Każdy fan (fanatyk ?) Diablo 2 wie już o najnowszym patchu wypuszczonym przez Blizzard, dnia (02.08.2005) na który przeszło czekać rok. Jako, że stronka nie działała, odkryje tajniki nowego patcha przed 4umowiczami Game.Exe
Zmiany w Patchu 1.11
Nowa tajemnica została odsłonięta.
Gracze na poziomie trudności Piekło muszę strzec się raz jeszcze, nowe sprawdziany czekają na was. Rozwiązanie znajdziecie w Bossach Diablo którzy pojawiają się od Siedliska Zła do Tronu Zniszczenia.
Nowe przedmioty
- dodano 10 nowych słów runicznych
- dodano nowe przednioty unikatowe możliwe do zdobycia ze specjalnych Bossów
Zmiany najmnników
- gracze mogą wynajmować najmnieków od 1 do 5 poziomów poniżej postaci gracza
- zwiększona została szybkość zdobywania doświadczenia przez najmeników, ich poziom doświadczenia będzie bardziej zbliżony do poziomu gracza
Większe błędy
- Tworzenie Miejskiego Portalu gdy przedmioty całkowicie zapełniają miejsce w mieście gdzie portal powinien się otworzyć już więcej nie powoduje zawieszenia się gry
- Umiejętności zdobyte ze słów runicznych stworzonych gdy przedmiot użyty do słowa runicznego gracz aktualnie używa nie będzą więcej powodować rozłączenia z battle.netem.
- Barbarzyńcy nie będą już unieruchomieni podczas użycia Trąby Powietrznej chwilę po użyciu Inferna z przedmiotu unikatowego Ognistobrzuchy
- Gra w niemieckiej, hiszpańskiej oraz polskiej wersji nie będzie powodowała błędów podczas najechania kursorem na przedmiot dający aurę podczas noszenia jego.
- Gra nie będzie już więcej powodowała błędów podczas zaznaczania umiejętności z broni w momencie zmiany broni na drugi zestaw klawiszem W.
- Zabicie lub propozycja handlu podczas zmiany ustawień klawiszy nie będzie już więcej powodowała, że postać gracza utknie w grze.
- Błąd "pocisk strzela zbyt daleko" został naprawiony.
- Próba sprzedaży Kostki Horadrimów lub przedmiotu używanego w zadaniu u NPC poprzez naciśnięcie klawisza Control i klinięcie na przedmiot nie będzie już więcej rozłączać gracza z battle.netem.
Mniejsze błędy
- Uruchomienie gry z parametrem -install nie będzie już więcej powodowało instalacji gry jako usługi w Windowsie. Parametr ten jest teraz ignorowany.
- Niekiedy pieczęci w komnacie Diablo nie włączały się. Zostało to już naprawione.
- Wiadomości o wygasaniu postaci zostały uaktualnione aby odzwierciedlać politykę wygasania zaimplementowaną w patchu 1.10
- Niezidentyfikowane przedmioty niekiedy powodowały wyświetlanie innych zestawów przedmiotów których gracz nie ma na zielono. Zostało to naprawione.
- Niemiecki błąd po najechaniu kursorem na runę Ist został naprawiony.
- Odzyskiwanie konto nie jest dozwolone dla istniejących kont których nazwa składa się z jednego lub dwóch znaków.
- Podczas wychodzenia z gry na battle.necie postać gracza będzie przenoszona na kanał w którym była poprzednio.
- Transmutowanie przedmiotów eterycznych teraz pozostawia bonusy wynikające z eteryczności.
- W japońskiej wersji Pana Zniszczenia przedmioty które dodają do wszystkich umiejętności Zabójczyni niepoprawnie po najechaniu kursorem na nie wyświetlały informację o zwiększaniu poziomu umiejętności Druida a nie Zabójczyni. Zostało to naprawione.
- Wiadomości z battle.netu dla nieangielskich wersji zostały poprawione.
Naprawione exploity w grze
- Nie jest już więcej możliwa sytuacja gdy gracz omija dziesięciosekundowy czas oczekiwania po okazaniu wrogości i włączenia punktu nawigacyjnego w momencie okazywania wrogości.
- Uber Diablo nie może być już więcej zniszczony gdy gracz zabije znajdującego się obok Shenka Nadzorcę lub Krwawą Orlicę.
- Nekromanta używający zestawu Trang-Oula mógł niekiedy zostać niezniszczalny. Zostało to naprawione już.
- Błogosławiony Młot nie pozostaje aktywny gdy gracz wejdzie do miasta, zapobiega to przed okazywaniem wrogości i atakowaniem już włączonym Błogosławionym Młotem graczy.
- Zestawy dodawały do umiejętności gracza nawet gdy gracz został zabity nawet jeśli przedmiotów tych gracz nie miał już na swojej postaci. Zostało to naprawione.
- Przedmioty posiadające właściwość dającą graczowi określony poziom czaru nie będą już dawały synergii do umiejętności gdy gracz nie posiadał żadnego punktu w umiejętności z przedmiotu.
- Wklejanie ze schowka teraz uniemożliwia graczowi tworzenie nazwy postaci i kont z więcej niż jednym znakiem myślnika bądź podkreślenia.
Autorem polskiego tłumaczenia jest Ajan aka Ajantis aka Grzesiu.
Otwieranie Lilith (na czym polega nowy quest) Uwaga ! Dostępny tylko na batlle.net
Znajdujemy trzy keye.
Key of Hatred = Demonolog
Key of Destruction = Nihlithak
Key of Terror = Hrabina
Po zmiksowaniu w 5 akcie pojawia się jeden z trzech losowych portali. W jednym jest Lilith, w drugim Izual, w trzecim Duriel.Każdy z nich wyrzuca jedną część oko Baala, móźg Mefista, róg Diablo.Po zdobyciu tych części miksujemy je razem w kostce Horadrimów i otwiera się portal do Tristram. A w Tristram... Diablo Mefisto i Baal naraz...
Jak ich rozwalić? Odpowiada Ajantis z klanu WM:
"My w WM robiliśmy tak, że na początku po wejściu lecimy do góry. Tam nie ma potworków i jest spokojnie potem jedna osoba leci na dół i przywołuje pierwszego bossa. Nece dają więzienie z kości (bone prison) a reszta nawala jak może (głównie hammery). W Tristram nie można portalu otworzyć więc trzeba sobie kupić sporo butli. Jak ubijecie bossa to pale z teamu leczą wszystkich i jak ludzie są wyleczeni to znowu jeden kolo leci po następnego bossa i tak go bijecie."
Ostatni zabity Boss wyrzuca Sztandary Bohaterów dla wszystkich postaci obecnych w grze (prawdopodobnie bonus) i charm Pochodnia Piekielnego Ognia (screen http://img27.imageshack.us/my.php?image=screenshot1141nh.jpg
Nowe Słowa Runiczne:
Kość
Pancerz z 3 gniazdami
Sol Um Um
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Zbroja Kości przy otrzymywaniu ciosu
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Włócznia z kości przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności nekromanty
+134 do many
+30% wszystkie odporności
Obrażenia zmniejszone o 7
Oświecenie
Pancerz z 3 gniazdami
Pul Ral Sol
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Pożoga przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Ognista Kula przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności czarodziejki
+1 do umiejętności Ciepło
+30% zwiększona obrona
+30% odporności na ogień
Obrażenia zmniejszone o 7
Mit
Pancerz z 3 gniazdami
Hel Amn Nef
3% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Skowyt przy otrzymywaniu ciosu
10% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Okrzyk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności barbarzyńcy
+30 obrony przeciwko pociskom
Odnawianie życia +10
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Wymagania zmniejszone o 15%
Pokój
Zbroja z 3 gniazdami
Shael Thul Amn
4% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Spowolnienie pocisków przy otrzymywaniu ciosu
2% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Walkiria przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności amazonki
20% zwiększone tempo odzyskiwania równowagi
+2 do umiejętności Uderzenie krytyczne
+ 30% odporności na zimno
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Zaraza
[nie podali informacji o przedmiocie, w którym można to zrobić, jestem raczej pewien, że ma to być broń z 3 gniazdami, ale na 100% nie wiadomo...]
Cham Fal Um
20% szans na rzucenie 12-poziomowej umiejętności Zmniejszenie odporności przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Nova trucizn przy zadawaniu ciosu
+(260-380)% - obrażenia zadane demonom
+(1-2) do wszystkich umiejętności
- 23% odporność na trucizny przeciwnika
+3% śmiertelne uderzenie/ poziom postaci
+ (13-17) poziom umiejętności Aura oczyszczenia kiedy postać nosi przedmiot
+10 do siły
+25% szans na otwarcie rany
zamraża cel +3
Reguła
Pancerz z 3 gniazdami
Ral Gul Eld
100% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Święty pocisk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności paladyna
15% wolniejsza utrata wytrzymałości
+5% do maksymalnej odporności na trucizny
+30% odporności na ogień
Deszcz
Pancerz z 3 gniazdami
Ort Mal Ith
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zbroja cyklonu przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Huragan przy zadawaniu ciosu
+2 do poziomu umiejętności druida
+125 do many
+ 30% odporności na błyskawice
Magiczne obrażenia zmniejszone o 7
15% obrażeń przechodzi na manę
Wzorzec
Pazury dla Asski
3 gniazda
Tal Ort Tir
Skuteczność Ataku +10%
Zwiększone Obrażenia 40-80%
obrazenia do ognia 12 - 32
wszystkie odpornosci +15
sila + 6
zrecznosc + 6
szybszy blok 30%
+75 obrażeń od trucizny przez 2 sek.
+1-50 obrażenia od błyskawic
Zdrada
Pancerz z 3 gniazdami
Shael Thul Lem
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności zabójczyni
45% zwiększona szybkość ataku
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% odporności na zimno
+ 50% dodatkowego złota od potworów
Zmiany w Patchu 1.11
Nowa tajemnica została odsłonięta.
Gracze na poziomie trudności Piekło muszę strzec się raz jeszcze, nowe sprawdziany czekają na was. Rozwiązanie znajdziecie w Bossach Diablo którzy pojawiają się od Siedliska Zła do Tronu Zniszczenia.
Nowe przedmioty
- dodano 10 nowych słów runicznych
- dodano nowe przednioty unikatowe możliwe do zdobycia ze specjalnych Bossów
Zmiany najmnników
- gracze mogą wynajmować najmnieków od 1 do 5 poziomów poniżej postaci gracza
- zwiększona została szybkość zdobywania doświadczenia przez najmeników, ich poziom doświadczenia będzie bardziej zbliżony do poziomu gracza
Większe błędy
- Tworzenie Miejskiego Portalu gdy przedmioty całkowicie zapełniają miejsce w mieście gdzie portal powinien się otworzyć już więcej nie powoduje zawieszenia się gry
- Umiejętności zdobyte ze słów runicznych stworzonych gdy przedmiot użyty do słowa runicznego gracz aktualnie używa nie będzą więcej powodować rozłączenia z battle.netem.
- Barbarzyńcy nie będą już unieruchomieni podczas użycia Trąby Powietrznej chwilę po użyciu Inferna z przedmiotu unikatowego Ognistobrzuchy
- Gra w niemieckiej, hiszpańskiej oraz polskiej wersji nie będzie powodowała błędów podczas najechania kursorem na przedmiot dający aurę podczas noszenia jego.
- Gra nie będzie już więcej powodowała błędów podczas zaznaczania umiejętności z broni w momencie zmiany broni na drugi zestaw klawiszem W.
- Zabicie lub propozycja handlu podczas zmiany ustawień klawiszy nie będzie już więcej powodowała, że postać gracza utknie w grze.
- Błąd "pocisk strzela zbyt daleko" został naprawiony.
- Próba sprzedaży Kostki Horadrimów lub przedmiotu używanego w zadaniu u NPC poprzez naciśnięcie klawisza Control i klinięcie na przedmiot nie będzie już więcej rozłączać gracza z battle.netem.
Mniejsze błędy
- Uruchomienie gry z parametrem -install nie będzie już więcej powodowało instalacji gry jako usługi w Windowsie. Parametr ten jest teraz ignorowany.
- Niekiedy pieczęci w komnacie Diablo nie włączały się. Zostało to już naprawione.
- Wiadomości o wygasaniu postaci zostały uaktualnione aby odzwierciedlać politykę wygasania zaimplementowaną w patchu 1.10
- Niezidentyfikowane przedmioty niekiedy powodowały wyświetlanie innych zestawów przedmiotów których gracz nie ma na zielono. Zostało to naprawione.
- Niemiecki błąd po najechaniu kursorem na runę Ist został naprawiony.
- Odzyskiwanie konto nie jest dozwolone dla istniejących kont których nazwa składa się z jednego lub dwóch znaków.
- Podczas wychodzenia z gry na battle.necie postać gracza będzie przenoszona na kanał w którym była poprzednio.
- Transmutowanie przedmiotów eterycznych teraz pozostawia bonusy wynikające z eteryczności.
- W japońskiej wersji Pana Zniszczenia przedmioty które dodają do wszystkich umiejętności Zabójczyni niepoprawnie po najechaniu kursorem na nie wyświetlały informację o zwiększaniu poziomu umiejętności Druida a nie Zabójczyni. Zostało to naprawione.
- Wiadomości z battle.netu dla nieangielskich wersji zostały poprawione.
Naprawione exploity w grze
- Nie jest już więcej możliwa sytuacja gdy gracz omija dziesięciosekundowy czas oczekiwania po okazaniu wrogości i włączenia punktu nawigacyjnego w momencie okazywania wrogości.
- Uber Diablo nie może być już więcej zniszczony gdy gracz zabije znajdującego się obok Shenka Nadzorcę lub Krwawą Orlicę.
- Nekromanta używający zestawu Trang-Oula mógł niekiedy zostać niezniszczalny. Zostało to naprawione już.
- Błogosławiony Młot nie pozostaje aktywny gdy gracz wejdzie do miasta, zapobiega to przed okazywaniem wrogości i atakowaniem już włączonym Błogosławionym Młotem graczy.
- Zestawy dodawały do umiejętności gracza nawet gdy gracz został zabity nawet jeśli przedmiotów tych gracz nie miał już na swojej postaci. Zostało to naprawione.
- Przedmioty posiadające właściwość dającą graczowi określony poziom czaru nie będą już dawały synergii do umiejętności gdy gracz nie posiadał żadnego punktu w umiejętności z przedmiotu.
- Wklejanie ze schowka teraz uniemożliwia graczowi tworzenie nazwy postaci i kont z więcej niż jednym znakiem myślnika bądź podkreślenia.
Autorem polskiego tłumaczenia jest Ajan aka Ajantis aka Grzesiu.
Otwieranie Lilith (na czym polega nowy quest) Uwaga ! Dostępny tylko na batlle.net
Znajdujemy trzy keye.
Key of Hatred = Demonolog
Key of Destruction = Nihlithak
Key of Terror = Hrabina
Po zmiksowaniu w 5 akcie pojawia się jeden z trzech losowych portali. W jednym jest Lilith, w drugim Izual, w trzecim Duriel.Każdy z nich wyrzuca jedną część oko Baala, móźg Mefista, róg Diablo.Po zdobyciu tych części miksujemy je razem w kostce Horadrimów i otwiera się portal do Tristram. A w Tristram... Diablo Mefisto i Baal naraz...
Jak ich rozwalić? Odpowiada Ajantis z klanu WM:
"My w WM robiliśmy tak, że na początku po wejściu lecimy do góry. Tam nie ma potworków i jest spokojnie potem jedna osoba leci na dół i przywołuje pierwszego bossa. Nece dają więzienie z kości (bone prison) a reszta nawala jak może (głównie hammery). W Tristram nie można portalu otworzyć więc trzeba sobie kupić sporo butli. Jak ubijecie bossa to pale z teamu leczą wszystkich i jak ludzie są wyleczeni to znowu jeden kolo leci po następnego bossa i tak go bijecie."
Ostatni zabity Boss wyrzuca Sztandary Bohaterów dla wszystkich postaci obecnych w grze (prawdopodobnie bonus) i charm Pochodnia Piekielnego Ognia (screen http://img27.imageshack.us/my.php?image=screenshot1141nh.jpg
Nowe Słowa Runiczne:
Kość
Pancerz z 3 gniazdami
Sol Um Um
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Zbroja Kości przy otrzymywaniu ciosu
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Włócznia z kości przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności nekromanty
+134 do many
+30% wszystkie odporności
Obrażenia zmniejszone o 7
Oświecenie
Pancerz z 3 gniazdami
Pul Ral Sol
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Pożoga przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Ognista Kula przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności czarodziejki
+1 do umiejętności Ciepło
+30% zwiększona obrona
+30% odporności na ogień
Obrażenia zmniejszone o 7
Mit
Pancerz z 3 gniazdami
Hel Amn Nef
3% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Skowyt przy otrzymywaniu ciosu
10% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Okrzyk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności barbarzyńcy
+30 obrony przeciwko pociskom
Odnawianie życia +10
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Wymagania zmniejszone o 15%
Pokój
Zbroja z 3 gniazdami
Shael Thul Amn
4% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Spowolnienie pocisków przy otrzymywaniu ciosu
2% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Walkiria przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności amazonki
20% zwiększone tempo odzyskiwania równowagi
+2 do umiejętności Uderzenie krytyczne
+ 30% odporności na zimno
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Zaraza
[nie podali informacji o przedmiocie, w którym można to zrobić, jestem raczej pewien, że ma to być broń z 3 gniazdami, ale na 100% nie wiadomo...]
Cham Fal Um
20% szans na rzucenie 12-poziomowej umiejętności Zmniejszenie odporności przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Nova trucizn przy zadawaniu ciosu
+(260-380)% - obrażenia zadane demonom
+(1-2) do wszystkich umiejętności
- 23% odporność na trucizny przeciwnika
+3% śmiertelne uderzenie/ poziom postaci
+ (13-17) poziom umiejętności Aura oczyszczenia kiedy postać nosi przedmiot
+10 do siły
+25% szans na otwarcie rany
zamraża cel +3
Reguła
Pancerz z 3 gniazdami
Ral Gul Eld
100% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Święty pocisk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności paladyna
15% wolniejsza utrata wytrzymałości
+5% do maksymalnej odporności na trucizny
+30% odporności na ogień
Deszcz
Pancerz z 3 gniazdami
Ort Mal Ith
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zbroja cyklonu przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Huragan przy zadawaniu ciosu
+2 do poziomu umiejętności druida
+125 do many
+ 30% odporności na błyskawice
Magiczne obrażenia zmniejszone o 7
15% obrażeń przechodzi na manę
Wzorzec
Pazury dla Asski
3 gniazda
Tal Ort Tir
Skuteczność Ataku +10%
Zwiększone Obrażenia 40-80%
obrazenia do ognia 12 - 32
wszystkie odpornosci +15
sila + 6
zrecznosc + 6
szybszy blok 30%
+75 obrażeń od trucizny przez 2 sek.
+1-50 obrażenia od błyskawic
Zdrada
Pancerz z 3 gniazdami
Shael Thul Lem
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności zabójczyni
45% zwiększona szybkość ataku
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% odporności na zimno
+ 50% dodatkowego złota od potworów