Unreal Engine 3

Jako, że ostatnio na forum pustki założe sobie taki mały sympatyczny temacik

Tutaj http://www.ausgamers.com/files/browsegame/html/1/1095 i tutaj http://media.ps3.ign.com/articles/628/628835/vids_1.html jest pare filmików prezentująccyh możliwości nadchodzącego engine'u Unreala który po rza kolejny udowodni, że panowie od Kłejka mogą sobie dać spokój i zająć się czymś na stare lata . Niestety filmiki są w wyjątkowo podłej jakości ale to co najważniejsze i tak widać.
Odpowiedz
Czytałem bardzo dużo o tym silniku... Z tego co wim to żeby w 100% wykorzystać możliwości gry trzeba będzie mieć nowy procesorek z jakimiś dodatkami i karte graficzną. W nowym Unrealu ma być wprowadzony 'silnik fizyczny' który będzie wprowadzał prawa fizyki do gry. IMO bardzo ciekawe rozwiązanie bo wcześniej nawet nie odrzucało cie gdy auto uderzyło w ciebie Ale poczekamy zobaczymy.

Odpowiedz
Filmiki wcale nie są w aż tak kiepskiej jakości. To co trzeba zobaczyć, jest widoczne. Najlepszy jest ten trzeci filmik z jaśniejącą kulą.
A co do wymagań, to pewnie P4 3,0GHz, Radeon 9800, 1024 RAM powinno wystarczyć.
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Odpowiedz
To o czym mówi Ashgan to prawda. Ciekawe jak to się sprawdzi. Niedługo panowie bedziemy mieli nową część w naszych złomach , a ma ona odpowiadać za realistyczne zachowania różnych praw fizyki. AGEIA chce właśnie wypuścić kartę PhysX ze 128 MB pamięci, odpowiedzialną za te właśnie sprawy. Odciąży ona tym samym procesor (który dotychczas za to odpowiada) co znów podniesie jego wydajność. Pamiętacie wybuchy budynków, które wyglądały jakby budowla składała się ze styropianu? Teraz ten efekt wygląda naprawdę imponująco! Jest jednak jedna rzecz, która dość dyrastycznie może ograniczyć popularność tej karty (przynajmniej na początku). Cena, która ma sie wahać w okolicach 800 - 1000 zł :O.

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Ja bym nawet nie liczył Dany na tego Radka co podałeś. To musi byc sprzęt który udzwignei najnowsze shadery (czyli 3.0 i wyżej). A 9800 obsluguje chyba max. 2.1.
Odpowiedz
To pewnie bedzie z tym silniczkiem wbudowanym, jak kiedys z Akceleratorami grafiki jak wyszedl Quake 2, ktory zmusil napalonych milosnikow gry(oj a bylo ich duzo ) do kupienia nowej karty grafiki
...i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
kto nie ma znamienia-
imienia Bestii
lub liczby jej imienia.
Tu jest [potrzebna] mądrość.
Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
liczba to bowiem człowieka.
A liczba jego : sześćset sześćdziesiąt sześć.
Odpowiedz
Widziałem system ageia podczas gry, przy braku karty do obliczania fizyki aż takiego wrażenia nie robi, wole havoka zaimpletowanego w source'ie (HL2)
Odpowiedz
To żeś nic nie widział a raczej widziałeś zwykły engine fizyczny. Bo system AGEIA działa tylko jak jest karta która go wspiera . Na stronce którą dałem powyżej jest pokazana jaka jest różnica pomiędzy akceleracją fizyki na agei a zwykłym enginie.

Jeszcze taki ciekawy newsik z wp.pl.

"O nowej technologii AGEIA PsyhX dającej grom jeszcze bardziej realistyczną fizykę zachowania się przedmiotów wiemy już do dawna. Teraz pojawia się jednak potencjalny konkurent, którego autorem jest firma ATI, producent popularnych układów graficznych Radeon. Wraz z Havokiem szykuje ona bowiem własną wersję akceleracji fizyki.

Dzięki połączeniu dwóch lub nawet trzech kart graficznych ATI możliwe ma być osiągnięcie lepszych rezultatów nie tylko w efektach wizualnych, lecz właśnie w fizyce. Jedna z kart odpowiadać będzie za ruchy i reakcje przedmiotów, druga zaś za wyświetlanie grafiki i zaawansowanych efektów."

Tak sobie wróżę z fusuów i mówię, że za jakieś 5-6 lat to pewnie będzie stanard. Poza tym zaczną się pojawiać inne cuda np. procesory AI. Teraz akcelereacja fizyki jutro cały swiat .
Odpowiedz
← Gry ogólnie

Unreal Engine 3 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...