Chcę wymienić kartę graficzną w moim laptopie, ponieważ przeczytałem, że generalnie nie nadaje się ona do gier - i chyba jest w tym racja, bo w część nowszych gier nie da się zagrać, aby się nie zacinały.
I tu moje pytanie - ponieważ jestem zielony w tego typu sprawach jaka karta graficzna byłaby najlepsza do grania w nowsze gry (o ile w ogóle możliwa jest wymiana) choćby na małych ustawieniach (w tej chwili mam na myśli Wiedźmina 2)? (co do samego procesu wymiany to nie ma problemu, gdyż w necie znalazłem tony poradników na ten temat)
I nie daje jakiegoś zakresu cen, byleby była możliwie najmniejsza
Mój laptop:
System operacyjny: Windows 7 Home Premium 64-bitowy
Model: Packard Bell EasyNote TK85
Procesor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU M 380 @ 2.53GHz (4 CPUs), ~2.5GHz
Pamięć RAM: 4096MB RAM
Karta graficzna: Intel(R) HD Graphics (Core i3)
Jak by trzeba było jeszcze jakieś informację to pisać.
Czy jesteś absolutnie pewien, że masz grafikę taką jak napisałeś? To by znaczyło, że jako grafę wykorzystujesz procesor - ma to sens, ale tylko w zastosowaniach biurowych. Popatrzyłem na ten model na komputroniku i wydaje mi się, że tam jest radeon HD 5470. Jesteś pewien, że nie masz karty graficznej, tylko na przykład bez zainstalowanych sterowników, albo zablokowaną w BIOSie? Weź poważnie przejrzyj papiery, które dostałeś z laptopem, może się okaże, że masz całkiem dobrą grafę.
[Dodano po 14 minutach]
Widzę że rodzaj grafiki zależy od konkretnego modelu tego modelu laptopa... Jesteś pewien, że masz tylko zintegrowaną w procesorze?
Yyyy... na to wygląda to co napisałem skopiowałem z dxdiag. A te papiery mam przejrzeć, aby się upewnić czy rzeczywiście mam taką kartę graficzną jaką podałem? Poszukam je i napiszę co tam jest.
Nie rozumiem tylko tego:
Cytat
Jesteś pewien, że nie masz karty graficznej, tylko na przykład bez zainstalowanych sterowników