Potwierdziły się doniesienia, jakby nad Wisłą miała pojawić się, póki co ruchoma, placówka Umbrella Corporation. Jak się okazuje, odwiedzić ją będziemy mogli już wkrótce i to całkowicie za darmo.
Nie obawiajcie się jednak, bowiem wirus T nie jest na tyle złośliwy, by atakować w czasie Euro 2012. Pojazd korporacji nafaszerowany jest nowoczesną technologią i stanowi część kampanii promocyjnej nadchodzącego filmu Resident Evil: Retrybucja.
W środku czekać nas mają tematyczne pokoje, które, jak obiecuje organizator w osobie Sony Pictures Entertainment oraz polskiego dystrybutor filmu, mają zapewnić niespotykane dotąd doznania wizualne. Każdy odwiedzający ma wyjść z niespodzianką, lecz jak to z niespodziankami bywa, nie wiemy, cóż to takiego ma być.
Najważniejsze to rzecz jasna czas, miejsce i cena. Okazje będą dwie: 8 czerwca w Poznaniu, ul. 27 grudnia (parking przy Okrąglaku), w godz. od 11.00 do 19.00 oraz dwa dni później w Warszawie, Plac Konstytucji, w godz. od 11.00 do 19.00. Wstęp całkowicie wolny dla każdego.
Film na polskie ekrany zawita 14 września. Szkoda, że nie będą rozdawać wirusa.