracze dali im dosłownie kredyt zaufania.

Odpowiedz
Ale to wszystko concepty i jeszcze oznaczone jako WIP. Nie sugerowałbym się nimi - widziałem ostatnio, concepty, które mówiły że główny bohater gry Space Marine będzie wyglądał jak Sean Connery bez oka, a skończył jako Kapitan Łysol. Wciąż był to krok do przodu w stosunku do Komandora Hairżela z drugiego DoWa, ale hej - concept mówił jedno, wersja finalna drugie.

Dobrze, że pracują, pytają faktycznych producentów gry (czyli tych, co na nią już dali pieniążek) co i jak i mają z nimi stały kontakt.



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz
To właśnie się mi u nich podoba - dbają o społeczność, którą zaangażowali w projekt. Co dwa tygodnie nowe uaktualnienie, odpowiedni wątek na forum - kilkaset nowych postów, i zawsze jakiś pracownik stara się siedzieć i odpowiadać. Nie zauważyłem też tego, by usuwali negatywne opinie, co np. u biodronów zdarza się ponoć, nagminne. No chyba, że zawierają brzydkie słówka, w rodzaju ****, ******* i *******.
Odpowiedz
← Nowości

Project Eternity – nowe grafiki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...