droga_stali_i_nadziei

[Diablo] Diablo 2 Patch 1.11

Każdy fan (fanatyk ?) Diablo 2 wie już o najnowszym patchu wypuszczonym przez Blizzard, dnia (02.08.2005) na który przeszło czekać rok. Jako, że stronka nie działała, odkryje tajniki nowego patcha przed 4umowiczami Game.Exe

Zmiany w Patchu 1.11

Nowa tajemnica została odsłonięta.

Gracze na poziomie trudności Piekło muszę strzec się raz jeszcze, nowe sprawdziany czekają na was. Rozwiązanie znajdziecie w Bossach Diablo którzy pojawiają się od Siedliska Zła do Tronu Zniszczenia.


Nowe przedmioty

- dodano 10 nowych słów runicznych
- dodano nowe przednioty unikatowe możliwe do zdobycia ze specjalnych Bossów


Zmiany najmnników

- gracze mogą wynajmować najmnieków od 1 do 5 poziomów poniżej postaci gracza
- zwiększona została szybkość zdobywania doświadczenia przez najmeników, ich poziom doświadczenia będzie bardziej zbliżony do poziomu gracza

Większe błędy


- Tworzenie Miejskiego Portalu gdy przedmioty całkowicie zapełniają miejsce w mieście gdzie portal powinien się otworzyć już więcej nie powoduje zawieszenia się gry
- Umiejętności zdobyte ze słów runicznych stworzonych gdy przedmiot użyty do słowa runicznego gracz aktualnie używa nie będzą więcej powodować rozłączenia z battle.netem.
- Barbarzyńcy nie będą już unieruchomieni podczas użycia Trąby Powietrznej chwilę po użyciu Inferna z przedmiotu unikatowego Ognistobrzuchy
- Gra w niemieckiej, hiszpańskiej oraz polskiej wersji nie będzie powodowała błędów podczas najechania kursorem na przedmiot dający aurę podczas noszenia jego.
- Gra nie będzie już więcej powodowała błędów podczas zaznaczania umiejętności z broni w momencie zmiany broni na drugi zestaw klawiszem W.
- Zabicie lub propozycja handlu podczas zmiany ustawień klawiszy nie będzie już więcej powodowała, że postać gracza utknie w grze.
- Błąd "pocisk strzela zbyt daleko" został naprawiony.
- Próba sprzedaży Kostki Horadrimów lub przedmiotu używanego w zadaniu u NPC poprzez naciśnięcie klawisza Control i klinięcie na przedmiot nie będzie już więcej rozłączać gracza z battle.netem.

Mniejsze błędy

- Uruchomienie gry z parametrem -install nie będzie już więcej powodowało instalacji gry jako usługi w Windowsie. Parametr ten jest teraz ignorowany.
- Niekiedy pieczęci w komnacie Diablo nie włączały się. Zostało to już naprawione.
- Wiadomości o wygasaniu postaci zostały uaktualnione aby odzwierciedlać politykę wygasania zaimplementowaną w patchu 1.10
- Niezidentyfikowane przedmioty niekiedy powodowały wyświetlanie innych zestawów przedmiotów których gracz nie ma na zielono. Zostało to naprawione.
- Niemiecki błąd po najechaniu kursorem na runę Ist został naprawiony.
- Odzyskiwanie konto nie jest dozwolone dla istniejących kont których nazwa składa się z jednego lub dwóch znaków.
- Podczas wychodzenia z gry na battle.necie postać gracza będzie przenoszona na kanał w którym była poprzednio.
- Transmutowanie przedmiotów eterycznych teraz pozostawia bonusy wynikające z eteryczności.
- W japońskiej wersji Pana Zniszczenia przedmioty które dodają do wszystkich umiejętności Zabójczyni niepoprawnie po najechaniu kursorem na nie wyświetlały informację o zwiększaniu poziomu umiejętności Druida a nie Zabójczyni. Zostało to naprawione.
- Wiadomości z battle.netu dla nieangielskich wersji zostały poprawione.

Naprawione exploity w grze

- Nie jest już więcej możliwa sytuacja gdy gracz omija dziesięciosekundowy czas oczekiwania po okazaniu wrogości i włączenia punktu nawigacyjnego w momencie okazywania wrogości.
- Uber Diablo nie może być już więcej zniszczony gdy gracz zabije znajdującego się obok Shenka Nadzorcę lub Krwawą Orlicę.
- Nekromanta używający zestawu Trang-Oula mógł niekiedy zostać niezniszczalny. Zostało to naprawione już.
- Błogosławiony Młot nie pozostaje aktywny gdy gracz wejdzie do miasta, zapobiega to przed okazywaniem wrogości i atakowaniem już włączonym Błogosławionym Młotem graczy.
- Zestawy dodawały do umiejętności gracza nawet gdy gracz został zabity nawet jeśli przedmiotów tych gracz nie miał już na swojej postaci. Zostało to naprawione.
- Przedmioty posiadające właściwość dającą graczowi określony poziom czaru nie będą już dawały synergii do umiejętności gdy gracz nie posiadał żadnego punktu w umiejętności z przedmiotu.
- Wklejanie ze schowka teraz uniemożliwia graczowi tworzenie nazwy postaci i kont z więcej niż jednym znakiem myślnika bądź podkreślenia.


Autorem polskiego tłumaczenia jest Ajan aka Ajantis aka Grzesiu.

Otwieranie Lilith (na czym polega nowy quest) Uwaga ! Dostępny tylko na batlle.net

Znajdujemy trzy keye.
Key of Hatred = Demonolog
Key of Destruction = Nihlithak
Key of Terror = Hrabina

Po zmiksowaniu w 5 akcie pojawia się jeden z trzech losowych portali. W jednym jest Lilith, w drugim Izual, w trzecim Duriel.Każdy z nich wyrzuca jedną część oko Baala, móźg Mefista, róg Diablo.Po zdobyciu tych części miksujemy je razem w kostce Horadrimów i otwiera się portal do Tristram. A w Tristram... Diablo Mefisto i Baal naraz...


Jak ich rozwalić? Odpowiada Ajantis z klanu WM:

"My w WM robiliśmy tak, że na początku po wejściu lecimy do góry. Tam nie ma potworków i jest spokojnie potem jedna osoba leci na dół i przywołuje pierwszego bossa. Nece dają więzienie z kości (bone prison) a reszta nawala jak może (głównie hammery). W Tristram nie można portalu otworzyć więc trzeba sobie kupić sporo butli. Jak ubijecie bossa to pale z teamu leczą wszystkich i jak ludzie są wyleczeni to znowu jeden kolo leci po następnego bossa i tak go bijecie."

Ostatni zabity Boss wyrzuca Sztandary Bohaterów dla wszystkich postaci obecnych w grze (prawdopodobnie bonus) i charm Pochodnia Piekielnego Ognia (screen http://img27.imageshack.us/my.php?image=screenshot1141nh.jpg

Nowe Słowa Runiczne:

Kość
Pancerz z 3 gniazdami
Sol Um Um
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Zbroja Kości przy otrzymywaniu ciosu
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Włócznia z kości przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności nekromanty
+134 do many
+30% wszystkie odporności
Obrażenia zmniejszone o 7

Oświecenie
Pancerz z 3 gniazdami
Pul Ral Sol
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Pożoga przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Ognista Kula przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności czarodziejki
+1 do umiejętności Ciepło
+30% zwiększona obrona
+30% odporności na ogień
Obrażenia zmniejszone o 7

Mit
Pancerz z 3 gniazdami
Hel Amn Nef
3% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Skowyt przy otrzymywaniu ciosu
10% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Okrzyk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności barbarzyńcy
+30 obrony przeciwko pociskom
Odnawianie życia +10
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Wymagania zmniejszone o 15%

Pokój
Zbroja z 3 gniazdami
Shael Thul Amn
4% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Spowolnienie pocisków przy otrzymywaniu ciosu
2% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Walkiria przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności amazonki
20% zwiększone tempo odzyskiwania równowagi
+2 do umiejętności Uderzenie krytyczne
+ 30% odporności na zimno
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14

Zaraza
[nie podali informacji o przedmiocie, w którym można to zrobić, jestem raczej pewien, że ma to być broń z 3 gniazdami, ale na 100% nie wiadomo...]
Cham Fal Um
20% szans na rzucenie 12-poziomowej umiejętności Zmniejszenie odporności przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Nova trucizn przy zadawaniu ciosu
+(260-380)% - obrażenia zadane demonom
+(1-2) do wszystkich umiejętności
- 23% odporność na trucizny przeciwnika
+3% śmiertelne uderzenie/ poziom postaci
+ (13-17) poziom umiejętności Aura oczyszczenia kiedy postać nosi przedmiot
+10 do siły
+25% szans na otwarcie rany
zamraża cel +3

Reguła
Pancerz z 3 gniazdami
Ral Gul Eld
100% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Święty pocisk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności paladyna
15% wolniejsza utrata wytrzymałości
+5% do maksymalnej odporności na trucizny
+30% odporności na ogień

Deszcz
Pancerz z 3 gniazdami
Ort Mal Ith
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zbroja cyklonu przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Huragan przy zadawaniu ciosu
+2 do poziomu umiejętności druida
+125 do many
+ 30% odporności na błyskawice
Magiczne obrażenia zmniejszone o 7
15% obrażeń przechodzi na manę

Wzorzec
Pazury dla Asski
3 gniazda
Tal Ort Tir
Skuteczność Ataku +10%
Zwiększone Obrażenia 40-80%
obrazenia do ognia 12 - 32
wszystkie odpornosci +15
sila + 6
zrecznosc + 6
szybszy blok 30%
+75 obrażeń od trucizny przez 2 sek.
+1-50 obrażenia od błyskawic

Zdrada
Pancerz z 3 gniazdami
Shael Thul Lem
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności zabójczyni
45% zwiększona szybkość ataku
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% odporności na zimno
+ 50% dodatkowego złota od potworów
Odpowiedz
Nieźle Nieźle musieli sie troche na poprawiac i dopracowywac wiele rzeczy.Fajnie jak by wyszeł jeszcze jeden nowszy patch. :D:D
Odpowiedz
Bym zapomniał wprowadzająć Patch 1.11 Blizzard zaczął się interesować D2 i wszyscy oszuści zostali zbanowali (słynny mass ban 15.08 jak dobrze pamiętam- okoł 28k. zbanowanych cd-key na miesiąc, 6k. na stałe)

Oby tak dalej panowie !
Odpowiedz
Co to znaczy 28 zbanowanych cd-keyw ???

CZyli że wszyscy którzy posiadaja zbanowany key to nie moga grac???
Odpowiedz

Cytat

CZyli że wszyscy którzy posiadaja zbanowany key to nie moga grac?


Tak, przez internet. Ostatnio też coś banowali, ale nie wiem jakie żniwa.
Odpowiedz
Patch rzeczywiście wnosi sporo nowości (szkoda, że screenik nie chce się załadować ). Chyba Blizzard zorientował się w końcu, że Diablo II nie będzie trwał wiecznie, choćby nie wiem jak był udany. I tak bije już wszelkie rekordy i wszyscy do niego wracają. Zauważyłem jednak, że na coraz krócej. Tylko battlenet ratuje gierkę. Tymczasem zamiast robić kolejne patche mogliby w końcu coś powiedzieć lub pokazać na temat Dioablo III, skoro już przyznali się, że nad nim "pracują".

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Poki mam w rekach Dialbo 2 mam w szystko w...... ;p A tak na powaznie milo czytac o nowosciach z patcha, mniej milo czekac na D3 ale jak juz wyjdzie, mam nadzieje ze t obedzie cos...
Gothic Shadows Modteam:
Odpowiedz
Sry za niedopatrzenie, link już działa

Cytat

Aha, ten patch bedzie dzialal na D2 czy na LoD ?


LoD
Odpowiedz
Aha, ten patch bedzie dzialal na D2 czy na LoD ?
Gothic Shadows Modteam:
Odpowiedz
właściwie to jest też chyba wersja patcha dla ludzi grających w classica (tak, są i tacy)

a odnośnie patcha:
w sumie dużo nowego nie wprowadza, poza nowymi zabezpieczeniami anty-haxorzowymi.
słowa runiczne to raczej dla bajeru, żeby nie było że blizz nic nie robi.
nowi bossowie... hmm... no wszystko pięknie, tylko to znowu jest przedłużanie żywotności tytułu na siłe... uber diablo miał być super trudny, tymczasem dzięki wprowadzeniu synergii dobry pal na hammer daje radę zdjąć go sam mając 8 osób na grze. więc blizz postanowił wprowadzić jeszcze mocniejszych bossów... i tak można ciągnąć w nieskończoność, ale czy to ma sens...
a co do nowych unikatowych przedmiotów, to chyba mają na myśli pochodnię, ale to jest 1 nowy przedmiot -.-

reasumując: jeżeli Diablo 3 nie bedzie (o ile będzie) solidnie rozbudowanyą grą ze sporą nutką porządnego MMORPG, to nie wiem czy do niego zasiądę na dłużej -.-

i miło by było, gdyby dało się jakoś bardziej zmieniać wygląd postaci =p
Odpowiedz
← Inne cRPGi

Diablo 2 Patch 1.11 - Odpowiedź

Wczytywanie...