[BGII] Błędy w TDD

W rozszerzeniu The Darkest Day (ver1.0.3) jest kilka poważnych błędów. Pierwszym z nich jest niemożność łączenia przedmiotów (nie przeszedłem jeszcze całości, ale w queście z kultem Niewidzącego Oka wielkiego beholdera trzeba było pokonać za pomocą złożonej z dwóch części różdżki... Potyczka miała być dziecinnie prosta, ale po odnalezieniu drugiej części magicznego kija obydwa fragmenty znikają z ekwipunku... Ten błąd nie był aż tak denerwujący, ponieważ Beholdera pokonałem "tradycyjnym" sposobem - samuraj na 10 poziomie + Nalia = martwa poczwara). Drugim, znacznie poważniejszym błędem (pokrewnym do pierwszego) jest niemożność skorzystania z usług kowala Cromwella (krasnolud inkasuje 5000, zabiera smoczą łuskę i... figa z makiem!! Nie masz co marzyć o fajnej z wyglądu czerwonej zbroi). Mój kumpel, grając w misję stworzoną w całości przez wórców TDD miał za zadanie złożyć maskę będącą kluczem do jakiegoś przejścia... Całe zadanie bierze w łeb z powodu zniknięcia głupiego przedmiotu!!! Kolejnym problemem jest błąd przy wyjmowaniu przedmiotów z miejsc, nad którymi kursor zamienia się w dwie "goniące się" strzałki. Nie występuje on zawsze (wyciągnąłem złote kości po ubiciu lisza w kanałach, ale hełmu ze studni na Windspear Hills już nie.
Czy ktokolwiek grał w ten dodatek??
Czy ktokolwiek wie o ewentualnym patchu znoszącym te błędy??
Odpowiedz
← Baldur's Gate

Błędy w TDD - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...