Studio Obsidian niedawno poinformowało graczy o tym, że ich gra nie będzie posiadała zabezpieczeń DRM i pojawi się na Macu. Ale takie informacje zostały podane przy kwocie 1,6 milionów dolarów, kiedy twórcy zobowiązali się także udostępnić graczom, którzy zapłacą co najmniej 140 dolarów wersję beta (gdy tylko powstanie), a osobom, które wpłacili przynajmniej 25 dolarów wybór między dostaniem wersji cyfrowej gry na Steam a wolną od DRM-ów edycję na GOG-u. Za to dając twórcom 50 dolarów gracze mają otrzymać klucz do gry, ścieżkę dźwiękową, cyfrową wersję Książki Kolekcjonera, tapety w różnych rozdzielczościach i formatach, mapę świata gry i dzwonki na telefon, a za 80 dolarów wszystko wymienione, drugi klucz do gry i elektroniczną kopię poradnika. Ale to, jak wspominałem, Obsidian ujawnił przy kwocie 1,6 milionów dolarów, a ja o tym napisałem ze względu na to, że taka informacja nie pojawiła się u nas na stronie. Przejdźmy więc teraz do świeższych wieści – Obsidian zebrał 1,8 miliona dolarów i zdradził kolejne szczegóły o swej nadchodzącej produkcji.
"Project Etenity" otrzyma wsparcie dla Linuksa i będzie działał na silniku Unity, gdyż według twórców pozwala on na dużą produktywność, a jego interfejs jest przyjazdy dla programistów, projektantów i artystów. Dowód? Twórcy dzięki temu silnikowi zrobili duże postępy w związku z opracowaniem głównej funkcjonalności gry.
Jak pewnie pamiętacie, wsparcie dla Linuksa miało pojawił się przy kwocie 2,2 milionów dolarów, jednak wybór silnika Unity sprawia, że wparcie dla tego systemu nie sprawi Obsidianowi większych trudności, więc już teraz zapewnili, że jego posiadacze mogą spać spokojnie. Twórcy ujawnili także, że przy kwocie 2,2 dolarów gracze nadal mogą liczyć na nową frakcję, region z zadaniami i towarzysza, ale też na nowy istotny bonus, o którym więcej dowiemy się 24 września, w poniedziałek. Przypomnę, że przy 2 milionach dolarów zostanie dodany modyfikowany dom dla gracza, a nowe rzeczy, które pojawią się w grze, jeśli zebrana kwota przekroczy 2,4 miliona dolarów, wraz z dalszymi progami, twórcy ujawnią w późniejszym terminie.