Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha.
1. Spróbuj sformatować komputer.
2. Jesteś. Przecież nie chcesz się nauczyć, tylko wiedzieć. Na to wskazuje nawet tekst, który dodałeś po 9 dniach, o którym później.
3. Więc nie napisałeś skryptu, skoro podstawowego parametru nie potrafiłeś napisać.
4. Nie wiem, czego nie zapisałeś, ale chyba jest to nieistotne.
Do tekstu dodanego po 9 dniach:
Nie wiem, czy ty w ogóle potrafisz czytać/zapamiętywać/mówić prawdę. Po czym wnioskuję, że nie chcesz się uczyć, a wiedzieć? Po tym, że pytasz o listę zmiennych, mimo, że jak twierdzisz - przeczytałeś samouczek. A jeszcze jedna sprawa - ile ty już teoretycznie siedzisz w skryptach? Dwa tygodnie? Wybacz, ale po dwóch tygodniach powinieneś sam dojść do tego, jak pisać proste kody, a z samouczkiem to i te średniej trudności. Lepiej się zajmij dialogami/obszarami, skoro nie potrafisz logicznie myśleć - matematyka nie jest dla ciebie. Tak, matematyka, bo definiowanie zmiennych występuje w równaniach! A czy można określić z góry jaką wartość musi przyjąć x, a jaką y? Troszkę się pomyliłem, bo wcześniej wspomniałem, że trzeba najpierw poznać Aurorę i samą grę. Najpierw trzeba jednak poznać fundamenty matematyki - myślałem, że nie trzeba o tym wspominać, a jednak.
Krótka odpowiedź: Lista zmiennych nie jest możliwa do sporządzenia, bo długość nazwy zmiennej (chyba) nie jest ograniczona, a w niej mogą się znaleźć wszystkie znaki! Ja nigdy nie używam zmiennych o nazwach oPC, eVIS, eBEAM, bo wolę: oGracz, eEfekt - mam nadzieję, że ten przykład da ci do myślenia.
Drugie twoje pytanie: Dzięki niemu skłaniam się bardziej ku opcji pierwszej z góry, czyli nie potrafisz czytać. Wypowiadałeś się w temacie "Skryptorium", a mimo to pytasz o skrypt, który tam jest zamieszczony?
Mam nadzieję, że nikt cię już nie traktuje poważnie, przykro mi, chyba nie ma dużo for o Neverwinterze, więc pozostaje ci tylko przejść na 'kapitalizm', jak chcesz się czegoś dowiedzieć - bez pracy się nie obejdzie, ha.