Project Eternity – nowe grafiki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Ranger Krzyś,
To właśnie się mi u nich podoba - dbają o społeczność, którą zaangażowali w projekt. Co dwa tygodnie nowe uaktualnienie, odpowiedni wątek na forum - kilkaset nowych postów, i zawsze jakiś pracownik stara się siedzieć i odpowiadać. Nie zauważyłem też tego, by usuwali negatywne opinie, co np. u biodronów zdarza się ponoć, nagminne. No chyba, że zawierają brzydkie słówka, w rodzaju ****, ******* i *******.
Hassan',
Ale to wszystko concepty i jeszcze oznaczone jako WIP. Nie sugerowałbym się nimi - widziałem ostatnio, concepty, które mówiły że główny bohater gry Space Marine będzie wyglądał jak Sean Connery bez oka, a skończył jako Kapitan Łysol. Wciąż był to krok do przodu w stosunku do Komandora Hairżela z drugiego DoWa, ale hej - concept mówił jedno, wersja finalna drugie.

Dobrze, że pracują, pytają faktycznych producentów gry (czyli tych, co na nią już dali pieniążek) co i jak i mają z nimi stały kontakt.
Sosna,
Lekko mówiąc bez szału, nie ma co oceniać, widać że prace we wczesnej fazie, ale najwidoczniej chcą pokazać że coś robią, w końcu gracze dali im dosłownie kredyt zaufania.
Ranger Krzyś,
Wczesna produkcja, pokazująca bardziej jaki ma być styl wizualny pewnych elementów gry, niż prezentująca je w pełnej krasie. Trójwymiarowy "ludek,", według mnie, dąży stylem wykonania,w stronę bardziej zmedielizowanego desingu AD&D, niż pulpfantasy DnD 3. Concept arty postaci czarownika i barbarzyńcy*, są po prostu brzydkie, na miejscu Obsidianów nie chwaliłbym się takim "szkaradztwem"...



*Czemu bez brody!?
Gość_jesykh*,
bez szału. wręcz mocno bez.
Ranger Krzyś,

Praca nad "Project: Eternity" wre w najlepsze. Nawet po zakończeniu zbiórki środków pieniężnych na Kickstarterze, wciąż pojawiają się nowe informacje, propozycje do przedyskutowania. Skupiały się one w głównej mierze na stronie koncepcyjnej tytułu, choćby na takich sprawach jak nowe podejście Obsidianów do tzw. "punktów życia", czy też kwestiach związanych z uzbrojeniem ochronnym. Niemniej do tej pory nie dane nam było ujrzeć jakiś konkretnych efektów ich pracy, wszystko co mogliśmy poznać, pozostawało jedynie słowną, bądź pisaną informacją. A wiadomo – obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, czyż nie?

project eternity

Chyba wreszcie i sami producenci doszli do tego wniosku, publikując kilka grafik. Najbardziej interesujące spośród nich, moim zdaniem, są dwie. Mianowicie, te przedstawiające trójwymiarowe modele postaci: jeden jaki będziemy mogli obserwować walcząc, bądź przemieszczając się po świecie gry; drugi, zdecydowanie bardziej szczegółowy, prezentujący wizerunek bohatera w panelu ekwipunku. Co ciekawe, można na nich zaobserwować dwa różne zestawy pancerzy, w ten sposób graficy chcieli pokazać styl, w jakim projektowane będzie uzbrojenie. Moim zdaniem prezentują się całkiem, całkiem... Dokładniej wypowiem się w artykule podsumowujących dotychczas zebrane informacje, który to powinien ukazać się jakoś po świętach. Oprócz wspomnianych wyżej grafik, zaserwowano także kilka nowych "concept artów", a także screen z kilku piętrowym budynkiem. Pozostaje mi teraz nic innego, jak zaprosić czytelników do dyskusji oraz obejrzenia grafik w rozszerzeniu newsa – zapraszam zatem!

project eternity
project eternity project eternity
project eternity project eternity
project eternity project eternity
Wczytywanie...