droga_szamana_5

[Torment] [Pomoc] Nie mogę ulepszyć Nordoma.

Witam.

Moim problemem jest brak możliwości ulepszenia Nordoma. Udało mi się go odnaleźć w labiryncie i przyłączyć. Jednak gdy z nim rozmawiam, nie pojawia się opcja dialogowa, która skutkuje bonusem do statystyk. Podobnie sytuacja jest po walce z Konstruktem Złego Czarodzieja. Gram magiem, a moja postać posiada 19 punktów inteligencji.

Czy ktoś byłby mi pomóc?
Odpowiedz
Najpierw trzeba dokładnie wypytać go o sprawę z Rubikonem, testy polowe i co się stało z Dyrektorem Tworzenia. W pewnym momencie będziemy mogli powiedzieć, że to my jesteśmy nowym dyrektorem. Od tej chwili powinna być możliwość zapytania o obowiązki poprzedniego dyrektora, okaże się, że możemy Nordomowi wydawać polecenia i parokrotnie go ulepszyć (niektóre ulepszenia można dokonać każdą klasą Bezimiennego).
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


Odpowiedz
Potrzebna Kostka Modrona od Vrisziki z Dzielnicy Urzędników.
Nordom`a przyłączamy w Labiryncie Modronów ustawionym na poziom trudny.
Błądząc po 63 pokojach znajdziemy go ostatecznie za północno-zachodnim przejściem.
Za północno-wschodnim przejściem znajdziemy wreszcie Konstrukt złego czarodzieja.

Ulepszenie Samoświadomości Nordoma
Inteligencja +1, Kondycja +1, 36000PD dla drużyny.
->Najlepiej wykonać to ulepszenie od razu po znalezieniu Nordoma, ale przed znalezieniem Konstruktu złego czarodzieja.
->Sprawdzamy czy Bezimienny posiada WAŻNE minimum 16 inteligencji (amulet z czaszkoszczura, tatuaż) i..
->Zagadujemy do Nordoma WAŻNE "na osobności" bo Nie-Sława wraz z Morte mogą przeszkodzić w dialogu,
nie trzeba ich odłączać z drużyny, wystarczy się maksymalnie oddalić.
SPOILER

2. "Ciekawi mnie... jak skończyła się ta sprawa w Rubikonie?"
1. "Tak, bardzo mnie to ciekawi."
2. "Poczekaj... co to jest Strefa Mechanus?"
1. "Co miałeś na myśli mówiąc, "brak domu" Nordomie?"
1. "Co miałeś na myśli mówiąc "ŹRÓDŁO"
1. "Więc... Nordomie czy ten Mechanus jest źródłem energii?"
1. "Więc zostałeś odcięty od Źródła? Czy to nie było bolesne?"
1. "Hmm... jeśli *część* odpowiedzi jest prawdziwa, to czy odpowiedź nie jest prawdziwa?"
1. "Rozumiem, mam do Ciebie jeszcze parę innych pytań"
1. "Ciekawi mnie... jak skończyła się ta sprawa w Rubikonie?"
1. "Tak, bardzo mnie to ciekawi."
1. "Mów dalej..."
1. "Co wydarzyło się w czasie trzeciego etapu?"
1. "Odchyleń od normy?" Na czym one polegały?"
1. "Myślisz że to oddzielenie Cię od źródła spowodowało twoją zmianę,
z jeden; spokojniejszego i większego w jeden ; mniejsze i głośniejsze?"
1. "Nordomie?"

= Nordom wytworzy +1 Inteligencji i +1 Kondycji oraz dostaniemy 36000 PD dla drużyny.


Ulepszenie Poczucia celu Nordoma
Inteligencja +1, Zręczność +1, 36000PD dla drużyny.
->Wdajemy się WAŻNE w rozmowę z Konstruktem złego czarodzieja wypytując go o poprzedniego Dyrektora i Modrony.
->Pokonujemy Konstrukt złego czarodzieja, NAJLEPIEJ z Nordomem w drużynie inaczej mogą wystąpić nieścisłości.
->Zagadujemy Bezimiennym do Nordoma (tu nie trzeba "na osobności")
SPOILER

2. "Ciekawi mnie... jak skończyła się ta sprawa w Rubikonie?"
1. "Tak, bardzo mnie to ciekawi."
1. "Mów dalej..."
2. "Co to był za test polowy?"
1. "Co się z nim stało?"
1. "Prawdę mówiąc Nordomie, Rubikon ciągle ma dyrektora - mnie."
1. "Ee... wszystko w porządku Nordomie?"

= Nordom wytworzy +1 Inteligencji +1 Zręczności oraz dostaniemy 36000 PD dla drużyny.


Ulepszenie Wiary w siebie Nordoma
KP -2, Siła +2, Kondycja +1, 60000PD dla drużyny.
->Sprawdzamy czy Bezimienny posiada dokładnie 25 charyzmy,
mniejsza charyzma nada mniejsze bonusy (czar maga "przyjaciele" kumuluje się, tatuaż) i...
->Zagadujemy Bezimiennym do Nordoma (tu nie trzeba "na osobności")
SPOILER

1. "Możesz mi powiedzieć jakie były obowiązki Dyrektora Twórczego?"
1. "Więc... zrobisz cokolwiek Ci powiem?"
1. "Hmm, w takim razie mam dla ciebie kilka rozkazów."
2. "Rozkazuje ci mnie słuchać. Jest parę rzeczy, które chcę ci powiedzieć."
1. "Prawda: Rozkazuje ci być WIĘCEJ niż jesteś, Nordomie. Rozkazuje ci być silniejszym, szybszym i bardziej
skupionym niż kiedykolwiek byłeś. WIEM że jesteś w stanie to zrobić, bo WIERZĘ że możesz to zrobić."
1. "Teraz powtarzaj za mną: Jestem silnym modronem. Jestem szybkim modronem. Jestem potężnym modronem.
Mój Dyrektor Twórczy wierzy we mnie. Jestem skoncentrowany na moim Dyrektorze. No dalej, powtarzaj"
1. "Teraz POCZUJ te słowa. STAŃ się silniejszy. STAŃ się szybszy. STAŃ się potężniejszy. Pozwól energii
wypłynąć z twojego wnętrza na powierzchnię i użyj jej aby stać cię NORDOMEM."
1. "No dalej Nordom. Siła. Szybkość. Moc. Koncentracja."

= Nordom wytworzy -2 do Klasy Pancerza, +2 Siły, +1 do Kondycji, oraz 60000PD dla drużyny.


Ulepszenie Układów logiki i introspekcji Nordoma
Inteligencja +2, 36000PD dla drużyny.
->Sprawdzamy czy Bezimienny jest Magiem i posiada minimum 17 inteligencji (amulet z czaszkoszczura, tatuaż) i...
->Zagadujemy Bezimiennym do Nordoma (tu nie trzeba "na osobności")
SPOILER

1. "Możesz mi powiedzieć jakie były obowiązki Dyrektora Twórczego?"
2. "Hmm, w takim razie mam dla ciebie kilka rozkazów."
1. "Chcę abyś skupił się na oczyszczeniu swojej pamięci z nadmiernego obciążenia i użyciu jej
do polepszenia swoich układów logiki i introspekcji."

= Nordom wytworzy +2 Inteligencji oraz 36000PD dla drużyny.
(dodatkowo otrzymamy 3 rupiecie i Skręconą przekładnię Enolla Evy - podwajający działania czar Maga)


Ulepszenie Umiejętności bojowych kosztem Układów logiki i introspekcji Nordoma
Inteligencja -2, -> KP -2, Kondycja +1, oraz Zręczność +1, 36000PD dla drużyny.
->Sprawdzamy czy Bezimienny jest Wojownikiem i posiada minimum 17 siły (czar ulepszone wzmocnienie siły
można rzucić będąc jeszcze magiem a następnie poprzez dialog z np Dakkonem stać się wojownikiem, tatuaż) i...
->Zagadujemy Bezimiennym do Nordoma (tu nie trzeba "na osobności")
SPOILER

1. "Możesz mi powiedzieć, jakie były obowiązki Dyrektora Twórczego?"
2. "W takim razie mam dla ciebie kilka rozkazów..."
1. "Rozkazuję ci przenieść energię z układów introspekcyjnych i wykorzystać ją do walki. Oczekuję *natychmiastowego* polepszenia twoich umiejętności bojowych i dokładności, żołnierzu"

= Nordom wytworzy -2 do Inteligencji ale te zasoby wzmocnią Nordoma o -2 do KP, +1 do Kondycji a także po udoskonaleniu palców +1 do Zręczności oraz 36000PD dla drużyny.


*Udoskonalenie Nordoma dzięku dialogowi z Bezimiennym o klasie Złodziej jest dyskusyjne, aby to uczynić...
Ulepszenie Układów dokładności kosztem Siły
Siła -2, -> Zręczność +2, 36000PD dla drużyny.
->Sprawdzamy czy Bezimienny jest Złodziejem i posiada minimum 17 zręczności (tatuaże) i...
->Zagadujemy Bezimiennym do Nordoma (tu nie trzeba "na osobności")
SPOILER

2. "Jako Dyrektor Twórczy, mam dla ciebie kilka poleceń."
1. "Masz przenieść trochę energii, którą poświęcasz na uzyskanie siły, do układów obsługujących umiejętności ukrywania się i dokładności. Jesteś teraz zbyt niezgrabny i głośny "

= Nordom wytworzy -2 do Siły ale +2 do Zręczności oraz 36000PD dla drużyny.


* Ewaluacja Introspektywna :
Jeśli zależy na +2 do Zręczności kosztem -2 do Siły,
pamiętamy, że Nordom otrzymuje Bonus do obrażeń za Siłę.

Siłę u Nordoma można również podnieść zaklęciami do wartości:
do 18 Wzmocnienie siły (60minut na poziom maga) +2 do obrażeń
do 20 Potęga jednostki (30minut na poziom maga) +8 do obrażeń
do aż 25 Ulepszone wzmocnienie siły (5sekund na poziom maga) +14 do obrażeń

Jeśli zależy nam na Trafieniu bardziej niż obrażeniach
to przy Zręczności 18 bonus do TraK0 wynosi +2
zaś przy Zręczności 20 bonus do TraK0 wynosi +3.

Zręczność nie może być podniesiona u Nordoma żadnym przedmiotem ani czarem,
jednak TraK0 i obrażenia można podnieść za pomocą czarów i Soczewek:
Soczewka horyzontu +5 do TraK0, -50 do Wiedzy
Soczewka podwójnego widzenia +8 do obrażeń ale kara 2 do TraK0,
Optix& +2 do obrażeń i +2 do TraK0 oraz +15% do Trafienia krytycznego, +1 do Szczęścia, i kilka czarów Otwarcie.

Nordom może nosić dwa Pierścienie które będą go chronić,
warto aby jednym z nich był Aegis Udręki +3 do Kondycji, +3 do Klasy Pancerza, +15 bazowych PŻ;
a drugim +2 do KP.

Duplikacja Enolla Evy to zaklęcie które podwaja obrażenia,
zastosowanie na Nordomie dodatkowo wyposażonym w powyższe upgrade`y sprawi,
że nasz Sympatyczny Mechaniczny Towarzysz będzie... wyjątkowo skuteczny.
...co zapewne przeniesie się na zdobycie kilku poziomów w Labiryncie i Podsigil.

Poprzez dialog (Int18* lub Mąd18) z Nordomem można otrzymać kilka przedmiotów* i lepszych* bełtów,
dowiedzieć się o zdolności wykrywania portali, a także dojść do ciekawych wniosków na temat Bezimiennego.

Pozdrawiam
Odpowiedz
← Inne cRPGi

[Pomoc] Nie mogę ulepszyć Nordoma. - Odpowiedź

Wczytywanie...